Sharp trzyma kciuki za skoczków podczas MŚ w lotach narciarskich w Harrachovie

W dniach 13 – 16 marca 2014 roku w Harrachovie w Czechach  odbywają się Mistrzostwa Świata w lotach narciarskich – Harrachov 2014. Sharp jest jednym ze Sponsorów Lokalnych tego wydarzenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Program zawodów obejmuje czwartkowy trening oraz kwalifikacje do konkursu na skoczni HS 205. W piątek i sobotę odbędą się łącznie cztery serie konkursu indywidualnego, a na niedzielę zaplanowano zmagania drużynowe. Tytułu Mistrzów Świata bronią Słoweniec Robert Kranjec oraz reprezentacja Austrii. W skład reprezentacji Polski na mistrzostwa świata w lotach w Harrachovie 2014 weszli: Kamil Stoch, Maciej Kot, Jan Ziobro, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Klemens Murańka. Po czwartkowych treningach, czterech zawodników otrzyma szansę na walkę o tytuł MŚ.  Sharp jako Sponsor Lokalny wyposażył lożę VIP w sprzęt elektroniczny. Na najnowszych 60- i 70-calowych telewizorach Sharp goście mogą na żywo śledzić przebieg zawodów. 

Program zawodów: 13.03.2014, czwartek - oficjalny trening - kwalifikacje na skoczni HS 205 14.03.2014, piątek - seria próbna konkursu na skoczni HS 205 - pierwsza seria konkursowa na skoczni HS 205 - druga seria konkursowa na skoczni HS 205 15.03.2014, sobota - seria próbna konkursu na skoczni HS 205 - trzecia seria konkursu na skoczni HS 205 - finałowa seria konkursu na skoczni HS 205 - uroczysta dekoracja zwycięzców 16.03.2014, niedziela - seria próbna konkursu drużynowego na skoczni HS 205 - pierwsza seria konkursu drużynowego na skoczni HS 205 - seria finałowa konkursu drużynowego na skoczni HS 205 - uroczysta dekoracja zwycięzców

Sharp ma długie tradycje w sponsorowaniu wydarzeń sportowych. Obecnie wspiera zawodową grupę kolarską Garmin Sharp, nawiązując do wcześniejszych związków firmy z kolarstwem, które biorą swój początek w sponsorowaniu wiodącego, brytyjskiego zespołu - Rapha-Condor-Sharp oraz wyścigu Tour of Britain. W ubiegłym roku, dzięki porozumieniu z UEFA, marka obecna była na stadionach podczas meczów finałowych U21 UEFA 2013™, odbywających się w Izraelu oraz Women’s EURO 2013™ w Szwecji. Jedne z najbardziej spektakularnych kontraktów sponsoringowych to m.in. sponsoring turnieju UEFA EURO 2012TM w Polsce i na Ukrainie oraz rozgrywek UEFA Champions League w latach 2003-2006 a także kontrakt z drużyną Manchester United. Logo Sharp widniało na koszulkach Czerwonych Diabłów przez 12 lat – od 1982 do 2000 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?