Użyj wyobraźni i wygraj 5000 zł! - konkurs na projekt etykiety dla kultowej przyprawy w płynie MAGGI trwa do 1 czerwca

Interesujesz się grafiką? Uwielbiasz bawić się twórczo swoją wyobraźnią? Mamy dla ciebie wyzwanie! Marka WINIARY ogłasza konkurs na projekt limitowanych etykiet kultowej przyprawy w płynie MAGGI. Zgłoś swój projekt, a masz szansę wygrać 5000zł i cieszyć się własną etykietą produktu na sklepowych półkach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs przebiega w dwóch etapach - w pierwszym należy za pośrednictwem strony www.przyprawamaggi.pl do 1 czerwca zgłosić swoją propozycję limitowanej etykiety i krótko opisać inspirację, która przyświecała w tworzeniu projektu. Po zamknięciu pierwszego etapu Jury wybierze 3 najlepsze prace, które znajdą się na butelkach produktu. Autorzy zwycięskich etykiet otrzymają po 5000zł i będą mogli cieszyć się swoimi projektami, obecnymi na sklepowych półkach.

W drugim etapie internauci za pośrednictwem fanpage marki WINIARY zdecydują o tym, która z pośród 3 zwycięskich etykiet jest według nich najlepsza. Wynik konkursu będzie zależny od liczby polubień oraz komentarzy pod poszczególnymi projektami. Laureat facebookowego głosowania otrzyma dodatkowo nagrodę w wysokości 5000zł w kategorii „wybór fanów”.

Zapraszamy do udziału w konkursie. Zainspiruj nas swoją wyobraźnią!

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta