Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-07-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

ODKRYWAJ JAPOŃSKIE SMAKI Z SUBWAY®

W menu restauracji SUBWAY® zagościły japońskie smaki. Dla każdego miłośnika przysmaków z Dalekiego Wschodu przygotowano sandwicza z soczystym kurczakiem w słodko-słonej marynacie teriyaki. Smakoszy, którzy dbają o linię ucieszy fakt, że sub bez dodatkowego sosu czy sera ma mniej niż 6 gramów tłuszczu. Sprawdź, czy zasmakujesz w propozycji od SUBWAY®.

Tym razem SUBWAY® postawił na nutę Dalekiego Wschodu. Orientalny smak sandwicza Kurczak Teriyaki pozwala przenieść się do krainy, która słynie ze starannie dobranych dodatków podkreślających smak potraw. Jednym z nich jest znany na całym świecie sos teriyaki – słodka, błyszcząca marynata na bazie sosu sojowego. Smakosze mięsnych sandwiczy mogą teraz wybrać swojego ulubionego kurczaka zamarynowanego w tym japońskim sosie.

Chociaż gwiazdą tego sandwicza są kawałki soczystego kurczaka w słodko-słonej marynacie teriyaki, to nie można pominąć pozostałych składników tej orientalnej kompozycji. W czym tkwi jej sekret? Pierwszym krokiem do skomponowania idealnego suba jest wybór pieczywa – niezależnie od ulubionego, zawsze świeżo wypieczonego. Ciemne, jasne, z miodową posypką – jak lubisz! Następnie do suba trafiają kawałki kurczaka. Do swojego sandwicza możesz dobrać ulubione, chrupiące warzywa, które wzbogacą jego smak. Całość bez dodatków sosu, czy sera ma mniej niż 6 gramów tłuszczu, więc to idealna propozycja dla osób dbających o szczupłą sylwetkę.

Więcej informacji na temat sandwicza Kurczak Teriyaki na profilu SUBWAY® na Facebooku. Tam też dla fanów orientalnych smaków pojawią się konkursy fotograficzne inspirowane Japonią z voucherami na suby w roli nagród.

 

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ