f25 z animacjami dla ING Życie

ING Życie uruchomiło w lipcu nową aplikację, która może pomóc w analizie potrzeb i priorytetów Klientów oraz w realizacji planów na przyszłość. Aplikacji towarzyszy pięć animacji poklatkowych, przygotowanych przez dom produkcyjny f25.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Potrzeby klienta są badane w formie 10-cio etapowej ankiety. Przy każdym pytaniu pojawia się zabawna animacja. Narzędzie w przystępny sposób obrazuje różne etapy w życiu i potrzeby, które można zabezpieczyć pozwala też skalkulować przybliżony budżet potrzebny do realizacji planów na – nawet dość odległą – przyszłość. Każdemu wariantowi odpowiedzi udzielonej w aplikacji została przyporządkowana szacunkowa wysokość związanych z nią kosztów. Użytkownicy aplikacji mogą się przekonać, że ubezpieczenie w ING Życie zapewnia ochronę życia i zdrowia i może pomóc w gromadzeniu środków na dowolny cel. Zachęca też do skorzystania z porady przedstawiciela ING Życie, udostępniając formularz kontaktowy.

Na stronie http://ingzycie.pl, oprócz samej ankiety, pojawiło się pięć animacji poklatkowych. Bohaterka filmów – Victoria – przedstawia zalety posiadania flagowych produktów ING oraz systematycznego odkładania pieniędzy na przyszłość z ING Życie. Dodatkowym materiałem jest „Przyszłość dziecka” – film odnoszący się do kosztów związanych z wychowaniem i edukacją dzieci oraz zapewnieniem dobrego startu w ich dorosłość. Filmy w przystępny sposób pokazują na jakie potrzeby odpowiada dane ubezpieczenie oraz pozwalają na porównanie ich zalet. Za reżyserię filmów odpowiadali Mikołaj Sadowski i Bartek Piotrowski, producentem był Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający domu produkcyjnego f25.

„Produkcyjnie to były dwa dni żmudnej pracy na planie zdjęciowym. W tym czasie wykonaliśmy około 5000 zdjęć. Postprodukcja trwała 2 tygodnie. To był bardzo ciekawy projekt, bardzo ważne były w nim wcześniejsze przygotowanie i zaplanowanie każdego ruchu oraz staranność prac na planie zdjęciowym. Na tego typu projektach niewiele widać na samym planie, po prostu robi się zdjęcia, nie da się obejrzeć dubla, jak w filmie, co utrudnia zadanie.” - mówi Marcin Dworucha.

Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"