Nowa identyfikacja wizualna DTZ

Firma DTZ przeprowadziła proces zmiany wizerunku marki, który odzwierciedla jej ambitną strategię biznesową. Rebranding został poprzedzony przejęciem spółki przez prywatne konsorcjum inwestycyjne z TPG Capital Management na czele.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe logo, utrzymane w czerwonej kolorystyce stosowanej przez spółkę w przeszłości, stanowi powrót do korzeni. Nowy branding firmy DTZ cechuje „samodzielność, pewność i trwałość. Odzwierciedla obecną pozycję spółki jako prywatnej, globalnej firmy doradczej w zakresie nieruchomości komercyjnych. Zmiana wizerunku marki jest wynikiem przejęcia spółki w listopadzie 2014 r. przez prywatne konsorcjum inwestycyjne kierowane przez TPG Capital Management, jeden z największych i najlepiej prosperujących funduszy inwestycyjnych typu private equity na świecie.

Strategia marki DTZ wyraźnie odzwierciedla koncepcję biznesową spółki i dążenie do ugruntowania pozycji firmy w trójce największych globalnych graczy na rynku nieruchomości. Firma DTZ chce zwiększyć świadomość o swoich usługach na światowym rynku oraz umocnić wizerunek wiodącej firmy doradczej w obszarze nieruchomości komercyjnych, zorientowanej na potrzeby klientów.

– Dzięki globalnemu zasięgowi i znajomości lokalnych rynków możemy świadczyć usługi na całym świecie. Wspiera nas prywatne konsorcjum inwestycyjne private equity, które inwestuje w rozwój naszej spółki, pracowników i wykorzystywane przez nas technologie. Naszym celem jest rozwój, nie tylko ilościowy, ale przede wszystkim jakościowy. Chcemy przekuć nowe możliwości firmy w strategiczne korzyści dla najbardziej wymagających klientów, którzy koncentrują się na mniejszej liczbie relacji z dostawcami, ale oczekują usług na najwyższym poziomie i objęcia działaniem szerszego zasięgu geograficznego. Ponowne wykorzystanie koloru czerwonego w naszym logotypie symbolizuje kolejny etap w historii naszej firmy – mówi John Forrester, Chief Executive, EMEA, DTZ.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego