"Lato w kolorach TLC" - nowy konkurs Netii i TLC Polska

Netia, wspólnie z TLC Polska, przygotowała letni konkurs na Facebooku - „Lato w kolorach TLC”. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 15 sierpnia. Dla Pań przygotowano również zabawę: quiz, który odpowie im na pytanie „Jakim typem plażowiczki jesteś?” oraz udzieli porad na temat diety i stylizacji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w konkursie Netii wystarczy udostępnić na swoim profilu na Facebooku zdjęcie w kolorach lata z TLC oraz odpowiednio je podpisać (#latoTLC #GigaWolność). Tematyka jest dowolna, mogą to być np. błękitne paznokcie, bukiet kwiatów czy intensywna zieleń świeżo skoszonej trawy. Liczy się kreatywność i intensywność kolorów!

Konkurs potrwa trzy tygodnie - od 25 lipca do 15 sierpnia br. W każdym tygodniu przyznawane są nagrody: kolorowe hamaki idealne do letniego relaksu i bujania w obłokach oraz zestawy kosmetyków i kolorowe lakiery do paznokci marki INGLOT.

Oprócz konkursu, dla Pań przygotowano również zabawę – szybki test, w którym odpowiadając na 10 pytań dowiedzą się, do jakiego typu plażowiczki najbardziej pasują. Przy okazji, na podstawie uzyskanych wyników testu, każda z Pań uzyska poradę na temat odpowiedniej dla siebie diety i stylizacji.

Link do konkursu i quizu:

***

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu