Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 19 Października 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Onet z nową stroną główną. Stawia na personalizację i autorskie treści

W poniedziałek 20 października br. rusza nowa strona internetowa portalu Onet. - Wzmacniamy na niej możliwość personalizacji i eksponowania autorów, w tym twórców z programu OnetAutorzy - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Lech, head of online publishing w Grupie Ringier Axel Springer. więcej

 
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" z dużymi spadkami sprzedaży, ,,Polityka" przed ,,Newsweekiem"

W sierpniu br. większość tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci”. Wzrosty zanotowały tylko „Tygodnik Powszechny” oraz „Gość Niedzielny”. więcej

 
,,Gala" zmienia makietę i zawartość. Liczy na 100 tys. egz. sprzedaży

Magazyn „Gala” (Grupa Burda) od wydania z 20 października br. zyska nową szatę graficzną i odmienioną zawartość. Tytuł rzadziej stosować będzie promocje cenowe, ale wydawca liczy, że utrzyma on średnią sprzedaż na poziomie 100 tys. egz. W planach są nowe wydania specjalne pisma. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Publisher

zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Content Management Coordinator

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Firma z obszaru mediów i wydawnictw poszukuje osoby na stanowisko
Manager Rozwoju Biznesu

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

Chimney Poland poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Senior Event Manager

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

Blue Angels poszukuje osoby na stanowisko
New Business Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Sprężyna zamiast symboli narodowych jako logo Polski nadal budzi emocje (opinie)

Odcięcie od skojarzeń z symbolami narodowymi i historycznymi oraz ciekawy pomysł na promocję Polski to główne atuty logo „Polska. Spring into new”, za to kontrowersje wywołuje sposób realizacji tego projektu - oceniają specjaliści pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Canal+ nie chce już TVN. Stację kupi Time Warner?

Amerykański koncern Time Warner jest najpoważniejszym kandydatem do zakupu pakietu kontrolnego Grupy TVN, wartego nawet 3,5 mld zł - wynika z nieoficjalnych informacji. Wśród zainteresowanych czołową polską stacją komercyjną mają być też Discovery Communications czy RTL Group. więcej

 
Rusza Muzo.fm. W ramówce pasma muzyczne, informacje i sport

W poniedziałek 20 października o godz. 6.00 startuje Muzo.fm - rozgłośnia, która zastąpiła Radio PiN. Na antenie pojawią się stałe pasma oraz audycje autorskie prowadzone m.in. przez Michała Figurskiego, Marcina Sobesto i Radosława Nałęcza. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Radiowa Trójka nie zagra piosenki Pawła Kukiza. ,,To cenzura prewencyjna"

Paweł Kukiz poskarżył się na Facebooku, że redakcja muzyczna Programu III Polskiego Radia odmówiła emisji singla z jego płyty. - To przypomina cenzurę prewencyjną - mówi muzyk. - Nie gramy utworu, bo pan Kukiz kandyduje w wyborach samorządowych - odpowiada Magda Jethon, szefowa Trójki. więcej

Google już z 20,5 mln użytkowników. Tracą Facebook i polskie portale

W sierpniu br. serwisy Google odwiedziło 20,47 mln polskich internautów, co jest kolejnym rekordowym wynikiem. Za to spadki zasięgu w skali miesiąca zanotowały Facebook i najwięksi polscy wydawcy, na czele z Allegro i GG, Onetem i RASP, Wirtualną Polską, Gazeta.pl i Interią. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2014 roku
,,Sprężynowe" logo Polski dzieli branżę reklamową (komentarze)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Canal+ nie chce już TVN. Stację kupi Time Warner?

Amerykański koncern Time Warner jest najpoważniejszym kandydatem do zakupu pakietu kontrolnego Grupy TVN, wartego nawet 3,5 mld zł - wynika z nieoficjalnych informacji. Wśród zainteresowanych czołową polską stacją komercyjną mają być też Discovery Communications czy RTL Group. więcej

 
,,Barwy szczęścia" ogląda więcej widzów niż ,,Na Wspólnej"

Serial TVP2 „Barwy szczęścia” w jesiennym sezonie gromadzi o ponad milion widzów więcej niż pokazywana niemal w tym samym paśmie telenowela TVN „Na Wspólnej”. Oba seriale odnotowały jednak spadki oglądalności, większy dotknął produkcję Dwójki. więcej

 
Reklamy w TVN tańsze o 30 proc. Najdrożej przy ,,Masterchefie", ,,Mam talent" i ,,Faktach"

W cenniku reklamowym TVN na listopad spoty są średnio o 30,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy programach „Masterchef”, „Mam talent” i „Fakty”. więcej

 
Turecki serial ,,Wspaniałe stulecie" w TVP1 ma więcej widzów niż ,,MacGyver"

Turecki serial „Wspaniałe stulecie” ogląda średnio 620 tys. widzów, więcej niż pokazywany wcześniej w tym paśmie serial „MacGyver”. Jedynka w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce wśród czterech głównych kanałów. więcej

 
Nakręcone z BBC ,,Dzwony wojny" w listopadzie w TVP1

W listopadzie telewizyjna Jedynka pokaże miniserial historyczny “Dzwony wojny”, opowiadający o losach dwóch młodych żołnierzy oraz ich rodzin w czasie I wojny światowej. Jest to produkcja zrealizowana w koprodukcji BBC i TVP. więcej

 
Telewizja Polsat kupuje radio Muzo.fm

Telewizja Polsat podpisała przedwstępną umowę zakupu 100 proc. akcji radia Muzo.fm za 4,3 mln zł. Transakcja pozwoli na powstanie projektu muzycznego Grupy Polsat o szerokiej dystrybucji telewizyjnej, radiowej i internetowej. więcej

 
 
Radio  
 
Rusza Muzo.fm. W ramówce pasma muzyczne, informacje i sport

W poniedziałek 20 października o godz. 6.00 startuje Muzo.fm - rozgłośnia, która zastąpiła Radio PiN. Na antenie pojawią się stałe pasma oraz audycje autorskie prowadzone m.in. przez Michała Figurskiego, Marcina Sobesto i Radosława Nałęcza. więcej

 
Eska nowym liderem w Poznaniu, Złote Przeboje ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od kwietnia do września 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Sprężyna zamiast symboli narodowych jako logo Polski nadal budzi emocje (opinie)

Odcięcie od skojarzeń z symbolami narodowymi i historycznymi oraz ciekawy pomysł na promocję Polski to główne atuty logo „Polska. Spring into new”, za to kontrowersje wywołuje sposób realizacji tego projektu - oceniają specjaliści pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Piotr Żyła reklamuje aplikacje na Samsunga Galaxy S5 (wideo)

Ruszyła kampania smartfona Samsung Galaxy S5 zachęcająca do korzystania na nim z popularnych aplikacji. Bohaterem akcji jest skoczek narciarski Piotr Żyła. więcej

 
,,Każdy ma swój Onet". Portal reklamuje nowe funkcjonalności

Onet.pl rozpoczyna kampanię promocyjną, która wspiera zmiany graficzne i funkcjonalne na stronie głównej portalu. Działania reklamowe realizowane będą pod hasłem „Każdy ma swój Onet” i obejmą m.in. telewizję, radio, outdoor i internet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Hendrix, Godzilla i kraina Oz w reklamie eBaya (wideo)

Kadry z filmu „Godzilla”, ekranizacji „Czarnoksiężnika z krainy Oz” i fragment koncertu Jimiego Hendriksa trafiły do nowej reklamy serwisu aukcyjnego eBay. więcej

 
,,Liczą się ludzie" - życiowe marzenia w kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)

ING Bank Śląski rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Liczą się ludzie”. Akcję przygotowały firmy Brain, GoldenSubmarine i Lowe Media. więcej

 
Totalizator Sportowy reklamuje grę Ekstra Pensja (wideo)

Totalizator Sportowy uruchomił grę liczbową Ekstra Pensja, w której do wygrania jest comiesięczna wypłata 5 tys. zł przez 20 lat. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez 2012 Agency i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Twarz pielęgnowana jak pachy w kampanii Garnier Neo (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca antyperspiranty Garnier Neo, wprowadzone niedawno do sprzedaży przez L’Oréal Polska. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Publicis Poland, Insignia i ZenithOptimedia Group. więcej

 
,,Taka natura dżemu" reklamuje Stovit (wideo)

Zaczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa dżemów Stovit. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Taka natura dżemu”, przygotowały firmy Opus B i IQ Media. więcej

 
Soczewki Acuvue reklamowane przez Miss Polonia

Rozpoczęła się kampania soczewek kontaktowych Acuvue (produkowanych przez Johnson & Johnson) reklamująca ich nowe warianty opakowań. Akcję, wykorzystującą wizerunek Pauliny Krupińskiej, przygotowała agencja Tequila. więcej

 
1/4 nakładów na cyfrową reklamę idzie na reklamę w sieci mobilnej

25,9 proc. nakładów na cyfrową reklamę na świecie zostanie przeznaczonych w 2014 roku na reklamę w mobilnym internecie - szacuje firma eMarketer. więcej

 
LeBron James ambasadorem reklamowym samochodów Kia

Koszykarz LeBron James, którego wizerunek został oszacowany jako najcenniejszy wśród sportowców, będzie reklamował samochody koncernu Kia Motors. więcej

 
Małgorzata Augustyniak: Dobre perspektywy przed reklamą zewnętrzną w Polsce

Połączenie tradycyjnej komunikacji i narzędzi online to szansa na rozwój reklamy zewnętrznej. Po raz pierwszy od 20 lat ruszają badania, które mają dokładnie określić efektywność tego typu reklamy i w ocenie branży zwrócić uwagę na jej efektywność. AMS liczy na to, że rozwój reklamy przyspieszy dzięki budowie nowych wiat przystankowych w Warszawie, co znacząco zwiększy podaż nośników. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Onet.pl: Każdy ma swój Onet Budweiser 66: The perfect night is up to you Mini: While others play playlists the Mini is its own soundtrack. AB Vasilopoulos: Trappist beers at AB stores. Heineken: Face the consequences or drink responsibly.
 
Prasa  
 
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" z dużymi spadkami sprzedaży, ,,Polityka" przed ,,Newsweekiem"

W sierpniu br. większość tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci”. Wzrosty zanotowały tylko „Tygodnik Powszechny” oraz „Gość Niedzielny”. więcej

 
,,Gala" zmienia makietę i zawartość. Liczy na 100 tys. egz. sprzedaży

Magazyn „Gala” (Grupa Burda) od wydania z 20 października br. zyska nową szatę graficzną i odmienioną zawartość. Tytuł rzadziej stosować będzie promocje cenowe, ale wydawca liczy, że utrzyma on średnią sprzedaż na poziomie 100 tys. egz. W planach są nowe wydania specjalne pisma. więcej

 
Polskapresse nabyła tygodniki ,,Teleprogram" i ,,TV Przewodnik"

Grupa Polskapresse kupiła od spółki Teleprogram prawa do wydawania dwóch dodatków telewizyjnych - „Teleprogram” i „TV Przewodnik”, dołączanych do jej dzienników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obydwa tytuły ukażą się w odświeżonym layoucie. więcej

 
,,Twój Styl", ,,Claudia" i ,,Cztery Katy" najchętniej czytanymi miesięcznikami

W okresie od marca do sierpnia br. największym czytelnictwem wśród miesięczników cieszyły się „Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Kąty”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazł się „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Madame" - nowy dwumiesięcznik dla kobiet. Anna Wendzikowska na okładce

W środę 22 października w sprzedaży pojawi się nowy biznesowo-lifestylowy dwumiesięcznik „Madame. Magazyn ambitnych kobiet”. W gronie autorów pisma znaleźli się m.in. Jacek Rozenek, Alicja Janosz i Miłosz Brzeziński, a na okładce jest Anna Wendzikowska. więcej

 
"Tygodnik Przeglądu Sportowego" zmienia się w "Tempo"

“Tygodnik Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) od najbliższego wydania, które ukaże się 22 października br., zmieni nazwę na “Tempo”. Tytuł zyska zupełnie inną szatę graficzną, pojawią się w nim też nowi felietoniści. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" publikuje wywiad bez i po autoryzacji. ,,Rozmowa zmieniona w autoprezentację wyborczą"

W weekendowym wydaniu „Gazety Wyborczej” znalazł się wywiad z Joanną Erbel, kandydatką Partii Zielonych na prezydenta Warszawy, w wersji nieautoryzowanej, natomiast tekst po autoryzacji opublikowano tylko w serwisie internetowym dziennika. - Rozmowę, w której konfrontowała się z trudnymi pytaniami i odmienną od swojej wizją społeczeństwa, zmieniła w pochlebną dla siebie autoprezentację wyborczą - opisują autoryzację redaktorzy „GW”. więcej

 
Tylko ,,Pani domu" na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. ,,Przyjaciółka" na czele

W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani domu”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Do Rzeczy - 2014-10-20 Newsweek - 2014-10-20 Wprost - 2014-10-20 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-10-20 Gazeta Finansowa - 2014-10-19
 
Internet  
 
Onet z nową stroną główną. Stawia na personalizację i autorskie treści

W poniedziałek 20 października br. rusza nowa strona internetowa portalu Onet. - Wzmacniamy na niej możliwość personalizacji i eksponowania autorów, w tym twórców z programu OnetAutorzy - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Lech, head of online publishing w Grupie Ringier Axel Springer. więcej

 
Środa, Młynarska Biedrzycka-Osica i Isakowicz-Zaleski wśród OnetAutorów

W grupie komentatorów, którzy rozpoczęli współpracę z portalem Onet.pl w ramach projektu OnetAutorzy, są dziennikarki Paulina Młynarska i Kamila Biedrzycka-Osica oraz publicyści Magdalena Środa i ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski. więcej

 
Polskie MŚP w e-commerce: duży potencjał i potrzeba edukacji (raport)

Rynek e-handlu w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach ma ogromny potencjał i będzie dalej dynamicznie się rozwijał, co z kolei będzie stymulowało dalszy wzrost konkurencyjności. Z drugiej strony istnieje ogromna potrzeba edukacji tego rynku, zarówno w zrozumieniu mechanizmów prawnych powstających w większości na szczeblu UE, jak i od strony marketingowej - wynika z raportu IAB Polska i Ministerstwa Gospodarki opartego na badaniu zrealizowanym przez IIBR. więcej

 
,,Każdy ma swój Onet". Portal reklamuje nowe funkcjonalności

Onet.pl rozpoczyna kampanię promocyjną, która wspiera zmiany graficzne i funkcjonalne na stronie głównej portalu. Działania reklamowe realizowane będą pod hasłem „Każdy ma swój Onet” i obejmą m.in. telewizję, radio, outdoor i internet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grupa Allegro - GG liderem internetu mobilnego, komunikator GG przed Onetem i WP (TOP20)

Po wprowadzeniu nowej definicji odsłony okazało się, że komunikator GG w sierpniu br. zanotował 402 mln krajowych odsłon mobilnych, więcej niż portale Onet.pl iWP.pl. Z kolei Grupa Allegro - GG osiągnęła 600 mln krajowych odsłon mobilnych, awansując na pozycję lidera. więcej

 
Hendrix, Godzilla i kraina Oz w reklamie eBaya (wideo)

Kadry z filmu „Godzilla”, ekranizacji „Czarnoksiężnika z krainy Oz” i fragment koncertu Jimiego Hendriksa trafiły do nowej reklamy serwisu aukcyjnego eBay. więcej

 
Twitter pozwala odtwarzać muzykę z SoundCloudu

Serwis mikroblogowy Twitter wprowadza narzędzie Audio Card, dzięki któremu użytkownicy mogą bez opuszczania aplikacji słuchać muzyki oraz podcastów. więcej

 
Sześć śledztw ABW w sprawie cyberprzestępczości w 2013 r.

Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego w ubiegłym roku prowadziła sześć śledztw związanych z przestępczością w cyberprzestrzeni - wynika z raportu o stanie bezpieczeństwa Polski za 2013 rok, przygotowanego przez MSW. więcej

 
Amazon wprowadza dostawę tego samego dnia

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii jako pierwsi w Europie mogą skorzystać z możliwości dostawy tego samego dnia towarów zakupionych w sklepie internetowym Amazon. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Sondaż wyborczy: PO i PiS mają po 34-proc. poparcia

Po 34 proc. poparcia otrzymałyby PO i PiS, gdyby wybory do Sejmu odbyły się w najbliższą niedzielę - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Do Sejmu weszłyby jeszcze: SLD z 9-proc. poparciem, Nowa Prawica Janusza Korwin-Mikkego - 7 proc. i PSL - 6 proc. więcej

 
Public Relations  
 
Green Media PR wypromuje Televoice
 
Technologie  
 
,,Geopromocja" - nowa oferta Neostrady w zderegulowanych gminach od Orange
 
Gospodarka  
 
Ministerstwo Zdrowia chce zmienić zasady finansowania podstawowej opieki zdrowotnej
 
Na koniec 2013 r. firmy prowadziło ponad 1,6 mln Polaków
 
Jerzy Osiatyński: Niskie podatki lepiej pobudzą gospodarkę niż obniżki stóp procentowych
 
Poczta Polska powalczy w konkursie na operatora wyznaczonego
 
Dynamiczny rozwój sklepów spożywczych o małej powierzchni. Rośnie rola internetu
 
Fundusze inwestycyjne: większe opłaty to mniejsze zyski
 
Kwartalne rozliczenie podatku
 
Większość polskich kierowców przestrzega prawa
 
Kultura/Rozrywka  
 
Ewa Kopacz: wolontariat uczy wrażliwości na drugą osobę
 
Snoop Dogg znowu Snoop Doggiem. Pomoże mu Pharrell Williams
 
Pearl Jam pokazali "Moline" (wideo)
 
Bono: od 20 lat cierpię na jaskrę (wideo)
 
Powstanie serial "Marley i Ja" oparty na filmie pod tym samem tytułem
 
"Stressin" - Jennifer Lopez na imprezie z Fat Joe
 
Jenna Stern: z "Prawa i porządku" do "House of Cards"
 
Pitbull wydaje album "Globalization"
 
"Something From Nothing" - nowa piosenka Foo Fighters
 
One Direction: Dwanaście piosenek na nowym albumie "Four"
 
Blog  
 
Łajdactwo w postaci czystej - Paweł Tomczyk
 
Apple story, czyli jak zostałem terrorystą* - Ewaryst Fedorowicz
 
A jednak ruskie serwery! W wyborach, w wojsku, gdzie się da. - Krzysztof Czabański
 
Wielkie rzeczy istnieją - ks. Artur Stopka
 
Pejłolowi ludzie - Mirosław Usidus
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl