Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-01-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

mBank: najtańsze tablety nie tylko w augmented reality

150x110

Wirtualny mBank rozpoczął kampanię reklamową promującą najtańszą na rynku ofertę tabletów i mobilnego internetu w pakiecie z eKontem. W działaniach po raz pierwszy zostanie wykorzystana technologia rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).                                                                                                                     

Kampania reklamowa, dotycząca zarówno oferty eKonta z bezpłatnym internetem mobilnym w Play, jak i nowych, promocyjnych warunków na zakup iPada2 w ofercie tabletu z internetem, potrwa do połowy lutego br. Jej elementem będą dwa odświeżone spoty telewizyjne, emitowane w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, TVN, Polsat, AXN i Discovery Chanel. Kreacje reklamowe będą też widoczne w internecie w największych portalach oraz w serwisach takich jak YouTube:

http://www.youtube.com/mbanktv?gl=PL&hl=pl#p/u/5/LN90_j3X3Fg

http://www.youtube.com/mbanktv?gl=PL&hl=pl#p/a/u/0/SYPNKTaiMhI

Szczególnym elementem nowej kampanii reklamowej mBanku są reklamy prasowe, wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Dzięki niej, gazetowe strony z kreacją reklamową, widziane przez pryzmat kamery komputerowej na stronie www.wyjatkowypakiet.pl, zmienią się i „ożyją”. Reklamy pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej oraz tygodnikach Newsweek Polska i Wprost. Jest to pierwszy przypadek wykorzystania przez polską instytucję finansową technologii rozszerzonej rzeczywistości na tak dużą skalę.

Nowa kampania promocyjna mBanku została przygotowana we współpracy z agencjami Ambasada Brand Communication i Pro-Creation. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media w kampanii kolejny raz zakupił dom mediowy MPG.

Innowacyjna oferta nowoczesnych tabletów oraz mobilnego internetu w pakiecie z rachunkiem eKonto, została wprowadzona w grudniu ub.r. W styczniu magazyn PC World uznał propozycję z tabletami za najtańszą na rynku (raportInternet mobilny z tabletem - porównanie ofert”) .

Szczegóły oferty

eKonto za 0 zł w mBanku i internet mobilny w sieci 4G Play oraz pakiet z tabletem dla stałych klientów to kolejny przepis mBanku na wygodny rachunek.

Dla dotychczasowych klientów, posiadających „Ofertę dla Ciebie” czyli wyliczone limity kredytowe, bank przygotował zarówno ofertę mobilnego internetu w sieci 4G Play (dostępny za darmo w pierwszych miesiącach umowy w zamian za aktywność), jak i nowoczesnych tabletów w najniższych na rynku cenach. Opłata miesięczna za tablet z internetem jest stała i wynosi: dla Samsunga Galaxy Tab 10.1 – 79 zł/mies.; dla Apple iPada 2 – 99 zł/mies.

Przystępując do trwającej do końca lutego promocji na iPada2, klient uiszcza opłatę (w wysokości 99 zł./mies.) przez okres o trzy miesiące krótszy, niż w ramach standardowej oferty, jednocześnie mogąc korzystać z internetu przez pełne 42 miesiące. W ramach promocji może także oszczędzić dodatkowe 300 zł nie płacąc przez trzy kolejne miesiące (w takim wypadku opłatę uiszcza tylko przez 36 miesięcy) pod warunkiem, że w czasie trwania umowy zdecyduje się na jeden z produktów banku lub weźmie udział w programie rekomendacyjnym „PolecamBank” i uzyska prawo do wypłaty przynajmniej jednej premii.

Informacje o promocji można znaleźć na stronach:
http://www.mbank.pl/telefonia/internet/tablety/

Z kolei nowi klienci mBanku, którzy otworzą konto, mogą wybrać pakiet z mobilnym internetem w sieci 4G Play. Przy zachowaniu aktywności (aktywne korzystanie z karty płatniczej, regularne zasilanie rachnku), za internet mobilny i modem mogą nie zapłacić w ogóle przez 12 miesięcy. Dodatkowo, pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi są bezwarunkowo bezpłatne.

Szczegóły nowej oferty mBanku dostępne są w internecie na mBank.pl.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ