Z psem do Media Markt!

Upały bywają trudne nie tylko dla ludzi. Często ratujemy się uciekając od słońca i wysokiej temperatury do klimatyzowanego wnętrza marketu. Problem pojawia się jednak, kiedy towarzyszy nam pies.  Odpowiedzią na potrzeby czworonożnych podopiecznych jest akcja sieci Media Markt, która w upalne dni zaprasza do sklepów ze swoim pupilem. Już w ubiegłym roku akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem. Początkowo nieśmiało, później już w sposób bardzo naturalny klienci przychodzili na zakupy z psami. Zapraszając psy do naszych sklepów chcemy zapewnić komfort kupującym i ich podopiecznym, ale również zwrócić uwagę na aktualny wciąż problem, jakim jest pozostawianie zwierząt na parkingach w rozgrzanych samochodach – powiedziała Wioletta Batóg, Rzecznik Prasowy sieci Media Markt. Akcja obejmuje wolnostojące sklepy sieci Media Markt w całej Polsce. W trosce o komfort klientów i ich zwierząt, sieć zapewnia psom miskę z wodą, a ich właścicielom proponuje torebki do sprzątania po czworonogu. Mając na uwadze względy bezpieczeństwa, każdy zwierzak wprowadzany do sklepu powinien mieć założoną smycz i kaganiec. Akcja Media Markt potrwa do końca lata.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji