Action oraz Samsung Electronics wdrażają nowy model biznesu B2B

Samsung Electronics Polska nawiązał strategiczną współpracę z Action S.A., jednym z liderów rynku dystrybucji IT w obszarze technologii profesjonalnych, wielkoformatowych wyświetlaczy LFD. Współpraca wiodącego producenta oraz dystrybutora rozwiązań Digital Signage pozwoli również wyzwolić potencjał tego rynku poprzez kompleksowe wsparcie handlowe, szkoleniowe i produktowe dla resellerów IT.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Samsung to globalny lider w dziedzinie profesjonalnych wyświetlaczy wielkoformatowych (LFD) oferujących szereg rozwiązań Smart Signage, pozwalających w efektywny sposób zarządzać urządzeniami i treściami marketingowymi w przestrzeni publicznej. W związku z dużym potencjałem biznesowym na polskim rynku w tej dziedzinie, Samsung nawiązał współpracę z firmą Action S.A., która dysponuje największym potencjałem do rozwoju tego biznesu, co jest związane z najszerszym kanałem sprzedaży dealerskiej na polskim rynku, kompetencjami oraz inwestycjami w rozwój tego obszaru B2B.

Z analiz firmy Samsung i firm badających rynek wynika, że w Polsce istnieje duży potencjał sprzedażowy rozwiązań Smart Signage. Aby go zrealizować potrzebny jest do tego odpowiednio przeszkolony i dobrze zaopatrzony kanał resellerski – to jest klucz do sukcesu. W związku z tym zdecydowaliśmy się na rozszerzoną i mocno ukierunkowaną na te produkty współpracę z firmą Action, która jako lider na rynku dystrybucji efektywnie dociera do najszerszej grupy resellerów IT oraz posiada wyjątkowe doświadczenie w działaniach szkoleniowych na tym rynku – mówi Radosław Miszkiel, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu B2B w Samsung Electronics Polska.

Action S.A. jako firma z solidnym doświadczeniem we wprowadzaniu nowych produktów, szerokim dotarciem do resellerów oraz rozwiniętą logistyką i szybkim czasem dostaw doskonale spełnia potrzeby określone przez Samsung Electronics w segmencie Smart Signage i Commercial TV. Model biznesowy Action S.A. pomoże firmie Samsung osiągnąć strategiczne założenia, w tym m.in. ulepszyć komunikację oraz poszerzyć świadomość produktową wśród resellerów, a także szybko i w pełni odpowiadać na zapotrzebowanie zarówno partnerów jak i klientów indywidualnych.

Rynek Smart Signage ma bardzo duży potencjał biznesowy w postaci rozbudowanego grona odbiorców. Rozwiązania LFD oraz Commercial TV mają swoje zastosowanie w bardzo wielu branżach, od HoReCa, poprzez kina, lotniska, agencje reklamowe, do centrów handlowych i outdooru. Dobra oferta produktowa, w połączeniu z naszym know-how, rozbudowaną bazą klientów oraz wsparciem tak ważnego producenta jakim jest Samsung, idealnie wpasowuje się w potrzeby naszych klientów i stanowi ogromną wartość biznesową. Cieszę się z podpisanej umowy o strategicznej współpracy, bo od dawna widziałem potrzebę zmiany modelu sprzedaży tych rozwiązań B2B w Polsce. ACTION dysponuje najnowocześniejszym centrum logistycznym oraz unikalnym Centrum Edukacyjnym, które pozwoli szybko i efektywnie przeszkolić naszych ressellerów z wiedzy produktowej oraz z generowania usług w oparciu o Smart Signage. Nowoczesne metody szkoleniowe umożliwią edukację specjalistyczną integratorów, a także, poprzez m.in. webinaria bardzo dużych grup klientów końcowych w jednym czasie  – mówi Sławomir Harazin, Wiceprezes Action S.A.

Współpraca między firmami Samsung oraz Action S.A. przyniesie również wiele wymiernych korzyści dla kanału Partnerskiego Samsunga. Zarówno w kwestii darmowych szkoleń poszerzających wiedzę dystrybutorów odnośnie rynku IT i nowoczesnych rozwiązań, jak i szybszym czasie dostaw oraz lepszej dostępności wybranych produktów. Najważniejszym aspektem będzie jednak możliwość rozbudowy portfolio Smart Signage i Commercial TV w przystępny sposób.

Grupa ACTION S.A. to jeden z wiodących podmiotów na rynku dystrybucji sprzętu IT i RTV/AGD w Polsce oraz znaczący producent sprzętu komputerowego. Od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych dostawców na świecie, jest również producentem sprzętu IT pod własnymi markami: Actina, ActiveJet oraz Actis. W 2013 r. GK ACTION rozpoczęła intensywną działalność na rynku niemieckim, poprzez ACTION Europe.

Więcej informacji na: www.action.pl

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"