Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-08-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Głos pokolenia Millennialsów w nowym spocie Desperados zrealizowanym przez Opus Film

Desperados, znany z odważnej i niestandardowej komunikacji, rozpoczyna nową kampanię telewizyjną. Pełen autentyzmu i dokumentalnej szczerości spot „Wynalazcy” zaskakuje wizualną i stylistyczną odmiennością. 

Twórczy eksperyment

Spot zrealizowany został w konwencji barwnego reportażu. Przez 4 wieczory, noce i świty kamera filmowa towarzyszyła młodym ludziom w ich imprezowej podróży. Impreza to już nie tylko noc, to także zmierzch i świt przysłowiowe już „bifory” i „aftery”. To nocne wędrówki po ulicach w drodze z jednej imprezy na drugą, z klubu na domówkę, z domówki w plener. Impreza stała się dziś wielowątkowym doświadczeniem, nieodłącznym elementem świata młodych ludzi. Desperados jest jego częścią i inspiruje do uwalniania imprezowej spontaniczności.

Do współpracy przy tym projekcie Desperados zaprosił twórców niekomercyjnych, luźno związanych z reklamą. Spot wyreżyserował szwedzki reżyser Daniel Wirtberg, który ma w swoim portfolio licznie nagradzane projekty realizowane na pograniczu krótkich filmów artystycznych i wideoklipów. 

Minimalistyczne dźwięki electro w stylu DIY, które słyszymy w spocie, to dzieło alternatywnego sztokholmskiego DJ’a Kornela Kovacsa. Na charakter filmu istotnie wpłynęły także techniczne aspekt realizacji. Cały materiał został zrealizowany na taśmie filmowej 16mm, czemu zawdzięcza wyjątkowy walor wizualny.

Dokumentalna szczerość

Celowo zrezygnowano z typowego castingu za pośrednictwem agencji aktorskich. Ponad 200 osób, które wzięło udział w zdjęciach, zwerbowano w klubach, na ulicach i za pomocą portali społecznościowych. Zdjęcia realizowane były m.in. w postindustrialnych przestrzeniach Trójmiasta i Warszawy, na terenie byłej stoczni w Gdańsku, w starej Królewskiej Fabryce Karabinów czy na złomowisku.

Produkcją spotu zajął się Opus Film. Koncept wymagał szczególnego podejścia do realizacji. - Celowo zrezygnowaliśmy z realizatorów i rozwiązań typowo reklamowych na rzecz twórców, którzy potrafili wnieść do procesu swoją oryginalną wrażliwość. Poszukiwaliśmy autentyzmu i szczerości, a także świeżej estetyki. Zadaniem studia było utrzymanie jakościowego charakteru tak nietypowej realizacji – mówi producent Julian Dworak z Opus Film.

Koncepcję filmu „Wynalazcy” przygotował Paweł Heinze, który doświadczenia zdobywał w największych polskich i międzynarodowych agencjach kreatywnych. Jego projekty wielokrotnie nominowane i nagradzane były w licznych konkursach międzynarodowych. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ