Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

„Mądre leczenie bólu” w nowej kampanii marki APAP - wywiad z Eweliną Kraskowską - Category Director w firmie USP Zdrowie

Redakcja: „Mądre leczenie bólu” to nowe hasło główne i sedno nowej koncepcji komunikacji Apapu? Jakie są̨ założenia i cele tego formatu komunikacyjnego?

Ewelina Kraskowska: Nowa kampania APAPu skierowana jest do pacjentów, którzy dbają̨ o zdrowie i chcą̨ leczyć́ się̨ rozsądnie. Mądre leczenie to znajomość́ własnego ciała – wiedza: co, kiedy i jak boli. To świadomy i przemyślany wybór leku – dopasowanego do dolegliwości, skutecznego, a jednocześnie takiego, który nie zaszkodzi. Chcemy skłonić Polaków do chwili refleksji nad wyborem swojego środka przeciwbólowego. Elementem naszej kampanii jest także edukacja dotycząca kilku prostych zasad związanych z mądrym stosowaniem leków:

1) Przestrzegaj zalecanej dawki.

2) Jeśli przyjmujesz APAP, nie używaj innych leków zawierających tę samą substancję czynną.

3) Nie łącz leków z alkoholem.

Redakcja: W ostatnim okresie hasłem głównym marki było: „Pokonaj ból / grypę̨ odpowiedzialnie”? W pierwszym spocie zamiast jasnej kolorystyki i scen rodzinnych z poprzednich reklam Apapu jest ciemniejsza sceneria i nie ma informacji ani wizualizacji pokazujących działanie preparatu. Skąd ta zmiana i czy nowa koncepcja kreatywna nie jest zbyt odważna, niestandardowa?

Ewelina Kraskowska: APAP to marka-instytucja, dla wielu z nas – synonim leku przeciwbólowego, obecna na rynku od 23 lat, niezmiennie ciesząca się̨ wysokim zaufaniem Polaków. Jako wiodąca marka w kategorii stawiamy na nowoczesną i wyjątkową̨ komunikację, której celem jest wyróżnienie się̨ w zatłoczonych blokach reklamowych, pełnych krzykliwych reklam. Mamy do przekazania prostą i nośną̨ ideę – Lecz się̨drze, dlatego w tym projekcie przyświecała nam zasada - „mniej znaczy więcej”. Emocjonalne i piękne fotografie ludzi zmagających się̨ z bólem wsparte są̨ tylko punktowo przy użyciu minimum słów.

Redakcja: Czy zmiana koncepcji komunikacji dotyczy tylko marki głównej Apap, czy także jej submarek, np. Apap Extra i Apap Przeziębienie?

Ewelina Kraskowska: APAP Extra i APAP Przeziębienie są̨ również̇ osadzone w filozofii mądrego leczenia. To uniwersalny koncept, wpisujący się̨ w potrzeby konsumentów. Mądrze można radzić́ sobie zarówno ze „zwykłym bólem głowy” jak i z silnymi, migrenowymi bólami, czy też z uciążliwymi objawami przeziębienia.

Redakcja: Nowa strategia dla marki APAP została przygotowana wspólnie z agencją One Eleven? Za kreację reklam odpowiada Brasil, za obsługę̨ mediową Starcom? Które inne firmy marketingowe pracują̨ przy tej kampanii, np. przy produkcji spotu, aktywnościach w Internecie / social media? Jakie media (tv/radio/Internet/prasa/outdoor/POS?) i które konkretnie stacje/tytuły/serwisy obejmuje ta kampania?

Ewelina Kraskowska: Przy obecnej kampanii pracowaliśmy z agencją reklamową Brasil, zakup mediów - dom mediowy Starcom. Za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Selfish3. Działania w Internecie prowadzone są̨ przez agencje – Connectmedica oraz albo/albo. Kampania będzie miała charakter 360 stopni. TV - emisje m.in. w TVP, TVN i Polsacie oraz w tzw. kanałach tematycznych. Dodatkowe działania i komunikacja Mądrego Leczenia odbywać́ się̨dzie także m.in. na stronie internetowej www.apap.pl i na profilu marki na Facebook’u.

Redakcja: Do kiedy potrwa jej obecny etap? Na kiedy planowany jest start podobnych kampanii Apapu Extra i Apapu Przeziębienie?

Ewelina Kraskowska: Działania dotyczące zmiany postrzegania marki są̨ zwykle długotrwałe, dlatego jesteśmy cierpliwi. Krok po kroku realizujemy naszą wizję. Wierzymy w ideędrego leczenia zarówno na poziomie biznesowym jak i na poziomie czysto ludzkim. W grę̨ wchodzi zdrowie i dobre samopoczucie pacjentów. Ważne jest po jaki lek sięgamy, ale również̇ jak go stosujemy. Chcemy, aby Polacy leczyli się̨drze – żeby stosowali właściwy lek na daną dolegliwość́, zgodnie z dawkowaniem oraz innymi, ważnymi wytycznymi zawartymi w ulotce. Takie podejście zwiększa szanse na skuteczne leczenie.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ