Bidon zwijak

Fortress, lider wśród dostawców artykułów promocyjnych na polski rynek, proponuje nową odsłonę bidonu dla dzieci. Bidon zwijak wyróżnia się przyjaznym designem i praktyczną formą.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Bidon zwijak to gadżet dla dzieci. Nadzwyczaj lekki, o zabawnym kształcie, zajmujący niewiele miejsca, doskonały na długie i krótkie wyprawy. Napełniony orzeźwiającym napojem bidon, za pomocą praktycznej szekli można przypiąć do roweru, czy paska. Pusty, zwyczajnie zwinięty zajmuje minimum miejsca w torbie podróżnej lub plecaku.

Jego design zachwyci najmłodszych. Bidon może przybrać postać małpki, smoka, sówki i innych bajkowych stworzeń. Stając się ulubionym towarzyszem dziecięcych wypraw. Zależnie od postaci, jego pojemność to 400- 450ml.

Bidon zwijak jest łatwy i bezpieczny w użyciu, posiada zamykany i odkręcany ustnik. Produkt przewidziany do kontaktu z żywnością.

Informacje o firmie:

Fortress S.A. jest liderem w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.

Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.

Fortress S.A. dostarcza artykuły promocyjne w pełni odpowiadające potrzebom swoich Klientów. Kreatywne, nieszablonowe podejście pozwala na indywidualne dopasowanie upominku reklamowego, korespondującego z działalnością firmy i jej produktami. Fortress S.A. zapewnia również doradztwo i wsparcie w procesie tworzenia i realizacji kampanii promocyjnej.

Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Danone, Nutricia, Terravita, L’oreal, Maspex, Coty, Lubella czy Coca-Cola.

Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress pacynki i puzzle wspierające sprzedaż produktów marki BoboVita, magiczne kubki Terravita będące wspaniałym upominkiem świątecznym dla Klientów marki oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie oraz maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.

Na europejskim rynku znalazło się 30 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.

www.fortressgifts.pl

www.facebook.com/FortressGifts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje