Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-09-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kampania promocyjna nowej książki o przygodach Tomka Łebskiego

W wyniku wygranego przetargu agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Zielona Sowa. Agencja jest odpowiedzialna za realizację oraz opracowanie trwającej obecnie kampanii promocyjnej nowego tomu książki o przygodach Tomka Łebskiego, który dziś, tj. 24 września ma swoją premierę.

Książka pod tytułem „Tomek Łebski wymiata (prawie zawsze)” przedstawia zabawne perypetie jedenastoletniego chłopca, który ponad wszystko uwielbia rysować w swoich szkolnych zeszytach. Tym razem Tomek nie może się doczekać wycieczki szkolnej, tylko - jak zwykle - nie może znaleźć formularza. Czy zdąży się zapisać? Poza tym jak zwykle jest zajęty mnóstwem fantastycznych rzeczy: budowaniem tratwy, nocnym podjadaniem ukochanych wafelków i polowaniem na różne przedziwne stwory.

Premierze książki towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do końca bieżącego roku. Podczas niej czytelnicy zachęcani są do wzięcia udziału w konkursie pod nazwą „Pokaż co masz w zeszycie”. Na stronie akcji (www.pokazcomaszwzeszycie.pl) mogą oni wgrywać zdjęcia swoich rysunków ze szkolnych zeszytów i wygrywać fantastyczne nagrody. Celem inicjatywy jest stworzenie najbardziej łebskiej galerii w Internecie oraz pokazanie jak wielu fanów ma Tomek Łebski!

Działania promocyjne są prowadzone w kanałach online i offline. Agencja Biuro Podróż Reklamy jest odpowiedzialna m.in. za stworzenie konkursowego Landing Page, ePR, emisję w wyszukiwarce Google i mediach społecznościowych, marketing mobilny oraz remarketing. Biuro Podróży Reklamy odpowiada za koncepcję oraz realizację kampanii. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ