Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-04-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kubenz i Ochnik - Galeria Północna przyciąga znane polskie marki

150x110

W Galerii Północnej każdy miłośnik zakupów znajdzie dla siebie coś ciekawego. Bogata oferta sklepów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami obejmuje nie tylko popularne zagraniczne sklepy, ale też znane polskie marki z tradycjami. Do najemców pierwszego obiektu handlowego na warszawskiej Białołęce dołączyły dwie kolejne firmy – Kubenz z ofertą eleganckiej odzieży męskiej oraz OCHNIK, sieć sklepów z ekskluzywną odzieżą i galanterią.

Rynek odzieżowy w Polsce może się aktualnie pochwalić ponad 40 cenionymi rodzimymi markami o szerokim zasięgu. Lokalne firmy modowe zatrudniają najlepszych specjalistów i utalentowanych projektantów, wyznaczają trendy i doskonale orientują się w potrzebach współczesnego klienta. Wśród nich jest wiele przedsiębiorstw, które jakością, wzornictwem i dbałością o szczegóły z powodzeniem konkurują ze znanymi światowymi gigantami. Galeria Północna również dostrzegła potencjał w polskim przemyśle odzieżowym i galanteryjnym. Już dziś oferta pierwszego obiektu handlowego, który powstanie na warszawskiej Białołęce, obfituje w znane rodzime marki. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyła firma LANĈERTO, specjalizująca się w eleganckiej odzieży męskiej. Uzupełni ona ofertę dla panów, dostępną m. in. w salonach Vistula i Wólczanka. W poszukiwaniu wysokiej jakości galanterii skórzanej klienci będą mogli udać się do salonów Cholewiński i Wittchen. Wielbiciele aktywnego wypoczynku i akcesoriów sportowych z pewnością odwiedzą salon 4F. Na liście sklepów odzieżowych widnieją także marki polskiego koncernu LPP S.A. - Reserved, House, Mohito czy Sinsay, a oferta sklepów obuwniczych obejmuje m. in. salony firm CCC, Gino Rossi, Ryłko czy Wojas. Teraz portfolio najbardziej rozpoznawalnych polskich marek dostępnych w Galerii Północnej uzupełnią dwa nowe, prestiżowe salony firm Kubenz i OCHNIK.

Polskie marki zyskują uznanie coraz większej grupy klientów. Cechuje je przede wszystkim doskonała jakość, nietuzinkowe projekty, ale również przystępna cena. Dlatego cieszymy się, że dwie kolejne rodzime firmy otworzą w Galerii Północnej swoje salony. Kubenz uzupełni ofertę eleganckiej odzieży dla panów, OCHNIK to zaś propozycja dla osób szukających wysokiej jakości galanterii skórzanej. Do otwarcia Galerii Północnej zostało jeszcze kilka miesięcy i na pewno niedługo podzielimy się z klientami informacjami o współpracy z kolejnymi znaczącymi najemcami o polskich korzeniach – powiedział Szymon Mińczuk, Head of Retail Leasing Poland, GTC. 

Kubenz to rodzinna marka z wieloletnimi tradycjami, sygnująca klasyczną odzież męską. Kolekcje tworzone przez firmę skierowane są do panów ceniących wygodę, styl i jakość z codziennym życiu. Odzież Kubenz powstaje z połączenia pasji i wieloletniego doświadczenia, z najnowszymi trendami dotyczącymi fasonu, materiałów i kolorystyki. Wysoka jakość oznacza także dbałość o szczegóły – każdy produkt firmy dopasowywany jest do indywidualnych preferencji klienta. Salon w Galerii Północnej będzie charakteryzował się nowym konceptem i profesjonalnym doradztwem. Panowie znajdą w nim m. in. garnitury i koszule z nowej linii #PRIME, która jest idealnym rozwiązaniem na spotkania biznesowe i specjalne okazje, wymagające nienagannego wyglądu i dopracowanej stylizacji.

Szlachetne skóry, niepowtarzalne wzornictwo i perfekcyjne wykończenie, to cechy wyróżniające markę Ochnik. Polska firma z ponad 25-letnią tradycją oferuje klientom wyjątkowe kolekcje skórzanych ubrań i kożuchów, a także oryginalną galanterię m.in. torebki, paski, rękawiczki oraz nowoczesne walizki i akcesoria podróżne. Najnowszą propozycją marki OCHNIK jest rozbudowana kolekcja tekstylna, obejmująca nie tylko okrycia wierzchnie, ale także szeroki wachlarz ekskluzywnej odzieży lekkiej i stylowych dodatków.

Salon Kubenz zajmie powierzchnię 90 mkw., w transakcji najmu firmę GTC wspierała agencja Cushman & Wakefield. Firma OCHNIK wynajęła lokal o powierzchni 145 mkw., w transakcji pośredniczyła firma JLL.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ