SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oranżada Hellena na stałe lokowana w talk-show Kuby Wojewódzkiego (wideo)

Przez cały bieżący sezon talk-show „Kuba Wojewódzki” w TVN gospodarz programu zamiast wody będzie pił z gośćmi oranżadę Hellena w puszkach (produkcji firmy Colian), promowaną w ten sposób poprzez lokowanie produktu.

Kuba Wojewódzki pijący oranżadę Hellena, fot. TVNKuba Wojewódzki pijący oranżadę Hellena, fot. TVN

W wyemitowanym we wtorek pierwszym odcinku nowej serii talk-show Kuby Wojewódzkiego, którego gośćmi byli Anna Grodzka i Mamed Chalidow na stoliku, obok dzbanka z wodą pojawiły się puszki oranżady Hellen, przyniesione przez tzw. wodziankę. Napój będzie w ten sposób obecny we wszystkich odcinkach obecnej serii programu.

Zastosowany product placement ma być częścią szeroko zakrojonych działań reklamowych i promocyjnych marki Hellena, jakie na ten rok zaplanowała dla niej firma Colian. Jej przedstawiciele nie odpowiedzieli jednak wczoraj portalowi Wirtualnemedia.pl na dodatkowe pytania dotyczące tych działań. Nie wiadomo też, jakie agencje odpowiadają za działania product placement.

Przy ubiegłorocznej kampanii Helleny z udziałem Kabaretu Ani Mru Mru (więcej o niej) pracowały agencja GonnaBe i dom mediowy Universal McCann.

Dotychczas w programie Kuby Wojewódzkiego nie stosowano regularnie product placementu. Jednorazowo akcja taka miała miejsce m.in. w czerwcu 2013 roku. Wówczas gościem Wojewódzkiego był Mike Tyson, który wtedy przyleciał do Polski kręcić reklamę napoju energetycznego Black (produkowanego przez FoodCare), którego jest ambasadorem. Wówczas na stoliku stały puszki Blacka, z których popijali rozmówcy, a sam Tyson miał na sobie koszulkę z logo marki.

17. edycję talk-show „Kuba Wojewódzki” w okresie od 2 września do 25 listopada 2014 roku oglądało 1,33 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Oranżada Hellena na stałe lokowana w talk-show Kuby Wojewódzkiego (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Jaki program - taki product placement
odpowiedź
User
piopi
Gdy w latach 90. oglądalność TV była znacznie wyższa, a kanałów mało, świetnie smarowano producentom i takie np. lokowanie produktu (choć wtedy nie wiedzieli jeszcze, że tak to się będzie nazywać) jak w Klanie - wciskanie, że Kabaty to nowoczesne osiedle dla młodych yuppies - to było coś. Miliony Polaków wiedziały, że Kabaty to super osiedle Warszawy (inny temat, że okolica dziś jest peryferiami z kiepskimi blokami). Takie lokowanie jak to u Kuby nie ma sensu. Widzowie wiedzą o co chodzi i odbierają to jako kompletną żenadę:-) Mam nadzieję, że Grodzkiej coś zapłacili za udział w tak obciachowej formule, bo, jeśli nie, na miejscu gości to bym się 2x zastanowił, czy warto robić komuś kampanię swoją wizytą (a kasę do łapy - tylko producent?).
odpowiedź
User
Fest
Totalna Żenada. Powiatowy, straciłeś u mnie ostatnie okruszki estymy...
odpowiedź