My Room – kraina dziecięcych uśmiechów

Sklep My Room to jedno z tych miejsc, w których uwielbiają przebywać nie tylko dzieci, ale i rodzice. Szeroki wybór gustownych mebli i dodatków dziecięcych pozwala na kompleksowe urządzenie pokoju niemowlaka, przedszkolaka czy nastolatka.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rodzice dla rodziców

My Room to młoda, polska marka, która przebojem zdobyła serca dzieci i ich rodziców. Specjalizuje się w produkcji wysokiej klasy mebli dziecięcych utrzymanych w klasycznej stylistyce. Z czasem oferta firmy wzbogacona została również o różnorodne elementy wystroju pokoju dziecięcego, w tym dywany, pościel, lampy, dekoracje ścienne itp. Tak jak często w przypadku firm rodzinnych pomysł na markę wnętrzarską oferującą produkty dla dzieci zrodził się z potrzeby chwili: „Idea stworzenia firmy produkującej meble dziecięce powstała w naszych głowach, gdy urządzaliśmy nowe pokoje swoim maluchom. Pomimo dużej oferty mebli na polskim rynku, żadne z nich nie spełniały naszych oczekiwań. Chcieliśmy, aby nasze dzieci miały meble wysokiej jakości, o stylowym wyglądzie. Kupowanie mebli, z których dziecko wyrośnie po kilku latach, uważaliśmy za marnowanie pieniędzy. Szukaliśmy mebli, które będą rosły razem z dziećmi, których nie trzeba będzie zmieniać w zależności od mody czy ich wieku .” - tak o powstaniu marki My Room opowiadają jej właściciele.

Klasyka w dobrej formie

Oczkiem w głowie dla właścicieli My Room jest ich autorska kolekcja mebli. Charakteryzują się one prostą, elegancką linią. Dzięki temu bardzo dobrze współgrają z różnymi pomysłami na aranżację pokoju dziecięcego. Za sprawą odpowiedniego doboru dodatków i dekoracji mogą stanowić bazę wystroju pokoju małej księżniczki, podróżnika, sportowca czy nastoletniej gwiazdy muzyki. W ofercie My Room jest kilkanaście brył meblowych w tym łóżka, komody, szafy, regały, stoliki edukacyjne, krzesła i wiele innych. W zależności od oczekiwań kolorystycznych, klienci mają do wyboru trzy główne kolekcje: Blue /meble granatowe/, White /meble białe/ i Coffee /meble brązowe/. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów i perfekcja wykonania sprawiają, że meble My Room będą służyły naszym dzieciom przez długie lata.

Meble to nie wszystko

Meble to główny, ale nie jedyny produkt w ofercie marki My Room. Na gości salonu firmowego i sklepu internetowego czeka niezwykle bogaty wybór dekoracji, które pozwolą na oryginalne i kreatywne urządzenie pokoju dziecka w każdym wieku. Na szczególną uwagę zasługuje propozycja tekstyliów. Poza dywanami, zasłonkami i pościelą bardzo efektownie prezentują się patchworkowe narzuty na łóżko oraz materiałowe zawieszki na ścianę. W My Room znajdziemy również okazałą kolekcję naklejek ściennych z motywami bajkowymi, zwierzętami i roślinami. Jest również to czego w sklepie o profilu dziecięcym zabraknąć nie mogło, czyli... zabawki.

Zakupy w sieci

Poza tradycyjnymi zakupami w salonie firmowym My Room (ul. Banderii 4 lok. 12 w Warszawie) klient może skorzystać z usług sklepu internetowego. Na stronie www.myroom.pl dostępne są wszystkie produkty z oferty sklepu stacjonarnego. Do wyboru jest kilkaset produktów, w tym meble, lampy, tekstylia i zabawki. Na uwagę zasługuje intuicyjne menu sklepu, dzięki któremu klient w kilka chwil znajdzie poszukiwane przedmioty. Równie proste jest złożenie zamówienia poprzedzone krótką rejestracją. Na stronie znaleźć można ciekawe promocje i akcje rabatowe. W sklepie istnieje również możliwość ratalnego zakupu produktów.

Więcej informacji na temat My Room dostępnych jest na stronie internetowe www.myroom.pl oraz na profilu marki na Facebooku https://www.facebook.com/meble.myroom

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]