Ideacto nagrodzone Webstarem 2014 w kategorii Creative

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto została nagrodzona w jubileuszowej X edycji Konkursu Webstar Festiwal. Agencja otrzymała nagrodę w kategorii "Webstar Creative: Kampania internetowa" za akcję "Jesień z Albertem i kartą kredytową ING".

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W tegorocznej edycji Konkursu przyznanych zostało 37 Webstarów, które trafiły do najlepszych stron i kreacji w Internecie, a także 3 statuetki Grand – dla Strony Roku, dla najlepszej kreacji oraz Człowieka Roku Polskiego Internetu.

"Jesień z Albertem i kartą kredytową ING" to cykl landing page’y dla ING Banku Śląskiego, gdzie stworzona przez Ideacto postać - Sprytny Albert - uczy klientów banku jak przemyślanie i z głową wykorzystywać kartę płatniczą w sieci. Dotychczas powstały cztery kreacje na potrzeby akcji:

Oprócz wsparcia ING Banku Śląskiego w niestandardowych kampaniach internetowych, Ideacto zaprojektowało nowy serwis lojalnościowy bankujesz-zyskujesz.pl Obecnie po uruchomieniu serwisu wspiera klienta przy jego bieżącym prowadzeniu oraz rozwoju. M.in. odpowiada za realizację cyklicznych wydań ekskluzywnych list produktowych oraz ich promocję do klientów banku.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami