Ja Cię Frugo, a Ty mnie?

Frugo znowu zaskakuje! Po wielkim sukcesie przewrotnie (nie)winnego białego z egzotycznym liczi oraz wprowadzonych na życzenie fanów dużych butlach – bo wielkość jednak ma znaczenie! - tym razem Frugo przygotowało coś specjalnie dla zakochanych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W Walentynki kultowy napój pojawi się w kolorze kojarzącym się z płomiennym uczuciem: będzie naprawdę mocno czerwone, a specjalna zakręcona etykieta pozwoli wyznać miłość w odjechanym stylu FRUGO!

„Tegoroczne Walentynki będą gorące za sprawą żaru owoców ukrytych mocno czerwonym FRUGO. Wraz z nowym FRUGO chcemy również dać jego fanom okazję do dobrej zabawy. Wystarczy wpisać imię swojej Walentynki – lub Walentego! – na specjalnej etykiecie, by płomienne wyznanie >Ja Cię FRUGO!< i czerwień zakochanego FRUGO zrobiły resztę!” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.

Czerwone FRUGO wibruje siłą uczuć za sprawą wybuchowego granatu oraz ognistych wiśni i czerwonych porzeczek, łagodzonych aromatem wstydliwie zarumienionych truskawek. Jedną butelką FRUGO w walentynkowej edycji wyrazić można więcej, niż lampką szampana: na specjalnie zaprojektowanej etykiecie wystarczy wpisać imię osoby, na której widok serce bije szybciej, w rytmie eksplodującego czerwienią FRUGO.

„Jestem przekonana, że w czerwonym FRUGO zakocha się każdy!” – dodała Paulina Włodarska.

Zakochane FRUGO pojawi się 14 lutego br. w sklepach sieci Tesco w całej Polsce w rekomendowanej cenie 1,89 PLN. Wprowadzenie nowego smaku FRUGO wspierane jest działaniami w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję