Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 23 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Blondynka" z Joanną Moro jesienią w TVP1? Trwają negocjacje

TVP1 planuje, że jesienią br. pokaże trzeci sezon serialu „Blondynka”. W roli głównej - zamiast Julii Pietruchy - ma pojawić się Joanna Moro - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN przeprasza za wpadkę w ,,Faktach"

We wczorajszych „Faktach” TVN w materiale Macieja Mazura posłużono się wpisem z nieprawdziwego konta Antoniego Macierewicza na Twitterze. Stacja przeprosiła wieczorem za pomyłkę i poprawiła błąd. więcej

 
Czy polskie firmy potrzebują PR-owców? (opinie)

- W Polsce obsługi PR nie potrzebują osoby młode i przebojowe. Na rynku funkcjonuje jednak mnóstwo firm, które nie potrafią się efektywnie przebić do mediów - współpracę z agencjami public relations oceniają Małgorzata Zaborowska i Szymon Sikorski. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Kontroler Należności

Dax Cosmetics poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

Efigence poszukuje osoby na stanowisko
stażysta w dziale PR

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Growth Hacker / Specjalista ds. pozyskiwania ruchu

StarEvents poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

StarEvents poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

BVP Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu

BPV Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wiesław Podkański: Badanie czytelnictwa prasy jest za drogie i zbyt skomplikowane

Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy, zapowiada duże zmiany w charakterze badań czytelnictwa. - Chcemy by były one prostsze, bardziej przystępne dla agencji i domów mediowych - mówi Podkański w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Czytelnicy ,,W Sieci" krytykują okładkę z Janem Pawłem II ,,wściekłym na III RP"

Okładka nowego numeru tygodnika „W Sieci” (Fratria) z wygrażającym Janem Pawłem II i tytułem „Papież Polak byłby wściekły na III RP” wywołała sporo negatywnych opinii czytelników. - „W Sieci” unika sztampy i rytuału, tylko stara się na nowo odczytać pewne historyczne symbole - tłumaczy Michał Karnowski. więcej

 
Będą kolejne sezony ,,Ojca Mateusza" i ,,Komisarza Alex"

Telewizyjna Jedynka jesienią br. zamierza pokazać kolejne sezony „Ojca Mateusza” i „Komisarza Alexa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do pierwszej tych produkcji już trwają, a do drugiej startują w maju. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół

W lutym br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Największe spadki sprzedaży zanotowały „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”. więcej

Karolina Korwin-Piotrowska wraca do Radia PIN, przez TVN zmienia nazwę audycji

Karolina Korwin-Piotrowska wraca do Radia PiN. Dziennikarka znów poprowadzi program o kulturze, ale pod innym tytułem niż w przeszłości, bo poprzedni został zastrzeżony przez TVN. Pozostałe nowości w ramówce stacji prowadzą Kamil Śmiałkowski i Paweł Loroch. więcej

Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
Na paywallu ,,Gazety Wyborczej" najwięcej straciły serwisy regionalne (analiza)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Blondynka" z Joanną Moro jesienią w TVP1? Trwają negocjacje

TVP1 planuje, że jesienią br. pokaże trzeci sezon serialu „Blondynka”. W roli głównej - zamiast Julii Pietruchy - ma pojawić się Joanna Moro - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN przeprasza za wpadkę w ,,Faktach"

We wczorajszych „Faktach” TVN w materiale Macieja Mazura posłużono się wpisem z nieprawdziwego konta Antoniego Macierewicza na Twitterze. Stacja przeprosiła wieczorem za pomyłkę i poprawiła błąd. więcej

 
Będą kolejne sezony ,,Ojca Mateusza" i ,,Komisarza Alex"

Telewizyjna Jedynka jesienią br. zamierza pokazać kolejne sezony „Ojca Mateusza” i „Komisarza Alexa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do pierwszej tych produkcji już trwają, a do drugiej startują w maju. więcej

 
,,Sami swoi" i ,,Pasja" na czele hitów filmowych w tym roku

Największą widownię wśród filmów fabularnych w tym roku zgromadziła kultowa komedia „Sami swoi”, a drugie miejsce zajęła „Pasja”. Ranking zdominowały pozycje emitowane na antenie Polsatu. Top 10 filmów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Antoni Pawlicki, Edyta Olszówka i Borys Szyc w obsadzie serialu ,,Czas honoru - Powstanie"

W poniedziałek 29 kwietnia br. rozpoczną się zdjęcia do siódmego sezonu serialu „Czas honoru”, która opowiadać będzie o Powstaniu Warszawskim. Do obsady dołączą m.in. Borys Szyc, Edyta Olszówka, Ireneusz Czop i Mariusz Bonaszewski. więcej

 
W Wielkanoc widzowie wybrali TVP1 i jej hity. Polsat wyprzedził TVN
 
Polsat liderem tygodnia, TVP2 do góry. Hitami seriale TVP
 
,,Wydarzenia" z Watykanu na kanonizację Jana Pawła II
 
Niemcy - Polska i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP
 
HBO: powstanie czwarty sezon serialu "Figurantka" i drugi "Dolina krzemowa"
 
Przygodowa ,,Ekspedycja CN" w Cartoon Network. Poprowadzi ją Marcin Mroziński
 
 
Radio  
 
Złote Przeboje nadal liderem w Poznaniu, RMF FM wyprzedziło Trójkę

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od października 2013 roku do marca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
RMF FM ze studiem w Watykanie na kanonizację Jana Pawła II

W czwartek 24 kwietnia w Watykanie uruchomione zostanie specjalne satelitarne „Watykańskie Studio Faktów RMF FM”. Poza tym studia związane z kanonizacją Jana Pawła II będą działać w również w Wadowicach, Krakowie i Warszawie. więcej

 
Reklama  
 
,,Hey Jude" w spocie ,,10 lat świetlnych" Polski w UE za 7 mln zł (wideo)

Rusza rządowa kampania z okazji 10-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej. W mediach akcja obejmuje przede wszystkim spot pod hasłem „10 lat świetlnych”, którego produkcja i emisja będzie kosztować ponad 7 mln zł. więcej

 
,,Jasna strona orzeźwienia" reklamuje Lipton Ice Tea z nowym logo i butelką (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napoju Lipton Ice Tea (produkowanego przez PepsiCo) wspierająca jego zmienioną identyfikację wizualną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB, Adam&Eve DDB, Gutenberg, PHD Media Direction, Digital One, Pink Pepper Media, Ewesa i Questia. więcej

 
Basia z tancerzami z ,,Tańca z gwiazdami" reklamuje Taryfy LTE w Plusie (wideo)

Plus rozpoczął kampanię reklamową „Lekcja tańca”. W spotach wystąpili tancerze znani z programu „Taniec z gwiazdami” m.in. Jan Kliment, Rafał Maserak i Izabela Janachowska. W kampanii reklamowane są Taryfy LTE Plusa z nielimitowanymi rozmowami oraz minutami wymiennymi na SMS-y i transfer z internetu LTE. Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam i Media Direction OMD. więcej

 
216,5 mln zł na reklamę kontekstową w 2013 roku

W 2013 roku wydatki na reklamy w sieciach kontekstowych wyniosły w Polsce 216,5 mln zł, o 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Agencje i domy mediowe w br. planują zwiększyć te budżety o kolejne 7,4 proc. więcej

 
Grzegorz Magnuszewski pokieruje obsługą Tesco w Red8 Advertising

Grzegorz Magnuszewski objął funkcję account directora w agencji reklamowej Red8 Advertising. Wcześniej pracował m.in. w firmach Hator, Grey Worldwide i Graffiti Films. więcej

 
,,Jestem mamą, tatą. Nie rehabilitantką i terapeutą" - o pracę dla rodziców niepełnosprawnych dzieci
 
Microsoft rezygnuje z marki Nokia
 
Zimowi plażowicze reklamują piwo Lech Ice Shandy (wideo)
 
Piotr Kurzeja i Lina Beltran w Harder&Harder
 
Ilona Drzewosowska awansuje w Goldbach Audience
 
Juliette Binoche reklamuje kredyt hipoteczny 3x0 w Credit Agricole Bank Polska (wideo)
 
Coraz lepiej mierzalna efektywność reklam. "Nie ma prostych recept"
 
GoldenAd i Mobizzy wprowadzają reklamy mobilne AdPrize
 
Niemcy - Polska i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP
 
Kreacje Reklamowe  
 
Land Rover Phone: incredibly tough LiNing Sports:baron davis Blundstone: at least your feet Nike: Football England Lipton Ice Tea: Jasna strona orzeźwienia
 
Prasa  
 
Wiesław Podkański: Badanie czytelnictwa prasy jest za drogie i zbyt skomplikowane

Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy, zapowiada duże zmiany w charakterze badań czytelnictwa. - Chcemy by były one prostsze, bardziej przystępne dla agencji i domów mediowych - mówi Podkański w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Czytelnicy ,,W Sieci" krytykują okładkę z Janem Pawłem II ,,wściekłym na III RP"

Okładka nowego numeru tygodnika „W Sieci” (Fratria) z wygrażającym Janem Pawłem II i tytułem „Papież Polak byłby wściekły na III RP” wywołała sporo negatywnych opinii czytelników. - „W Sieci” unika sztampy i rytuału, tylko stara się na nowo odczytać pewne historyczne symbole - tłumaczy Michał Karnowski. więcej

 
Gazety 12 proc. mniej z reklam w I kw. 2014. Ostro w dół ,,Gazeta Wyborcza" i ,,DGP", zyskał ,,SE" (TOP10)

W pierwszym kwartale br. cennikowe wpływy reklamowe gazet codziennych były o 11,9 proc. niższe niż rok wcześniej. O ponad 20 proc. zmalały przychody „Gazety Wyborczej”, „Dziennika Gazety Polskiej”, „Naszego Miasta” i „Gazety Pomorskiej”, za to duży wzrost zanotował „Super Express”. więcej

 
Wider - wspólna oferta reklamowa Polskapresse i Mediów Regionalnych

Biura reklamy Grupy Polskapresse i należących do nich Mediów Regionalnych rozpoczęły sprzedaż oferty reklamowej pod marką Wider. Obejmują one wszystkie tytuły i serwisy obu wydawnictw. więcej

 
SDP prowadzi zbiórkę pieniędzy dla ukraińskich dziennikarzy

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich gromadzi środki pieniężne dla przedstawicieli ukraińskich mediów, którzy ucierpieli podczas wydarzeń na Majdanie i na Krymie. Zbiórka potrwa do końca czerwca br. więcej

 
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. ,,Bravo" liderem sprzedaży
 
Cyfryzacja pozytywnie wpływa na sprzedaż prasy w USA
 
Tomasz Adamek pozywa ,,Wprost" za ,,powtarzanie pomówień i insynuacji"
 
Jedynki  
 
 
TV14 - 2014-04-22 Pani - 2014-04-22 Gazeta Podatkowa - 2014-04-22 Żagle - 2014-04-22 Moje Mieszkanie - 2014-04-22
 
Internet  
 
Warszawskie kino ostrzega przed youtuberem SA Wardęgą

W pomieszczeniu dla obsługi kina w stołecznym centrum handlowym Arkadia powieszono ostrzeżenie przed Sylwestrem Wardęgą. - Bardzo proszę, by każda wizyta tego pana została zgłoszona managerom - pisze kierownictwo kina. więcej

 
216,5 mln zł na reklamę kontekstową w 2013 roku

W 2013 roku wydatki na reklamy w sieciach kontekstowych wyniosły w Polsce 216,5 mln zł, o 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Agencje i domy mediowe w br. planują zwiększyć te budżety o kolejne 7,4 proc. więcej

 
Lidl liderem wśród europejskich sieci handlowych na Facebooku (infografika)

Lidl jest obecnie największą europejską siecią sklepów na Facebooku, zarówno pod względem liczby fanów, jak i interakcji z użytkownikami społecznościowego portalu - wynika z danych Socialbakers. więcej

 
Co piąty internauta szuka informacji turystycznych online

W marcu 2014 roku tylko 6% internautów kupiło jakąś usługę turystyczną. Za to już co piąty użytkownik szukał w Google jakichś informacji na ten temat, a odsetek ten od 2010 roku stale rośnie - wynika z raportu IRCenter, Research Now i SW Research. więcej

 
Więcej zgłoszeń dot. wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie

O 8 proc. wzrosła liczba zgłoszeń dotyczących materiałów przedstawiających seksualne wykorzystanie dzieci, umieszczanych w sieci w pierwszym kwartale 2014 r. - wynika z raportu zespołu Dyżurnet.pl, który zajmuje się nadużyciami w internecie. więcej

 
Tarczyński z serwisem internetowym od OS3
 
Badania Marketingowe  
 
Co piąty internauta szuka informacji turystycznych online

W marcu 2014 roku tylko 6% internautów kupiło jakąś usługę turystyczną. Za to już co piąty użytkownik szukał w Google jakichś informacji na ten temat, a odsetek ten od 2010 roku stale rośnie - wynika z raportu IRCenter, Research Now i SW Research. więcej

 
Polski rynek cukierniczych wyrobów piekarniczych wart 2,6 mld zł
 
Coraz lepiej mierzalna efektywność reklam. "Nie ma prostych recept"
 
Spadło poparcie dla rządu i Donalda Tuska
 
Public Relations  
 
Czy polskie firmy potrzebują PR-owców? (opinie)
 
Digital Open Group z Logitech
 
Restauracja Ed Red z 9.90 PR
 
Unicorn Media wypromuje Prospect Group
 
Technologie  
 
Microsoft rezygnuje z marki Nokia
 
Kolejna edycja Windowsa ma być darmowa
 
Asus ME176 najtańszym tabletem z Intel Bay Trail
 
Tańszy smartfon Nexus z procesorem MediaTek
 
Zegarek LG G Watch ma być wodoodporny i działać bez przerw
 
Nowa wersja Hangoutów dla Androida z lepszą obsługą SMS-ów
 
Aplikacja Ipla na telewizorach Toshiba
 
Hakerzy w 2013 r. wykradli 552 miliony tożsamości. "To był rok megawłamań"
 
Gospodarka  
 
Polski rynek cukierniczych wyrobów piekarniczych wart 2,6 mld zł
 
Rysy na Wall Street. Nadciąga bessa?
 
Będzie reorganizacja urzędów skarbowych. Rząd przygotowuje się do programu e-podatki
 
Wizz Air stawia na Gdańsk, polecimy także na Maltę (mapa połączeń z Gdańska)
 
Ulga na internet już poza zasięgiem części podatników
 
Przyszłością przelewy natychmiastowe
 
Kiedy jest możliwe wspólne rozliczenie z dzieckiem PIT
 
Kultura/Rozrywka  
 
Leonardo DiCaprio będzie Steve'em Jobsem
 
"Vida" - Ricky Martin na mundial w Brazylii
 
Linkin Park o nowym albumie "The Hunting Party" (wideo)
 
"You Know My Name" - nowa piosenka Courtney Love
 
Christina Aguilera szykuje ósmą płytę
 
Michelle Obama zagra w serialu "Nashville"
 
HBO: powstanie czwarty sezon serialu "Figurantka" i drugi "Dolina krzemowa"
 
Jennifer Lopez zremiksowała "I Luh Ya Papi"
 
Czwarty sezon serialu "Wrogie niebo" (wideo)
 
Blog  
 
Do siebie niepodobni - Monika Klama
 
Panie Hiob, z czym do gości...? - Wanda Konarzewska
 
Więc co w tej sytuacji? - ks. Artur Stopka
 
Dla kogo Święty..? - Andrzej Bober
 
Upadek Wydarzeń - Ada Kiryluk
 
Nasz gość  
 
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią

Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej. więcej

 
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
 
Kwestionariusz  
 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Agnieszka Sołtysiak, partner zarządzająca w Endorfina Events. więcej

 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl