Nagroda Frost & Sullivan dla Interactive Intelligence

Grupa Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, otrzymała prestiżowy tytuł Firmy Roku 2011, przyznawany przez światową firmę analityczną Frost & Sullivan. Dostawca został wyróżniony w kategorii systemów contact center.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nagroda Frost & Sullivan dla centrów kontaktowych jest przyznawana corocznie jednemu dostawcy w oparciu o następujące kryteria: strategia rozwoju, realizacja wzrostu, stopień innowacyjności produktów i technologii, wartość oferowana klientowi oraz czołowa pozycja w zakresie penetracji rynku.

„Interactive Intelligence jako jedyny dostawca systemów w branży centrów kontaktowych rozszerzył swoją działalność w 2010 roku we wszystkich sześciu podsegmentach rynku” – powiedział główny analityk Frost & Sullivan, Michael DeSalles. – „Imponujące jest to, że firma rozwinęła się w obszarach rynku nasyconych konkurencją o ugruntowanej pozycji, stając się równorzędnym rywalem najsilniejszych marek.”

Metodologia matrycy stosowana przez Frost & Sullivan umożliwia zespołom ds. badań i doradztwa obiektywną analizę wyników każdej badanej firmy w zakresie każdego z kryteriów, porównanie ich z osiągnięciami konkurencji, a następnie przypisanie wskaźników wydajności. Z ogólną oceną 8,4 firma Interactive Intelligence wyprzedziła swoich dwóch najmocniejszych konkurentów, którzy uzyskali odpowiednio punktację 7,6 i 7,4.

„Interactive Intelligence od wielu lat wprowadza innowacje, które mają sens użytkowy; nie oferuje nowej technologii tylko dlatego, że to coś nowego” – powiedział DeSalles. – „Firma udowadnia, że potrafi rozpoznać potrzeby rynku i odpowiednio na nie reagować.”

Firma Interactive Intelligence wprowadziła na rynek swój wszechstronny pakiet oprogramowania komunikacyjnego IP, Customer Interaction Center™ (CIC), w 1997 roku. Został on zaprojektowany jako pojedyncza platforma, która eliminuje koszty i złożoność wprowadzaną przez systemy wielopunktowe. Aktualnie firma posiada ponad 4000 klientów w 90 krajach świata.

„Interactive Intelligence stało się mocnym konkurentem największych i najbardziej znanych producentów, otwierając sobie drogę do dużych transakcji i zapewniając rozpoznawalność w tej dziedzinie” – powiedział DeSalles. – „Udało się to ze względu na konkretną ofertę produktową oraz jej stałe ulepszanie, ścisłą integrację aplikacji oraz bardzo dobre wskaźniki w zakresie łącznego kosztu posiadania i zwrotu z inwestycji.”

Pełny raport Frost & Sullivan dostępny jest na stronie: http://www.inin.com/ProductSolutions/Documents/Frost-and-Sullivan-Award.pdf.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu