Majówka owocująca radością

Radosna majówka z Jurajską ze smakiem to konkurs dla słuchaczy RMF FM i RMF Maxxx, który ruszył na antenie obu stacji w miniony poniedziałek. To także tej wiosny jeden z elementów kampanii radiowej dla Jurajskiej ze smakiem.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Słuchacze mogą na stronie RMF FM i RMF Maxxx wpisywać swoje pomysły na radosną i udaną majówkę. Do wygrania są bony na zakupy w sklepie sportowym oraz zapas produktów Jurajska ze smakiem. Konkurs jest komunikowany w blokach reklamowych a także w trakcie programów. W przyszłym tygodniu na antenie prowadzący połączy się ze słuchaczami – autorami najciekawszych opowieści. Konkurs na Radosną Majówkę zakończy się 4 maja.

Kolejnym elementem tegorocznej, wiosennej kampanii Jurajskiej będzie sponsoring prognozy pogody na antenie RMF Maxxx i RMF Classic. Marka od kilku lat komunikuje się hasłem „Jurajska ze smakiem owocuje radością”. Jurajska ze smakiem to marka, które niesie ze sobą pozytywne emocje, daje radość i towarzyszy swoim konsumentom cały czas, bez względu na porę dnia czy roku – dodaje Danuta Krzemień-Syrek, Szef Działu Marketingu Jurajska.

Za zakup mediów odpowiedzialny był Dom Mediowy U2 Media.

Jurajska Spółka z o.o. to Firma z bogatym doświadczeniem w produkcji naturalnej wody mineralnej oraz napojów produkowanych na bazie tejże wody. Historia Firmy sięga roku 1959 i od przeszło 50 lat Firma Jurajska stale udoskonala swoją działalność. Produkty Jurajskiej cieszą się niesłabnącym powodzeniem u konsumentów, czego dowodem może być np. pozycja napoju Tonic Jurajski. Jest on już od kilku lat najczęściej kupowanym napojem z segmentu tonic w Polsce (dane Nielsen 2003-2013r.). Także Jurajska ze smakiem znajduje się w czołówce marek w segmencie wód aromatyzowanych i pozycja jej stale się umacnia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię