Pracodawcy przedstawiają się on-line

Dla firm coraz bardziej istotne jest to, jak odbierają ich potencjalni kandydaci. Jak wynika z badania „Wyzwania HR 2012”, przeprowadzonego przez Pracuj.pl i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, już prawie co trzecia firma ma strategię budowania wizerunku pracodawcy, a podobny odsetek jest w trakcie jej definiowania. Wśród najczęściej wymienianych narzędzi employer brandingu...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z ww. badania do budowania swojej reputacji polskie firmy najchętniej wykorzystują zakładkę „Kariera” na stronie internetowej oraz narzędzia komunikacji wewnętrznej (intranet, newsletter), wskazało na nie odpowiednio 45% i 44% badanych. Dużą wagę HR-owcy przywiązują jednak też do spotkań z kandydatami w trakcie targów pracy, istotne są one dla prawie co trzeciego z nich.

- Ze względu na wygodę, a także grupę kandydatów do której chcą dotrzeć pracodawcy – ludzi młodych i specjalistów, dla których Internet jest naturalnym środowiskiem pracy, coraz częściej wybierają wirtualny sposób komunikacji. Warto wspomnieć, że dziewięć lat temu, kiedy ruszaliśmy z Wirtualnymi Targami Pracy Pracuj.pl, w naszym wydarzeniu on-line wzięło udział tylko kilkanaście firm, teraz jest ich ponad 200. – mówi Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupy Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl

W jesiennej edycji Wirtualnych Targów Pracy Pracuj.pl osoby szukające zatrudnienia będą mogły spotkać się on-line z przedstawicielami firm z 24 branż. Po raz pierwszy w tzw. pokojach branżowych zaprezentują się firmy z branży budowlanej, a także instytucje z administracji państwowej, m.in. Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

Z prezentacjami firm oraz dostępnymi ofertami pracy będzie można zapoznać się, także w takich pokojach, jak: IT i nowe technologie, projekty informatyczne, inżynieria, przemysł energetyczny, usługi i rynki finansowe, ale także fashion i gastronomia. Osoby, które w dniach 17-21 października odwiedzą stronę www.targi.pracuj.pl będą też mogły zapytać przedstawicieli firm o interesujące ich kwestie w trakcie czatów.

- Warto zajrzeć na nasze targi nawet, jeśli obecnie nie szukamy pracy, by sprawdzić czego możemy oczekiwać od firm z branży, w której pracujemy lub z którą wiążemy naszą zawodową przyszłość. Z tej wygodnej możliwości w wiosennej edycji targów skorzystało ponad 350 tys. osób. – dodaje Maciej Noga.

Organizatorem XIV Wirtualnych Targów Pracy Pracuj.pl jest Grupa Pracuj, właściciel portalu. Sponsorami branżowymi są firmy:Grafion, Ericpol, GLS, PGNiG i Hamilton Sundstrand.

Patroni medialni: ArchitekciKariery.pl, Dlastudenta.pl, Harvard Business Review, Money.pl, Personel i Zarządzanie, Profeo.pl.

Harmonogram czatów z pracodawcami dostępny jest na stronie Wirtualnych Targów Pracy Pracuj.pl i na profilu Pracuj.pl na Facebook (www.facebook.com/pracuj)

www.targi.pracuj.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style