SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze reklamy na YouTubie w 2016 roku: „English for beginners” i „Legendy Polskie” Allegro (TOP10)

W pierwszej piątce najpopularniejszych polskich reklam 2016 roku na YouTubie znalazły się cztery spoty Allegro: „English for beginners” i trzy filmy z cyklu „Legendy Polskie”. W skali Europy najchętniej oglądane były reklamy Nike Football, John Lewis i Sainsbury's.

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard uwzględniono tylko te klipy, które były emitowane na portalu jako reklamy. Wzięto pod uwagę dane pokazujące zaangażowanie użytkowników: liczbę obejrzeń oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu organicznym w stosunku do płatnego.

W Polsce liderem jest spot Allegro „Czego szukasz w Święta? | English for beginners” udostępniony 28 listopada ub.r. Spot, przygotowany przez firmy Bardzo i CutCut, został doceniony przez wiele zagranicznych mediów, a za jedną z najlepszych reklam minionego roku z całego świata uznali go menedżerowie z agencji reklamowych pytani przez Wirtualnemedia.pl.

W pierwszej piątce YouTube Ads Leaderboard znalazły się jeszcze trzy spoty Allegro, z cyklu „Legendy Polskie”: „Twardowsky 2.0”, „Operacja Bazyliszek” i „Jaga”.

W całej Europie najpopularniejsza była reklama Nike Football „The Switch” z udziałem m.in. Cristiano Ronaldo, Harry’ego Kane’a i Anthony’ego Martiala. Spot udostępniono na początku czerwca, tuż przed rozpoczęciem Euro 2016.

Dwa kolejne miejsca zajęły reklamy bożonarodzeniowe marek John Lewis i Sainsbury's. Natomiast na ósmym miejscu znalazł się spot Allegro „Czego szukasz w Święta? | English for beginners”.

Polska lista YouTube Ads Leaderboard 2016 r.:

1. Allegro: „Czego szukasz w Święta? | English for beginners”
Kreacja i produkcja: agencja Bardzo & dom produkcyjny CutCut
Zakup mediów: Allegro

 


2. Allegro: „Legendy Polskie. Twardowsky 2.0”
Kreacja i produkcja: Platige Image
Zakup mediów: Allegro

 


3. Allegro: „Legendy Polskie. Operacja Bazyliszek”
Kreacja i produkcja: Platige Image
Zakup mediów: Allegro

 


4. T-Mobile: „Robert Lewandowski (Lewy) i Tomasz Kot, T-Mobile. Najlepsza sieć!”
Kreacja i produkcja: Leo Burnett
Zakup mediów: SMG

 


5. Allegro: „Legendy Polskie. Jaga”
Kreacja i produkcja: Platige Image
Zakup mediów: Allegro

 


6. Fanta: „#FantaMoji z Littlemooonster96, Kaiko, Stuu, Marcinem Dubielem i Adamem Zdrójkowskim”
Kreacja i produkcja: MediaCom Beyond Advertising w kooperacji z Nathaniel Czarnecki i Tadeusz Kieniewicz
Zakup mediów: Mediacom

 


7. Coca-Cola: „Świąteczne ciężarówki Coca-Cola i Youtuberzy 2016 | #PodarujRadosc”
Kreacja i produkcja: Mediacom Beyond Advertising
Zakup mediów: Mediacom

 


8. Coca-Cola: „Littlemooonster96, Kaiko, MultiGameplayGuy oraz Martin Stankiewicz na puszkach Coca-Cola!”
Kreacja i produkcja: Mediacom Beyond Advertising
Zakup mediów: Mediacom

 


9. Orange: „Historie na kartę: 6 złotych monet”
Kreacja i produkcja: VML Poland
Zakup mediów: Initiative Media Warszawa

 


10. Axe: „Find your magic”
Kreacja i produkcja: DDB & Tribal
Zakup mediów: Mindshare

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze reklamy na YouTubie w 2016 roku: „English for beginners” i „Legendy Polskie” Allegro (TOP10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
strapiony
Ta reklama z dziadkiem, mało kto to zauważył, jest tak naprawdę smutna. Bardzo smutna. Mamy oto obraz naszego emigranta (jak rozumiem tutaj akurat ojciec, i to niestety - piszę to jako facet, bo matka raczej nie wyglądała na Polkę :) ), który wyjechał, młody jest, więc pewnie wyjechał niedawno, ale już zapomniał o Polsce i nawet dziecka nie nauczył Polskiego. Smutne to. Ten drugi język to nie tylko pamięć o kraju przodków (tak przecież w wielu kulturach pielęgnowana po utracie kontaktu z macierzą) - jest też coś dla tych, co wstydzą się patriotyzmu i powiedzą, że to zaściankowe. Drugi język to wielka szansa dla dziecka, wielki kapitał. Dwujęzyczność to lepsze perspektywy kariery, lepszy rozwój, lepszy kontakt z dzieckiem (badania wskazują, że rodzic powinien do dziecka zawsze mówić w ojczystym języku, bo tylko tak potrafi całe spektrum uczuć przekazać). Pamiętajcie, nawet żona Trumpa - wyjechała z małej, nieznanej Słowenii, została znaną modelką, żoną miliardera, mieszka na Manhattanie, teraz jest Pierwszą Damą Wolnego Świata in spe - ale syna po słoweńsku mówić nauczyła.
odpowiedź
User
Trajbmen
AXE - Find Your Magic to kampania agencji 72andsunny. DDB nagrało lektora polskiego.
odpowiedź