Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 20 Listopada 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Marquard przez pół roku przeprasza modelki z ,,CKM" i płaci im 160 tys. zł za ,,sfabrykowany, zniesławiający wywiad"

Na stronie internetowej magazynu „CKM” jego wydawca, Marquard Media Polska, przeprasza modelki Beatę Marszałek i Julitę Satalecką za opublikowanie sfabrykowanego wywiadu z nimi. Firma przyznaje, że artykuł był całkowicie nieprawdziwy i zawierał treści zniesławiające. Zapłaciła też modelkom prawie 160 tys. zł zadośćuczynienia. więcej

 
KRRiT spotkała się z radami nadzorczymi TVP i PR. Chce jednoosobowych zarządów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz minister skarbu państwa spotkali się w środę z radami nadzorczymi mediów publicznych. KRRIT przedstawiła m.in. zalety jednoosobowych zarządów w spółkach telewizji i radia publicznego. więcej

 
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (dane za trzy kwartały)

Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii po trzech kwartałach br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

ClickAd poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży/ New Business Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej Sprzedaży

Starcom MediaVest Group poszukuje osoby na stanowisko
Communications Planner

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Myśliwego

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Kowala

Wydawnictwo WAM poszukuje osoby na stanowisko
Szef promocji i marketingu

Firma z branży Media / Reklama poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Planowania i Zakupu Online

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Marketing- Market Lead

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Hell's Kitchen" oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja

Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,8 mln osób. Polsat w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 27,8 mln zł. więcej

 
BizTok i SportoweFakty rekordowo popularne dzięki integracji z WP.pl

Serwisy BizTok.pl i SportoweFakty.pl (należące do Grupy Wirtualna Polska) osiągnęły w ostatnich miesiącach najwyższą odwiedzalność w swojej historii. Wynika to m.in. z promowania ich treści na stronie głównej portalu WP.pl. więcej

 
TVN postawi na rozwój przychodów z abonamentu i e-commerce

- TVN ma olbrzymi potencjał, by rozwinąć niereklamowe źródła przychodu, oparte na opłatach abonamentów i transakcyjnych - mówi Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Zapowiada, że w 2016 roku będą one kluczowym składnikiem przychodów spółki. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Dziennikarze krytykują PiS za niewpuszczenie reportera "Faktów" TVN na wieczór wyborczy

Jakubowi Sobieniowskiemu z "Faktów" TVN można zarzucać krytyczne nastawienie do PiS-u, ale niewydanie dziennikarzowi przez partię akredytacji na niedzielny wieczór wyborczy jest naruszeniem wolności mediów oraz zasad demokracji - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jacek Czarnecki, Michał Szułdrzyński, Cezary Gmyz, Sławomir Jastrzębowski, Konrad Piasecki i Mikołaj Wójcik. więcej

,,Taniec z Gwiazdami 2" hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł. więcej

Nowa WP.pl z rekordem, liderem Onet, Gazeta.pl przed o2.pl (strony główne portali)
Marka Cyfrowy Polsat lub Plus może zniknąć z rynku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
KRRiT spotkała się z radami nadzorczymi TVP i PR. Chce jednoosobowych zarządów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz minister skarbu państwa spotkali się w środę z radami nadzorczymi mediów publicznych. KRRIT przedstawiła m.in. zalety jednoosobowych zarządów w spółkach telewizji i radia publicznego. więcej

 
,,Hell's Kitchen" oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja

Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,8 mln osób. Polsat w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 27,8 mln zł. więcej

 
TVN postawi na rozwój przychodów z abonamentu i e-commerce

- TVN ma olbrzymi potencjał, by rozwinąć niereklamowe źródła przychodu, oparte na opłatach abonamentów i transakcyjnych - mówi Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Zapowiada, że w 2016 roku będą one kluczowym składnikiem przychodów spółki. więcej

 
Sylwester Polsatu w Gdyni z gwiazdami i uczestnikami ,,Twoja twarz brzmi znajomo"

Polsat tegoroczny koncert sylwestrowy zorganizuje w Gdyni pod hasłem „Sylwestrowy Rejs Przebojów”. Podczas imprezy wystąpią m.in. Ewa Farna, Kamil Bednarek, Kombii czy Krzysztof Krawczyk oraz uczestnicy show „Twoja twarz brzmi znajomo”. więcej

 
300 tys. zł kosztuje Toruń obecność w ,,Lekarzach" TVN

Władze Torunia zapłaciły telewizji TVN 300 tys. zł brutto za promowanie tego miasta w formie product placementu w obecnym, czwartym sezonie serialu „Lekarze”. więcej

 
Sport chętniej oglądany w TVP niż Polsacie. Najpopularniejsze piłka nożna i siatkówka

Ponad 3/4 Polaków ogląda w telewizji transmisje i relacje z wydarzeń sportowych. Najchętniej wybierają programy przygotowane przez telewizję publiczną, a zaraz za nią sportowy kanał Polsatu - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
Vectra z ponad 600 tys. abonentów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa Vectra na koniec III kwartału br. miała łącznie 912 tys. abonentów. Cały czas najdynamiczniej rośnie liczba klientów telewizji cyfrowej, która przekroczyła już 600 tys. więcej

 
Cyfrowy Polsat promuje się telewizorami na raty i pakietem DVB-T za 1 zł

Cyfrowy Polsat na okres przedświąteczny, w którym najchętniej kupowana jest płatna telewizja, przygotował nowe promocje. Wraz z pakietem telewizyjnym na raty można zakupić telewizor LG. Można też skorzystać z pakietu ośmiu kodowanych kanałów naziemnych za 1 zł. więcej

 
Polska siatkówka pozostanie w Polsacie do 2020 roku

Rada nadzorcza Profesjonalnej Ligi Piłki Siatkowej na środowym posiedzeniu wyraziła zgodę na podpisanie umowy z Telewizją Polsat dotyczącej transmitowania meczów lig siatkarskich w latach 2015-2020. więcej

 
 
Radio  
 
KRRiT spotkała się z radami nadzorczymi TVP i PR. Chce jednoosobowych zarządów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz minister skarbu państwa spotkali się w środę z radami nadzorczymi mediów publicznych. KRRIT przedstawiła m.in. zalety jednoosobowych zarządów w spółkach telewizji i radia publicznego. więcej

 
Grzegorz Sroczyński z Nagrodą Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego (fotogaleria)

Grzegorz Sroczyński został laureatem 10. edycji Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2014. Wyróżnienia honorowe otrzymali Justyna Kopińska i Paweł Wilkowicz. Wszyscy dziennikarze są związani z „Gazetą Wyborczą”. więcej

 
Radio Kolor rusza z kampanią. Ania Dąbrowska ambasadorką stacji

Wystartowała kampania promocyjna warszawskiego Radia Kolor, której twarzą została piosenkarka Ania Dąbrowska. Motywem przewodnim akcji jest hasło „Kolor służy kobiecie”, a przygotowała ją rozgłośnia. więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Łodzi. W górę Jedynka i VOX FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Publicis wprowadza globalną ofertę digitalową Nurun

Sieć reklamowa Publicis Worldwide poinformowała o wprowadzeniu globalnej oferty Nurun obejmującej różnego rodzaju usługi internetowe. Funkcjonować ona będzie w 14 krajach na świecie, a w 30 biurach pracować ma przy niej 4 tys. osób. więcej

 
Lotte Wedel lokuje KarmeLove w programach kulinarnych TVN (wideo)

Firma Lotte Wedel reklamuje swoją nową serię słodyczy KarmeLove, m.in. poprzez product placement w wybranych programach telewizyjnych. Jednocześnie trwają promocje „W kuchni z E.Wedel” i „Zbieraj punkty, odbieraj nagrody”. więcej

 
Tancerze nowojorskiego baletu reklamują PlayStation 4

W serii 6 spotów artyści New York City Ballet inscenizują różne odmiany gier komputerowych i promują konsolę PlayStation 4. więcej

 
Robert Kabot odszedł, Sobieski szuka nowego dyrektora marketingu

Robert Kabot nie jest już dyrektorem marketingu firmy Sobieski. Spółka szuka nowej osoby na to stanowisko. więcej

 
Change Intergrated będzie dalej reklamować Pudliszki

Agencja reklamowa Change Integrated będzie w dalszym ciągu pracować dla marki Pudliszki należącej do HJ Heinz Polska. Obroniła to zlecenie w przetargu, w jego finale pokonała Grey Group. więcej

 
Michał Sławiński: z The Digitals do Grupy K2

Michał Sławiński objął nowo utworzoną funkcję social media innovation directora w Grupie K2. Wcześniej pracował m.in. w agencjach The Digitals i EVO. więcej

 
Wrocław szykuje już ofertę dla sponsorów The World Games 2017

Spółka Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 już myśli o pozyskiwaniu sponsorów imprezy The World Games 2017. Chce zatrudnić firmę, która przygotuje stosowną koncepcję sponsoringową. więcej

 
Herbaty Big-Active reklamowane w telewizji jako ,,dopełnienie" (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa herbat Big-Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Akcję przygotowały firmy Engine, M5, MediaCom Warszawa i BrandLab. więcej

 
Resort finansów planuje kampanię adresowaną do podatników

W związku z wprowadzanymi z początkiem 2015 roku zmianami dotyczącymi podatku dochodowego, Ministerstwo Finansów szykuje ogólnopolską kampanię informacyjną. więcej

 
,,Oszczędzaj czas lub energię" w reklamach pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa pralek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z funkcją VarioPerfect. Akcję przygotowały firmy Prime Movers, 3M Projekt, OMD, FaceAddicted, ACR Media House i Interactive Solutions. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Zoo Bratislava: Open for smiles Volkswagen: New Volkswagen Amarok, with anti-roll bar. IKEA Portugal: Early Christmas Penguin: Stories the way you used to hear them. Ania Dąbrowska reklamuje Radio Kolor
 
Prasa  
 
Marquard przez pół roku przeprasza modelki z ,,CKM" i płaci im 160 tys. zł za ,,sfabrykowany, zniesławiający wywiad"

Na stronie internetowej magazynu „CKM” jego wydawca, Marquard Media Polska, przeprasza modelki Beatę Marszałek i Julitę Satalecką za opublikowanie sfabrykowanego wywiadu z nimi. Firma przyznaje, że artykuł był całkowicie nieprawdziwy i zawierał treści zniesławiające. Zapłaciła też modelkom prawie 160 tys. zł zadośćuczynienia. więcej

 
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (dane za trzy kwartały)

Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii po trzech kwartałach br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”. więcej

 
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" najchętniej czytane (dane dla tygodników i dwutygodników)

W II i III kwartale 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,Wprost" mocno tracą. ,,Newsweek" za ,,Polityką"

Zdecydowana większość tygodników opinii zanotowała we wrześniu br. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „Wprost”. Największy wzrost odnotował „Przegląd”, zyskały też „Gość Niedzielny” i „Tygodnik Powszechny” więcej

 
Jedynki  
 
 
Sens - 2014-11-20 Wróżka - 2014-11-19 Forbes - 2014-11-19 VOGUE - 2014-11-19 Harper's Bazaar (świat) - 2014-11-19
 
Internet  
 
BizTok i SportoweFakty rekordowo popularne dzięki integracji z WP.pl

Serwisy BizTok.pl i SportoweFakty.pl (należące do Grupy Wirtualna Polska) osiągnęły w ostatnich miesiącach najwyższą odwiedzalność w swojej historii. Wynika to m.in. z promowania ich treści na stronie głównej portalu WP.pl. więcej

 
H&M zapowiada otwarcie polskiego e-sklepu w 2015 r.

W 2015 roku otworzymy w Polsce nasz sklep internetowy - zapowiada sieć odzieżowa H&M. więcej

 
Nowe oprogramowanie Google precyzyjnie rozpozna obrazy na zdjęciach

Nowa technologia opracowana w laboratoriach Google pozwoli maszynom na dokładne rozpoznawanie i opisywanie treści umieszczonych na fotografiach. więcej

 
Twitter pozwala wyszukać wpisy z ostatnich 8 lat

Serwis Twitter zmienił sposób działania swojej wyszukiwarki. Użytkownicy mogą teraz odnaleźć każdy publiczny tweet zamieszczony na platformie od 2006 roku. więcej

 
Facebook wprowadza aplikację mobilną do zarządzania grupami

Platforma Facebook Groups ma pomagać użytkownikom Facebooka w utrzymywaniu kontaktów ze znajomymi, wyszukiwaniu ciekawych mikrospołeczności i tworzeniu własnych grup w serwisie. więcej

 
Serwisy o zdrowiu odwiedza 42 proc. polskich internautów (infografika)

Czterech na dziesięciu polskich użytkowników sieci odwiedza strony internetowe poświęcone tematyce medyczno-zdrowotnej. Prawie pięciokrotnie więcej internautów poszukuje informacji związanych z profilaktyką i zdrowym stylem życia niż tych dotyczących konkretnych chorób - wynika z danych firmy Gemius. więcej

 
Facebook uruchamia FB Techwire z newsami technologicznymi

Serwis Facebook wprowadził platformę FB Techwire podającą bieżące informacje z zakresu nauki i nowoczesnych technologii przeznaczone dla dziennikarzy i entuzjastów tych dziedzin. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Sport chętniej oglądany w TVP niż Polsacie. Najpopularniejsze piłka nożna i siatkówka

Ponad 3/4 Polaków ogląda w telewizji transmisje i relacje z wydarzeń sportowych. Najchętniej wybierają programy przygotowane przez telewizję publiczną, a zaraz za nią sportowy kanał Polsatu - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
Jak dzieci korzystają z mediów?

Dzieci korzystają na co dzień z telewizji, komputerów, tabletów i smartfonów, więc marka chcąca się z nimi komunikować powinna dostosowywać treści reklamowe do wielu kanałów urządzeń multimedialnych - wynika z badania, które wykonano w sześciu krajach europejskich na zlecenie Viacom International Media Networks. więcej

 
Sondaż wyborczy: 29 proc. dla PiS razem z SP i PR; 26 proc. dla PO

Jeśli wybory do sejmu odbyłyby się w pierwszej połowie listopada, PiS wraz z Solidarną Polską i Polską Razem zdobyłby 29 proc. poparcia; Platforma Obywatelska uzyskałaby 26 proc. - wynika z najnowszego sondażu TNS Polska. SLD cieszyłby się poparciem 11 proc. głosujących. więcej

 
Public Relations  
 
VanguardPR wypromuje Centrum Medyczne Macierzyństwo
 
One PR Agency dla VIS Media
 
Technologie  
 
Nowe oprogramowanie Google precyzyjnie rozpozna obrazy na zdjęciach
 
Aplikacja Beats Music trafi do iPhone'ow i iPadów
 
Vertis 4510 Expi - nowy smartfon od Overmax za 399 zł
 
Kiano: tablety Intelect z Windows 8.1 od 499 zł
 
GV-N970IXOC-4GD - nowa karta graficzna od Gigabyte za 1369 zł
 
90% ludzi z telefonem komórkowym w 2020 r.
 
Maciej Witucki: rozwój LTE jest bardzo ważny, ale to rozbudowa światłowodów przyciągnie inwestorów do regionów
 
Gospodarka  
 
Rosną zarobki Polaków, zwiększa się także nasza siła nabywcza
 
Maciej Witucki: rozwój LTE jest bardzo ważny, ale to rozbudowa światłowodów przyciągnie inwestorów do regionów
 
Pogarsza się sytuacja na polskim rynku mleka
 
Spadek liczby studentów mniejszy niż w ubiegłym roku
 
Warszawa na 44. miejscu w rankingu najdroższych ulic handlowych świata. Nowy Świat najdroższy w Polsce, ale wciąż 30 razy tańszy od Piątej Alei w Nowym Jorku
 
Zatrudnienie rośnie od początku roku. Liczba pracujących w przedsiębiorstwach powinna przekroczyć 5,54 mln
 
Inflacja będzie nadal niska, niewielu pracodawców planuje podwyżki
 
Lotnisko w Modlinie w tym roku obsłuży 1,7 mln pasażerów. Zyski za 3-4 lata
 
Kultura/Rozrywka  
 
34 filmy powalczy o Polskie Nagrody Filmowe Orły. M.in. "Jack Strong", "Bogowie" i "Miasto 44"
 
"Pole Garncarza" - antywojenny protest song T.Love
 
"7/11" - nowa piosenka Beyoncé
 
"Not Loving You" od Mary J. Blige
 
"Difficult People" - nowy serial platformy Hulu
 
Pusha T pokazał "Lunch Money"
 
Blog  
 
Wybory nie będą unieważnione. Jest już jasne, że władza woli je sfałszować. To dla niej prostsze i skuteczniejsze. Pytanie: czy PiS ma foto protokołów z wszystkich podstawowych komisji? - Krzysztof Czabański
 
Wyborcze uroki... - Ada Kiryluk
 
Wściekłam się - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Apple story, czyli jak zostałem poddany reedukacji.* - Ewaryst Fedorowicz
 
,,Wyloguj się do życia... a robi się to tak!" jako kampania promująca wykluczenie cyfrowe - Zbigniew Brzeziński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl