Martyna Wojciechowska Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019

Za nami 14. edycja badania reputacji osób, marek, firm i miast „Premium Brand”.  Statuetka w kategorii Osoba Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019 trafiła w ręce Martyny Wojciechowskiej. Wyróżniono również 14 marek i firm oraz Wrocław – laureata Miasta Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019. Wyniki badania zaprezentowano podczas uroczystej gali 13 czerwca br. w centrum biznesowym Mała Warszawa.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Premium Brand 2019 – marki wysokiej reputacji

Badanie reputacji Premium Brand już od 14 lat mierzy poziom reputacji marek i firm w oparciu o opinie ponad 10 000 respondentów. W tegorocznej edycji po raz piąty zbadano reputację osób o ogólnopolskiej rozpoznawalności: wybitnych działaczy, osobistości kultury, dziennikarzy i sportowców. Prestiżowy tytuł Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019 otrzymała Martyna Wojciechowska, dziennikarka, podróżniczka i pisarka. Dotychczas wyróżnienia w tej kategorii odebrali m.in. Ewa Błaszczyk (2018) i Jurek Owsiak (2017).

Respondenci biorący udział w badaniu w ocenie kierowali się poziomem zaufania społecznego, zaangażowania, działalności publicznej oraz wiarygodności wytypowanych osób. Odpowiadali również na pytanie o ich wizerunek medialny, biorąc pod uwagę dominujący rodzaj treści – pozytywne i negatywne. Na podstawie udzielonych odpowiedzi został utworzony wskaźnik reputacji Premium Brand, przyjmujący wartości od 0 do 100.                                                                                                                                                         

Marki i Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019

Podczas uroczystej gali Premium Brand 2019 uhonorowano także wyróżniające się marki i firmy, które według respondentów są najbardziej wiarygodne i cieszą się najwyższą reputacją. Oto lista laureatów w kategorii:

Marka lub Firma Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019

Badanie reputacji zostało przeprowadzone wśród osób znających daną markę lub firmę, które oceniły: zaufanie do marki, referencje (lojalność wobec marki), atmosferę medialną towarzyszącą marce, zaangażowanie społeczne (CSR), wizerunek marki (firmy) jako pracodawcy. Próba liczyła prawie 10 000 polskich konsumentów w wieku od 15 lat wzwyż. W badaniu poddano analizie reputację ponad 250 marek i firm w 25 kategoriach produktów i usług.

Autorką metodologii badania reputacji Premium Brand jest prof. Dominika Maison, ekspert w dziedzinie badań rynkowych i społecznych. Badanie zostało przeprowadzone przez Maison&Partners na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna.

Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Oprócz regularnego pomiaru reputacji marek i firm obecnych na polskim rynku, Fundacja wspiera ideę budowania reputacji marki oraz koncepcję traktowania reputacji, jako jednego z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej w biznesie.

Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji badania Premium Brand jest agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, lider w dziedzinie kompleksowego monitoringu Internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Specjalnością PRESS-SERVICE Monitoring Mediów są audyty medialne oraz wielopoziomowe raporty medialne, niezbędne w profesjonalnym zarządzaniu wizerunkiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje