PZU dla bezpieczeństwa – przygotowanie do nowej akcji prewencyjnej

PZU wkrótce rozpocznie poszukiwanie podmiotu, z którym będzie współpracował przy projekcie prewencyjnym, dotyczącym przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze i wypadkom drogowym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem programu będzie poprawa bezpieczeństwa i nakłanianie do zmiany niewłaściwych zachowań uczestników ruchu drogowego. Projekt marketingowy będzie kontynuacją i rozwinięciem wcześniejszych edycji akcji „Stop Wariantom Drogowym”.

Podmiot, który zostanie wybrany, zajmie się stworzeniem koncepcji programu prewencyjnego obejmującego miedzy innymi: kampanie reklamowe ATL/BTL/eventy/ambienty/działania niestandardowe, działania PR w tym działania w mediach społecznościowych, zaangażowanie podmiotów współpracujących z PZU w obszarze prewencji – Policja, OSP/PSP, organizacje motoryzacyjne, fundacje zajmujące się bezpieczeństwem, zaangażowanie wolontariatu pracowniczego oraz koordynacją działań.

Podmioty, które chciałby ubiegać się o zaproszenie do udziału w postępowaniu przetargowym powinny do 4 stycznia podjąć kontakt z Biurem Komunikacji Korporacyjnej: Piotr Glen, pglen@pzu.pl.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu