Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-02-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

TIA Technology przejmuje wschodzącą firmę InsurTech goBundl

W połączeniu z podstawową platformą ubezpieczeniową TIA, innowacyjna samoobsługowa platforma GoBundl wspiera ubezpieczycieli w inteligentnej, płynnej transformacji cyfrowej.

TIA Technology, lider w zakresie standardowych rozwiązań informatycznych dla branży ubezpieczeniowej, ogłosił nabycie goBundl i jej cyfrowego interfejsu przeznaczonego dla firm ubezpieczeniowych. Dzięki zintegrowaniu innowacyjnego interfejsu GoBundl z platformą ubezpieczeniową o otwartym API, TIA zaspokaja stale rosnące zapotrzebowanie wśród firm ubezpieczeniowych na inteligentne rozwiązanie samoobsługowe i płynniejszą, ukierunkowaną na użytkownika, cyfrową podróż klienta.


Produkty ubezpieczeniowe dopasowane do potrzeb konsumentów

Cyfryzacja i urządzenia mobilne przekonują konsumentów do częstszych zakupów online, w tym polis ubezpieczeniowych. W rezultacie, firmy ubezpieczeniowe na całym świecie ścigają się, aby zwiększyć sprzedaż online i stworzyć angażującą klienta podróż, która zaspokaja konkretne potrzeby każdego z nich. Właśnie do tego została stworzona samoobsługowa platforma goBundl, oparta na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji.

Dyrektor TIA, Christian Kromann, wyjaśnia: „Platforma goBundl umożliwia klientom ubezpieczeniowym przejście do trybu online, a po uzupełnieniu kilku informacji, zaoferowanie produktów ubezpieczeniowych, których potrzebują, po cenie, na którą mogą sobie pozwolić. Oferując to zintegrowane z platformą korową TIA rozwiązanie, dajemy naszym klientom możliwość zbudowania silnej, strategicznej platformy samoobsługowej, która może zapewnić firmom ubezpieczeniowym solidne podstawy w przyszłości”.


Cyfrowy ekosystem przyszłości

TIA udostępnia główne funkcje swojej platformy innym podmiotom ekosystemu ubezpieczeniowego, umożliwiając ubezpieczycielom zbudowanie zwinnego, elastycznego ekosystemu cyfrowego, który jest odpowiedzią na ich strategiczne potrzeby.

Kromann mówi: „System podstawowy TIA pozwala ubezpieczycielom integrować wybrane technologie, od najlepszych rozwiązań do analizy danych po niszowe portale angażujące trzecią stronę. Dzięki temu ubezpieczyciele są wolni od ryzykownych długoterminowych zobowiązań i mogą rozwijać swoje systemy w miarę pojawiania się nowych technologii i zmian popytu na rynku. Włączenie technologii goBundl do platformy TIA jest częścią naszej ogólnej strategii ekosystemu i pozwala nam oferować rozwiązanie jednego dostawcy zarówno dla centralnych komponentów architektury technicznej ubezpieczyciela, jak i jego cyfrowego ekosystemu".

CEO GoBundl, Jakob Vang Glud dodaje: „Dla nas w goBundl, jako startupu InsurTech, była to niesamowita podróż. Z niecierpliwością czekamy na włączenie naszej technologii do TIA i możliwość zobaczenia, jakie korzyści przynosi branży ubezpieczeniowej na szerszą skalę".

 

Informacje o spółce TIA Technology

Założona w Kopenhadze spółka TIA Technology oferuje firmom ubezpieczeniowym na całym świecie otwartą, skalowalną platformę oprogramowania zgodną ze standardami branżowymi, obejmującą m.in. definiowanie produktów ubezpieczeniowych, administrowanie polisami i obsługę roszczeń i szkód. TIA ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej (w tym w świadczeniu usług i produkcji oprogramowania) oraz ponad 54 klientów na całym świecie. Od wielu lat pomaga ubezpieczycielom w realizacji strategii biznesowych, transformacji cyfrowej oraz zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. TIA oferuje pełen zakres specjalistycznych wdrożeń, usługi zarządzania aplikacjami oraz usługi hostingowe. Ponadto pomaga klientom kontrolować koszty, szybciej wprowadzać produkty na rynek i uzyskiwać większe korzyści biznesowe. www.tiatechnology.com





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ