Aluprof potwierdza siłę marki w kolejnym rankingu

Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zaprezentowały wyniki rankingu Top Marka 2018 obejmującego 500 brandów z 50 branż. Wśród nich obecny jest Aluprof – europejski lider produkcji systemów aluminiowych. Wywodząca się z Bielska-Białej firma o międzynarodowej renomie po raz kolejny znalazła się w zestawieniu najsilniejszych polskich marek. Na potrzeby XI edycji rankingu przeanalizowano łącznie ponad 52 mln informacji. Były to materiały prasowe, internetowe i publikacje w social mediach, które ukazały się w okresie 1 lipca 2017 – 30 czerwca 2018. O ostatecznej pozycji firmy decydowała siła marki wyliczana na podstawie zarówno liczby publikacji, jaki i impaktu oraz indeksu sentymentu. Do badania wybrano 50 branż, które są najczęściej obecne w mediach. W każdej z nich wyłoniono po 10 najsilniejszych brandów. Ranking opublikowano w dwóch odsłonach – z podziałem na branże i klasyfikację wszystkich 500 marek. W kategorii Materiały Budowlane w dziesiątce najsilniejszych marek – na ósmej pozycji – znalazł się Aluprof. Polska firma specjalizująca się w branży aluminium od lat jest liderem na rynkach europejskich i sukcesywnie umacnia swoją pozycją także w Stanach Zjednoczonych. Marka jest stale obecna w mediach m.in. z uwagi na liczne aktywności podejmowane w różnorodnych obszarach – związanych z nauką, budownictwem i architekturą. Firma organizuje prestiżowy konkurs dla architektów i biur architektonicznych – Obiekt Roku w Systemach Aluprof. Systemy aluminiowe Aluprof obecne są w wielu obiektach architektonicznych w Polsce, w tym tak prestiżowych budynkach, jak Muzeum II Wojny w Gdańsku, NOSPR w Katowicach, Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie czy nowoczesnych biurowcach Green Day i Green2Day we Wrocławiu. – W odniesieniu do znanego powiedzenia dla nas ważne jest, aby o marce Aluprof mówiono nie tylko dużo i bez przekręcania nazwy, ale także dobrze. Obecność w rankingu Top Marka 2018 jest dla nas potwierdzeniem, że ten cel realizujemy z sukcesem. Jedocześnie to ogromny przywilej móc po raz kolejny znaleźć się wśród najmocniejszych brandów, które wspólnie budują silny wizerunek marki jaką są polskie firmy – podkreśla Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof SA. Marka Aluprof tylko w tym roku była obecna na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej oraz w rankingu najsilniejszych polskich ambasadorów ogłoszonym przez tygodnik Wprost. Badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Więcej informacji o marce Aluprof na stronie: www.aluprof.eu Aluprof press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było