
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Placówka jest częścią ogólnopolskiego systemu telefonicznej i internetowej infolinii, poprzez którą PGE Obrót obsługuje ponad 5 mln klientów. W tym gospodarstwa domowe, a także małe i średnie przedsiębiorstwa, z całej Polski. W przemyskiej filii pracę znalazło obecnie 10 konsultantów. Docelowo będzie ich 25. Podczas rozmów z nimi, bez konieczności wychodzenia z domu, klienci mogą zrealizować formalności związane z zakupem energii i gazu. Mogą np. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami lub warunkami zawarcia umowy kompleksowej, dowiedzieć się o usługach dodatkowych i formach płatności. - Wyznacznikiem naszych działań są klienci, ich potrzeby oraz komfort. Decyzja o lokalizacji części infrastruktury zdalnej obsługi na Podkarpaciu, to wynik analiz biznesowych i współpracy z partnerem zewnętrznym zajmującym się rekrutacją i pozyskiwaniem pracowników. W efekcie, ta część Polski została wskazana jako miejsce mające duży potencjał w zakresie rynku pracy – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót. Powstanie placówki w Przemyślu, to także efekt dobrej współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy, oraz rozmów z przedstawicielami Poczty Polskiej, w zakresie dostosowania i użytkowaniu budynku przy ul. 3 Maja. To kolejne miejsce na Podkarpaciu (po Krośnie), w którym PGE Obrót zdecydowało się rozbudować swoją telefoniczną i mailową obsługę klienta, zgodnie z filozofią zrównoważonego rozwoju, polegającą na utrzymywaniu sieci stacjonarnych placówek, przy jednoczesnym inwestowaniu w zdalne kanały komunikacji ze Spółką. Infolinia PGE z główną siedzibą w Łodzi, to nie tylko rozmowy telefoniczne, ale również korespondencja mailowa i smsowa z klientami, z bardzo szerokim zakresem obsługi. Miesięcznie konsultanci PGE Obrót notują ponad 170 tys. interakcji z klientami. PGE Obrót press box


TVN Warner Bros. Discovery

Ringier Axel Springer Polska

WPP Media

Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

TVN Warner Bros. Discovery

WPP Media

WPP Media

Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie
