Konkurs "Kochasz swoje miasto?" w ING Banku Śląskim

Zgodnie z hasłem ogólnopolskiej kampanii ING Banku Śląskiego „Moje zmienia wszystko” promującej Moje ING - o rzeczach, osobach, miejscach, które mają dla nas wyjątkowe znaczenie mówimy "moje". Także miasta, z którymi jesteśmy związani są dla nas zawsze wyjątkowe. Bank zachęca do wyrażania miłości do swojego miasta w konkursie – śladem lokalnych artystów współpracujących z bankiem.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Żyjemy globalnie ale inicjatywy lokalne są dla coraz ważniejsze. Chcemy wykorzystać ten trend i zachęcić Polaków do tego, by razem z nami odmieniali miejsca, które są dla nich ważne i o których z całą pewnością mogą powiedzieć MOJE - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy stworzyć hasło, które wyrazi miłość do Twojego miasta i wpisać odpowiedź na stronie Społeczność ING. Najlepszy pomysł, wybrany przez jury, zostanie przeniesiony na mural, który ozdobi wybrane miasto. A do autora pomysłu trafi plakat z projektem ulicznego dzieła sztuki. Konkurs trwa do końca listopada.

Inspiracją dla uczestników konkursu mogą być prace przygotowane przez lokalnych artystów, którzy współpracują z ING Bankiem Śląskim. Pokazali oni miasto swoimi oczami. Powstały bardzo subiektywne prace, które można było oglądać na outdoorze w 5 polskich miastach. W Katowicach projekt przygotowało Gryfnie, w Gdańsku - Tamara Kwiatkowska, w Sopocie - Joanna Grochocka, w Gdyni - Macieja Salamon i w Białymstoku - Magda Toczydłowska-Talarczyk.

Regulamin konkursu jest dostępny na stronie.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski