Think Big Comms wspiera launch emigracyjnej powieści

Polska agencja zlokalizowana w Wielkiej Brytanii, Think Big Comms, jest odpowiedzialna za PR launch książki „Sweetest Enemy” Joanny Czechowskiej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Think Big Comms poprowadzi kampanię media relations wchodzącej właśnie na rynek nowej książki tej autorki.

Druga już emigracyjna powieść Czechowskiej opisująca perypetie polskiej rodziny w Wielkiej Brytanii została właśnie udostępniona brytyjskiemu czytelnikowi pod tytułem „Sweetest Enemy”.

Agencja przygotuje oraz wyśle do mediów polskojęzycznych w Wielkiej Brytanii informację prasową, będzie aranżować wywiady z pisarką oraz recenzje książki w kilkudziesięciu mediach adresowanych do brytyjskiej Polonii.

To już drugi raz, gdy Think Big Comms promuje książkę tej autorki o polskich korzeniach. W 2007 roku agencja wspierała ukazanie się pierwszej powieści „Goodbye Polsko”, która była bestsellerem w księgarniach internetowych zaopatrujących Polonię w polskojęzyczne książki na Wyspach. Więcej informacji na www.thinkbigcomms.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana