Reklama 2013-04-19
0

„Wszechorzeźwienie” w kampanii nowej wersji Redd’s (wideo)

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową wersję piwa Redd’s (Kompania Piwowarska) - ananasowo-grapefriutową. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Advertising, Oto Film, Platige Image, Lubię to, Q&A Consulting i MEC.

Reklamy ananasowo-grapefriutowego piwa Redd’s skupia się na pokazaniu, że zapewnia ono błyskawiczne orzeźwienie. - Tegoroczna kampania reklamowa marki Redd’s zdecydowanie różni się od poprzednich. Bajkowe skojarzenia z Czerwonym Kapturkiem czy Alicją z krainy czarów wykorzystywane w minionych dwóch sezonach, tym razem ustąpiły miejsca produktowi - opisuje Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Akcja 18 kwietnia rozpoczęła się w internecie (m.in. odświeżenie strony redds.pl, aktywności w serwisach społecznościowych, współpraca ze  Spotify i Listonic), a 22 kwietnia wystartuje w telewizji (początkowo w największych stacjach stacjach ogólnopolskich, a w maju obejmie też sponsoring w wybranych kanałach). Działania będą prowadzone do końca czerwca.

Kreacją spotu zajęła się agencja GPD Advertising, produkcją - studio Oto Film, a postprodukcją - Platige Image. Działania w internecie realizuje agencja Lubię to - Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

Więcej informacji: wszechorzeźwienie, Redd’s

Zamów newsletter Wirtualnemedia.pl

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

DO GÓRY