mBank wybrał agencje marketingowe

Mindshare, VML Poland, Grey Worldwide Warszawa oraz Brand New Heaven nadal będą obsługiwać mBank.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ostatnich miesiącach odbyły się przetargi, w ramach których mBank wybrał agencje świadczące usługi marketingowe.

Obsługą mediową kampanii reklamowych banku, w tym kompleksowym planowaniem i zakupem mediów, zajmie się Mindshare. Agencją strategiczną została Grey Worldwide Warszawa, która będzie kontynuować planowanie i realizację kampanii reklamowych mBanku. Ostatnio firma przygotowała m.in. kampanię „Kredyt ma się rozumieć” dotyczącą kredytów gotówkowych banku.

Wspierać ją będzie Brand New Heaven. Z firmą tą mBank współpracował m.in. przy realizacji kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa w sieci „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”, która została bardzo dobrze odebrana i otrzymała szereg nagród.

Z kolei strategia reklamowa marki w internecie została powierzona agencji interaktywnej VML Poland. Ten obszar jest kluczowy dla banku pozycjonowanego jako ikona mobilności.

- Z wybranymi ponownie agencjami bank współpracuje od kilku lat. W ostatnich przetargach wszystkie one potwierdziły wysoki poziom merytoryczny przy zachowaniu atrakcyjnych cen - mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej mBanku. - Jednocześnie dziękujemy wszystkim firmom, które wzięły udział w przetargach - dodaje.

Zgodnie z wewnętrznymi procedurami banku, mającymi na celu efektywne zarządzanie budżetem, kolejne przetargi odbędą się za trzy lata.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję