SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Taniec z Gwiazdami” liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił „Mam talent!”

Emitowany w Polsacie „Taniec z Gwiazdami” był najpopularniejszym widowiskiem rozrywkowym w jesiennej ramówce. Z kolei najwięcej widzów z grupy komercyjnej jak i reklam przyciągnął „Mam talent!” TVN.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” emitowanego w Polsacie w piątki o 20.05 wyniosła 3,66 mln osób, co dało stacji 24,07 proc. udziału w  rynku w grupie 4+.

Drugie miejsce w zestawieniu znalazł „Mam talent!” TVN, emitowany w soboty o 20.00. Program ten miał 3,38 mln widzów i 21,88 proc. udziału.

Trzecia lokata należała do show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”, który zgromadził 2,51 mln osób, a udział stacji wyniósł 23,33 proc. Oglądać go można było w soboty ok. 22.00.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Program

Stacja

AMR

SHR %

DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI

Polsat

  3 662 488 

24,07%

MAM TALENT!

TVN

  3 376 905 

21,88%

TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO

Polsat

  2 512 278 

23,33%

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA

Polsat

  2 427 623 

14,55%

THE VOICE OF POLAND

TVP2

  1 933 459 

12,54%

SUPERSTARCIE

TVP2

  1 072 799 

7,50%


W grupie komercyjnej 16-49 miejsce lidera należało do programu „Mam talent!”, który tutaj śledziło go 1,41 mln widzów i miał 23,10 proc. udziału.

Wiceliderem został „Taniec z Gwiazdami” z widownią wynoszącą 1,11 mln osób i 18,39 proc. udziału. Na podium znalazł się jeszcze program „Twoja twarz brzmi znajomo” (1,07 mln widzów, 21,39 proc. udziału).

WIRTUALNEMEDIA.PL

16-49

Program

Stacja

AMR

SHR %

MAM TALENT!

TVN

  1 413 708 

23,10%

DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI

Polsat

  1 107 276 

18,39%

TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO

Polsat

  1 072 552 

21,39%

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA

Polsat

  1 070 156 

15,17%

THE VOICE OF POLAND

TVP2

      747 812 

12,04%

SUPERSTARCIE

TVP2

      379 487 

6,25%


Pod względem cennikowych wpływów reklamowych także liderem był „Mam talent!” z przychodami na poziomie 48,27 mln zł.  Drugie miejsce zajął „Taniec z Gwiazdami” (36,9 mln zł). Wszystkie dane bez rabatów.

Program

Wpływy

MAM TALENT!

                                                    48 271 600 

DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI

                                                    36 901 680 

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA

                                                    34 925 150 

TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO

                                                    26 581 470 

THE VOICE OF POLAND

                                                    13 281 754 

SUPERSTARCIE

                                                     8 216 983 

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił „Mam talent!”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xcxc
Mam Talent z tych wszystkich "szoł" najlepszy i jeszcze TTBZ,reszta to gówno.
odpowiedź
User
Andrzej
W Polsacie jest właśnie kilka takich show, które bardzo ciekawie wyglądają. TzG na pewno jest jednym z nich, a przecież wydawało się, że format już się wyczerpał. No i popieram, TTBZ to też bardzo udana produkcja Polsatu. Czekamy do wiosny na kolejne :D
odpowiedź
User
tak tak
najlepsze jest Must be. 8,5 mln więcej z reklam od ttbz. jest dłużej na antenie, a nie zużywa się jakoś i stawiam dolary przeciwko orzechom, że znacznie mniej kosztuje.
odpowiedź