„Zdaniem Klienta” – nowy serwis w Contact Center Poczty Polskiej

Chcesz przesłać towar, ale masz kłopot z wyborem najlepszego wariantu? Nie wiesz, gdzie odebrać paczkę, list polecony lub awizo? – zadzwoń albo napisz do „Zdaniem Klienta”. To nowa platforma dialogu Poczty Polskiej z Klientami. Poprawa jakości usług w oparciu o opinie konsumentów jest celem strategicznym firmy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zapraszamy wszystkich Klientów, którzy chcą podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub zadać pytanie dotyczące usług pocztowych. Wystarczy zadzwonić na naszą Infolinię: 801 333 444 i wybrać opcję nr 5. Można też wysłać e-mail na adres: zdaniem.klienta@poczta-polska.pl

 – „Zdaniem Klienta” to kolejny projekt realizowany w ramach naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu  – mówi Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations. – Chcemy poznać opinie Klientów, wymieniać się pomysłami, a przede wszystkim ułatwić korzystanie z usług pocztowych – dodaje Jolanta Grzechca-Meissner

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?