Udany grudzień dla internetowego sprzedawcy opon

Choć w grudniu śnieg w Polsce pojawił się dosłownie na chwilę polskiemu liderowi w internetowej sprzedaży opon udało się dzięki temu uzyskać spore wzrosty przychodów. Grudniowe zamówienia na opony i felgi przyniosły OPONEO.PL 26% wzrost przychodów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W grudniu 2014 roku spółka OPONEO.PL wygenerowała 30,4 mln zł przychodów i zamknęła rok łącznymi przychodami w wysokości 319 mln zł, co stanowi 24% wzrost względem przychodów za cały 2013 rok.

Wyższe przychody w grudniu ubiegłego roku to efekt 36% wzrostu zamówień, jaki OPONEO.PL odnotowała na wszystkich rynkach. Na polskim,  głównym dla OPONEO.PL rynku zbytu, który w grudniu 2014 roku stanowił 61,5% udziału zamówień, spółka zrealizowała 18% więcej zamówień w porównaniu z analogicznym okresem 2013 roku. Na rynkach zagranicznych OPONEO.PL zrealizowała 68% wzrost zamówień. Wzrost nie obejmuje zamówień z rynku brytyjskiego, niemieckiego i tureckiego, gdzie OPONEO.PL sprzedaje opony i felgi przez spółki zależne.

-W 2014 roku udało nam się zrealizować w sumie 24% więcej zamówień niż w 2013 roku, dzięki czemu  uzyskaliśmy rekordowe przychody w historii OPONEO.PL – mówi Dariusz Topolewski, Prezes Zarządu OPONEO.PL S.A

25 lutego br. OPONEO.PL poda do publicznej wiadomości skonsolidowany raport za cały IV kwartał 2014 roku.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta