MobileFormats dla międzynarodowego formatu Telewizji Polskiej

„The Voice of Poland” to talent show emitowany w Programie 2 Telewizji Polskiej. Celem programu jest odkrycie talentów wokalnych, a nagrodą główną – kontrakt z wytwórnią muzyczną Universal Music Polska. Co tydzień telewidzowie nadsyłając SMS decydują o tym, który z uczestników przechodzi do kolejnego odcinka show. Aby oddać głos na swego faworyta, wystarczy w trakcie trwania programu wysłać numer swojego kandydata pod 73203 (koszt.: 3,69zł).Ponadto w trakcie Voice of Poland telewidzowie mogą również zagrać o wejściówkę na widownię w studiu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W programie przewidziano również nagrodę dla widzów nadsyłających głosy na swoich faworytów. 10 grudnia, w wielkim finale konkursu SMS będą mieli oni szansę zagrać o 50.000zł. Nad prawidłowością i oprawą techniczną tej akcji czuwa również MobileFormats.

MobileFormats Sp. z o.o. specjalizuje się w kreacji i organizacji konkursów, loterii i akcji SMSowych. Firma działa także w sektorach: integracji usług mobilnych, dostawcy aplikacji i technologii mobilnych, reklamy mobilnej. Obsługuje największe podmioty rynkowe o najwyższych wymaganiach technicznych, z bardzo dużym wolumenem ruchu SMS. MobileFormats stosuje też dodatkowe kanały dystrybucji informacji takie jak MMS, IVR, czyli wiadomości głosowe oraz WAP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami