Havas Worldwide Group z sześcioma nagrodami w konkursie KTR

Kampania “ RÓB TO, W CO WIERZYSZ - JOHNNIE WALKER” z pierwszym w historii festiwalu złotem w kategorii Brand PR

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Havas Worldwide Group Poland wygrywa złoto, trzy srebra i dwa brązy w tegorocznej edycji konkursu kreatywnego KTR. Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas Gali 24 maja br.

Najwięcej nagród dla Havas Worldwide zdobyła kampania „RÓB TO, W CO WIERZYSZ - JOHNNIE WALKER” zrealizowana dla Diageo. W sumie 5 statuetek przyznano w kategoriach: • Digital&Mobile / Digital Branded Content (brąz) • PR&Event / Product/Brand PR (złoto) • Digital Craft / Muzyka (srebro) • Digital Craft / Digital Movie (brąz) • Digital Craft / Storytelling (srebro)

Drugim nagrodzony projekt – „SAMi. Spotkajmy się sami” dla Samsung Polska zdobył srebro w kategorii Media / Kreatywne użycie mobile. KTR to najbardziej prestiżowy konkurs kreatywny branży reklamowej w Polsce. Prace nagradzane są w 12 kategoriach.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię