Polska znalazła się w gronie sześciu krajów (poza Polską są nimi Hiszpania, Portugalia, Niemcy, Łotwa i Finlandia), w których uruchomiono pilotażowo kampanię Komisji Europejskiej. W poniedziałek 1 grudnia podczas konferencji inauguracyjnej w Centrum Artystycznym „Skwer” zaprezentowano trzy tematyczne spoty telewizyjne ilustrujące zmiany, jakie dokonały się w Europie pod wpływem działań Wspólnoty. Wydarzeniu towarzyszył specjalny pokaz multimedialny autorstwa artystów ze studia multimedialnego Drobczyk + Kopaniszyn obrazujący rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Europie.
Kampania w Polsce została zainspirowana historiami przedsiębiorców korzystających z unijnych programów dla małych i średnich przedsiębiorstw, którym UE ułatwia nawiązywanie międzynarodowych kontaktów, co zwiększa ich konkurencyjność na rynku.

Kampania w Polsce prowadzona jest w TV, prasie i w internecie (m.in.: platforma internetowa www.pracujemydlaciebie.eu) i potrwa do końca roku. Za kreację odpowiada Havas Worldwide Paris, za zakup mediów w Polsce – Havas Media.
dostarczył

infoWire.pl










