W tegorocznej edycji konkursu Effie najlepszą agencją została Saatchi & Saatchi IS, a domem mediowym - MediaCom Warszawa. Nie przyznano Grand Prix, natomiast rozdano 54 statuetki, w tym siedem złotych.
W tegorocznej edycji Effie Awards Grand Prix przyznano firmom MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC za serię kampanii Play z udziałem znanych osób. Wśród agencji reklamowych najwięcej nagród dostała Lubię to - linked by Isobar, a wśród domów mediowych - MEC.
5 lipca na warszawskich ulicach odbyła się sesja reklamowa Vistuli na sezon jesień-zima 2016/2017 z udziałem Roberta Lewandowskiego. Zdjęcia wykonał Mateusz Stankiewicz.
Aktorka Karolina Gorczyca została ambasadorką marketingową marki odzieżowej 4F (produkowanej przez firmę OTCF). Działania z udziałem Gorczycy będą realizowane m.in. w BTL-u i poprzez eventy.
Kampania reklamowa szamponu przeciwłupieżowego head & shoulders (produkowanego przez Procter & Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego jest prowadzona nie tylko w Polsce, lecz także kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Przygotowały i realizują ją firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, MediaCom Warszawa i Partner of Promotion.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska od wiosny br. ma nową siedzibę w Warszawie. Teraz wszystkie spółki grupy mieszczą się pod jednym dachem. Poniżej zamieszczamy fotorelację z oficjalnego otwarcia nowego biura agencji.
W tegorocznym konkursie Innovation Award 2015 nagrody Grand Prix otrzymały agencje Gong za kampanię ,,Zwrotka Żywca” i Isobar Polska za akcję „Photos for Life”. Firmą roku uznano Estimote, człowiekiem roku - Rafał Brzoska, wydarzeniem roku - akcja „#jedzjabłka” wymyślona przez „Puls Biznesu”.
Pracownicy domów mediowych z Grupy OMD rezydują z dala od biurowej dzielnicy Warszawy, zwanej potocznie Mordorem. Ich szef, Jakub Bierzyński, ma oko na sytuację firmy z przeszklonego gabinetu. W biurze można się natknąć na zarówno na rysunki dzieci pracowników, jak też figurki ludowe i grafiki Andrzeja Pągowskiego.
Z okazji 18. urodzin Centrum Handlowego Klif w Gdyni powstała wyjątkowa sesja zdjęciowa i oryginalna kampania reklamowa. Po raz pierwszy czołowi polscy projektanci osobiście promują centrum handlowe. Do współpracy zostali zaproszeni projektanci znanych polskich marek: Patrycja Cierocka (Aryton), Lidia Kalita, Magda Dąbrowska (YES) oraz Przemysław Orzechowski i Sandra Brec (Valentini). W ujęciach wykorzystano produkty marki HOUSE&more.
Sesja wizerunkowa marki obuwniczej Carinii na sezon jesień-zima 2014 roku z udziałem ambasadora marki i doradcy wizerunkowego Mai Sablewskiej. W kolekcji „Buty z charakterem" przeważają czernie, w skórach licowych i lakierowanych, brązy, odcienie zieleni, bordo i granatu. Większość modeli to kozaki i botki na płaskim, średnim lub wysokim obcasie.
Jeżeli Państwa firma jest zainteresowana współpracą z serwisem Galeria portalu Wirtualnemedia.pl,
to wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres:
admin@wirtualnemedia.pl