Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-02-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

16 Pereł dla Grupy Paradyż

Wielką Perłę Ceramiki oraz 15 nagród dla kolekcji, które wyróżniają się niebanalnym wzornictwem, kolorystyką oraz różnorodnością formatów, otrzymała Grupa Paradyż w 9. edycji konkursu Perły Ceramiki UE. Finałowa Gala odbyła się, jak co roku, w czasie poznańskich targów „Budma 2013”.

Piękno niejedno ma imię 

W tegorocznej edycji konkursu aż 9 różnorodnych kolekcji Grupy Paradyż zdobyło nagrody
w poszczególnych kategoriach konkursu. W marce Paradyż nagrody otrzymały – Reflette, Lavitas, Nardi, Ricoletta / Ricoletto, Sorenta / Sorro, Yoshioka / Purio, Freeman, a w marce My Way Paradyż Group – Armonies / Armoni by My Way i Nomada / Nomad by My Way.

Tytułem Perła Dystrybutorów 2012, dla kolekcji które odniosły największy sukces sprzedażowy nagrodzone zostały – w klasie standard: Reflette (płytki ścienne), Yoshioka / Purio (płytki na ściany i podłogi), a w klasie premium: Lavitas (płytki podłogowe); Ricoletta / Ricoletto (płytki na ściany i podłogi) oraz Armonies / Armoni by My Way (płytki uniwersalne).

Perła Ceramiki Projektantów CAD Decor 2012 została przyznana kolekcjom Nomada / Nomad by My Way, Ricoletta / Ricoletto oraz Yoshioka / Purio.

Natomiast nagroda Perły Ceramiki UE 2012, podobnie jak w ubiegłym roku, podzielona została na dwie klasy cenowe. W klasie premium nagrodę otrzymały kolekcje: Lavitas (płytki podłogowe) oraz Armonies / Armoni by My Way (płytki uniwersalne). Natomiast w klasie standard wyróżnione zostały: Reflette (płytki ścienne), Nardi (płytki podłogowe), Sorenta / Sorro i Yoshioka / Purio (płytki na ściany  podłogi) oraz kolekcja Freeman, w kategorii płytki uniwersalne.


Natomiast nagroda Perły Ceramiki UE 2012, podobnie jak w ubiegłym roku, podzielona została na dwie klasy cenowe. W klasie premium nagrodę otrzymały kolekcje: Lavitas (płytki podłogowe) oraz Armonies / Armoni by My Way (płytki uniwersalne). Natomiast w klasie standard wyróżnione zostały: Reflette (płytki ścienne), Nardi (płytki podłogowe), Sorenta / Sorro i Yoshioka / Purio (płytki na ściany i podłogi) oraz kolekcja Freeman, w kategorii płytki uniwersalne.

Wielka Perła po raz 8.
W odbywającym się od dziewięciu lat konkursie Perły Ceramiki UE, Grupa Paradyż bierze udział od samego początku. W tym roku firma otrzymała Wielką Perłę Ceramiki po raz ósmy. Jest to wyróżnienie przyznawane producentowi, którego kolekcje zdobyły najwięcej nominacji i nagród w konkursowych zmaganiach. W Grupie Paradyż z pasji do piękna tworzymy produkty, które mają za zadanie spełnienie bardzo ważnego celu – marzeń naszych klientów o wyjątkowym i niepowtarzalnym wnętrzu. Nagrody, które otrzymaliśmy świadczą o tym, że dobrze go realizujemy. Dziękujemy organizatorom konkursu i jego jury za przyznane nagrody. Mamy nadzieję, że kolekcje, które w tym roku dołączą do portfolio Grupy Paradyż spotkają się z uznaniem i zostaną dostrzeżone w kolejnej edycji konkursu – mówi Dorota Kaźmierczak, Dyrektor Marketingu Spółek Grupy Paradyż.

Perłowe zmagania
Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest od 2004 roku przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Nagrody przyznawane są kolekcjom dostępnym na polskim rynku, które wyróżniają się niespotykanym wzornictwem, kolorystyką, różnorodnością formatów i mnogością elementów dekoracyjnych. Konkurs podzielony jest na dwa etapy, w trakcie których jury wybiera najpiękniejsze kolekcje, nagradzane tytułem Perły Ceramiki UE. Dodatkowo, co roku przyznawana jest Wielka Perła Ceramiki, a od 2006 roku również nagroda Perła Ceramiki Dystrybutorów. Nowością w ostatniej edycji jest Perła Ceramiki Projektantów CAD Decor. Nagrody wręczane są zawsze w trakcie poznańskich targów „Budma”.

Zapraszamy do obejrzenia nagrodzonych kolekcji na www.paradyz.com


 



Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20-stu lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2012”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.


Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)





Słowa kluczowe:Ceramika Paradyż

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ