Zysk netto spółki Multimedia Polska spadł o 38 proc.

Sieć kablowa Multimedia Polska po trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów o 3 proc. Jednak zysk netto operatora zmalał aż o 38 proc.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z raportu finansowego spółki wynika, że w pierwszych trzech kwartałach br. przychody wyniosły 523,7 mln zł, czyli o 3 proc. więcej niż rok wcześniej.  Blisko połowę przychodów, tj. 49,7 proc., stanowiły wpływy ze sprzedaży usług telewizyjnych, a ponad 30 proc. ze sprzedaży internetu. Udział przychodów z usług głosowych wynosił 16,7 proc. Przychód na abonenta w ujęciu miesięcznym (ARPU) wyniósł po dziewięciu miesiącach br. 67,8 zł.Skorygowany zysk EBITDA w okresie od stycznia do września br. wzrósł o 3 proc. do 266,1 mln zł. Natomiast zysk netto zmalał aż o 38 proc. i wyniósł tylko 22,8 mln zł. Spółka podała w komunikacie, że wyniki obarczone są wpływem zdarzeń jednorazowych związanych z restrukturyzacją zadłużenia oraz programem opcji pracowniczych. Łączne koszty jednorazowe z tych dwóch tytułów poniesione w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosły ponad 40 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?