infoWire.pl – nowa marka dla dystrybucji informacji i materiałów wideo

infoWire.pl ma ułatwić współczesnym mediom pozyskiwanie aktualnych i wartościowych treści. Tworzone przez redakcję serwisu materiały wideo o tematyce ogólnospołecznej udostępniane są w standardzie i jakości telewizyjnej. Zasoby serwisu uzupełniają informacje z kilkuset renomowanych firm. Licencja udzielana mediom na wykorzystanie tych treści jest bezpłatna.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

infoWire.pl zastąpił media.netpr.pl, który przez ostatnich 13 lat agregował informacje z biur prasowych firm korzystających z technologii netPR.pl. Nowa tożsamość wynika ze zmiany jakościowej udostępnianych mediom materiałów redakcyjnych i prasowych.

Już od dziewięciu miesięcy działa nasza redakcja, tworząc treści informacyjne wideo o tematyce, jaką mogą być zainteresowane media. Produkujemy je w standardzie i jakości telewizyjnej, dlatego uruchomiliśmy i aktywnie rozwijamy usługę dystrybucji do telewizji regionalnych, lokalnych i kablowych - mówi Anna Woźniak, kierownik projektu infoWire.pl.

Materiały udostępniane są mediom wraz z bezpłatną licencją na ich wykorzystanie. Obejmuje ona prawo do wykonywania opracowań, w zakresie prowadzonej przez te podmioty działalności informacyjnej i publicystycznej.

Redakcyjne materiały, zawierające wideo w najwyższej jakości: setki i wypowiedzi zmontowane z przebitkami oraz artykuł, mogą wykorzystywać zarówno telewizje, jak i media internetowe. Aby ułatwić korzystanie z treści infoWire.pl, udostępniane są one jako strumień danych, co umożliwia integrację z systemami edycyjnymi mediów.

Powstanie infoWire.pl przyczyni się też do oddzielenia usługi dystrybucji informacji od marki netPR.pl, pozycjonującej się jako firma technologiczna wyspecjalizowana w produkcji oprogramowania udostępnianego w chmurze. Domeną netPR.pl pozostają systemy biur prasowych, platformy blogów firmowych, serwisy relacji inwestorskich oraz technologie wideo w Internecie.

Więcej informacji: http://infoWire.pl

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS