Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 21 Listopada 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Skoki i biegi narciarskie na wyłączność w Eurosporcie. TVP: Postaramy się je pokazać

Od jesieni 2016 roku przez pięć lat Eurosport będzie mieć wyłączne prawa do transmisji zawodów Pucharu Świata w skokach i biegach narciarskich. Telewizja Polska zapewnia jednak, że podejmie starania, aby konkursy nie znikły z jej anten. więcej

 
Przybora i Zaniewski kupili PZL od Publicis Groupe

Kot Przybora i Iwo Zaniewski odkupili 51 proc. udziałów w agencji reklamowej PZL, stając się jej jedynymi właścicielami. W ostatnich miesiącach wycofywali się z zarządzania PZL, mówiło się, że przygotowują się do uruchomienia nowej agencji. więcej

 
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)

Facebook ma podstawy, żeby ograniczać naturalny zasięg treści zamieszczanych przez marki na rzecz reklam i emisji sponsorowanych, bo jest pod wieloma względami liderem wśród serwisów społecznościowych. Natomiast marketerzy powinni przyzwyczaić się, że za obecność w social media trzeba płacić, tak samo jak w przypadku tradycyjnych mediów - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji e-marketingowych. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Radio ZET Gold poszukuje osoby na stanowisko
DJ/Prowadzący audycję

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej Sprzedaży

Starcom MediaVest Group poszukuje osoby na stanowisko
Communications Planner

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Myśliwego

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Kowala

Wydawnictwo WAM poszukuje osoby na stanowisko
Szef promocji i marketingu

Firma z branży Media / Reklama poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Planowania i Zakupu Online

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Marketing- Market Lead

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Dziennikarze o zachowaniu Moniki Olejnik: dziennikarz powinien panować nad emocjami

Dziennikarz powinien panować nad emocjami, ale to nie znaczy, że ma ich nie okazywać. Zachowanie Moniki Olejnik nie jest u niej normą, więc nie ma potrzeby aby ją potępiać - emocjonalne zakończenie audycji przez dziennikarkę oceniają dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gozdyra, Bogusław Chrabota i Roman Czejarek. więcej

 
Time Warner i Discovery głównymi kandydatami do zakupu TVN

Amerykańskie koncerny Time Warner oraz Discovery Communications to najpoważniejsi gracze w walce o pakiet kontrolny telewizji TVN - wynika z ustaleń “Pulsu Biznesu”. Z wyścigu wycofał się natomiast niemiecki Bertelsmann. więcej

 
Fanpage Kuby Wojewódzkiego zablokowany za ,,pedałów" 11 listopada

Facebookowy fanpage Kuby Wojewódzkiego został zbanowany przez administratorów za wpis, w którym dziennikarz skomentował wydarzenia z Marszu Niepodległości, używając słowa „Pedały!”. Blokada potrwa trzydzieści dni. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Marquard przez pół roku przeprasza modelki z ,,CKM" i płaci im 160 tys. zł za ,,sfabrykowany, zniesławiający wywiad"

Na stronie internetowej magazynu „CKM” jego wydawca, Marquard Media Polska, przeprasza modelki Beatę Marszałek i Julitę Satalecką za opublikowanie sfabrykowanego wywiadu z nimi. Firma przyznaje, że artykuł był całkowicie nieprawdziwy i zawierał treści zniesławiające. Zapłaciła też modelkom prawie 160 tys. zł zadośćuczynienia. więcej

,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (dane za trzy kwartały)

Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii po trzech kwartałach br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”. więcej

Dziennikarze krytykują PiS za niewpuszczenie reportera "Faktów" TVN na wieczór wyborczy
Forrester Research: za pięć lat wydatki na Facebooka i Twittera znikną z budżetów marketerów
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Skoki i biegi narciarskie na wyłączność w Eurosporcie. TVP: Postaramy się je pokazać

Od jesieni 2016 roku przez pięć lat Eurosport będzie mieć wyłączne prawa do transmisji zawodów Pucharu Świata w skokach i biegach narciarskich. Telewizja Polska zapewnia jednak, że podejmie starania, aby konkursy nie znikły z jej anten. więcej

 
Time Warner i Discovery głównymi kandydatami do zakupu TVN

Amerykańskie koncerny Time Warner oraz Discovery Communications to najpoważniejsi gracze w walce o pakiet kontrolny telewizji TVN - wynika z ustaleń “Pulsu Biznesu”. Z wyścigu wycofał się natomiast niemiecki Bertelsmann. więcej

 
Fanpage Kuby Wojewódzkiego zablokowany za ,,pedałów" 11 listopada

Facebookowy fanpage Kuby Wojewódzkiego został zbanowany przez administratorów za wpis, w którym dziennikarz skomentował wydarzenia z Marszu Niepodległości, używając słowa „Pedały!”. Blokada potrwa trzydzieści dni. więcej

 
Prognoza pogody w TVP1 najpopularniejsza, zyskał tylko serwis TVN

Prawie wszystkie codzienne prognozy pogody nadawane po głównych dziennikach notują spadki oglądalności, a najwięcej straciła „Pogoda” emitowana po „Panoramie” w TVP2. Wzrost odnotował tylko serwis pogodowy TVN. więcej

 
Dziś Światowy Dzień Telewizji. ,,To medium, z którego najchętniej korzystają Europejczycy"

21 listopada z inicjatywy ONZ obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji. Telewizor w krajach Unii Europejskiej ma aż 97 proc. gospodarstw domowych, a każdy jej mieszkaniec codziennie ogląda telewizję średnio przez 236 minut. więcej

 
,,Cisza nad rozlewiskiem" w grudniu zastąpi ,,Blondynkę"

W grudniu TVP1 rozpocznie emisję „Ciszy and rozlewiskiem” - piątej serii opowieści o życiu trzech pokoleń kobiet z Mazur z Joanną Brodzik w roli głównej. Produkcja nadawana będzie w niedzielnym paśmie wieczornym, zastępując „Blondynkę”. więcej

 
Reklamy w TVN w grudniu tańsze o ponad 50 proc., najdroższy finał ,,Masterchefa"

51 proc. mniej zapłacą klienci za reklamy na antenie TVN w grudniu br. Najwięcej kosztować będzie spot przy finałowym odcinku „Masterchefa”. więcej

 
Debaty kandydatów na prezydentów miast w RMF FM i TVP Info

TVP Info i RMF FM pod hasłem „Twoje Wybory: Pojedynek” zorganizują sześć debat kandydatów na prezydentów największych miast w Polsce, którzy przeszli do drugiej tury wyborów samorządowych. więcej

 
Agnieszka Gozdyra: Gdyby to był mój program to rozmowa trwałaby dalej

- Czasem w Polsce zapominamy, że publicyści nie pełnią roli podstawek pod mikrofon - o czym czasem w Polsce zapominamy. Dziennikarz powinien panować nad emocjami, ale to nie znaczy, że ma ich w ogóle nie okazywać - tak czwartkowe zachowanie Moniki Olejnik ocenia Agnieszka Gozdyra, dziennikarka i publicystka Polsat News. więcej

 
Skoki i biegi narciarskie przez pięć lat tylko w Eurosporcie

Grupa Eurosport nabyła wyłączne prawa do transmisji zawodów Pucharu Świata w skokach i biegach narciarskich. Umowa zawarta z Infront Sports & Media obejmuje pięć kolejnych lat począwszy od sezonu 2016/2017. więcej

 
Burger King zamyka 89 restauracji po dziennikarskim śledztwie

Sieć Burger King postanowiła zamknąć 89 swoich restauracji działających w Niemczech. To wynik dziennikarskiego śledztwa reportera RTL Güntera Wallraffa, które ujawniło skandaliczne warunki sanitarne w lokalach. więcej

 
,,Pszczółka Maja" w MiniMini+

1 grudnia 2014 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animacji „Pszczółka Maja”.   więcej

 
 
Radio  
 
Dziennikarze o zachowaniu Moniki Olejnik: dziennikarz powinien panować nad emocjami

Dziennikarz powinien panować nad emocjami, ale to nie znaczy, że ma ich nie okazywać. Zachowanie Moniki Olejnik nie jest u niej normą, więc nie ma potrzeby aby ją potępiać - emocjonalne zakończenie audycji przez dziennikarkę oceniają dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gozdyra, Bogusław Chrabota i Roman Czejarek. więcej

 
Debaty kandydatów na prezydentów miast w RMF FM i TVP Info

TVP Info i RMF FM pod hasłem „Twoje Wybory: Pojedynek” zorganizują sześć debat kandydatów na prezydentów największych miast w Polsce, którzy przeszli do drugiej tury wyborów samorządowych. więcej

 
Złote Mikrofony dla Gruszyńskiej-Ruman, Kunikowskiej i Szewczuk-Czech

Patrycja Gruszyńska-Ruman, Przemysław Koteras, Agnieszka Kunikowska, Henryk Sytner i Anna Szewczuk-Czech zostali laureatami „Złotych Mikrofonów”, nagród przyznawanych przez Polskie Radio. Wyróżnienia wręczyli w czwartek prezes PR Andrzej Siezieniewski oraz przewodniczący kapituły Janusz Kukuła. więcej

 
Złote Przeboje liderem w Poznaniu, VOX FM tuż za podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Monika Olejnik przerwała wywiad ze Zbigniewem Ziobro w Radiu ZET

Poranny wywiad Moniki Olejnik z liderem Solidarnej Polski Zbigniewem Ziobro na antenie Radia ZET był tak ostry, a poglądy rozmówców na tyle odmienne, że dziennikarka skończyła program mniej więcej w połowie normalnego czasu trwania. więcej

 
Reklama  
 
Przybora i Zaniewski kupili PZL od Publicis Groupe

Kot Przybora i Iwo Zaniewski odkupili 51 proc. udziałów w agencji reklamowej PZL, stając się jej jedynymi właścicielami. W ostatnich miesiącach wycofywali się z zarządzania PZL, mówiło się, że przygotowują się do uruchomienia nowej agencji. więcej

 
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)

Facebook ma podstawy, żeby ograniczać naturalny zasięg treści zamieszczanych przez marki na rzecz reklam i emisji sponsorowanych, bo jest pod wieloma względami liderem wśród serwisów społecznościowych. Natomiast marketerzy powinni przyzwyczaić się, że za obecność w social media trzeba płacić, tak samo jak w przypadku tradycyjnych mediów - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji e-marketingowych. więcej

 
Aflofarm dominuje w reklamie tv - w br. wydał dwa razy więcej niż P&G, Nestlé i Orange (TOP 10)

Aflofarm Farmacja Polska pozostaje w br. niekwestionowanym liderem wydatków reklamowych w telewizji. Zajmujące pod tym względem kolejne miejsca polskie oddziały Procter & Gamble, Nestlé i Orange wydały po ponad dwa razy mniej od niego. więcej

 
Reklama Oral-B z mylącą statystyką szczoteczek, P&G zmienia ją w spocie z Maciejem Dowborem (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot szczoteczek Oral-B (produkowanych przez Procter & Gamble) informujący, że szczoteczką manualną wykonywanych jest 600 ruchów na minutę, mógł wprowadzać w błąd. W nowej reklamie marki, z udziałem Macieja Dowbora, ta informacja jest już podawana inaczej - pada stwierdzenie o mniej niż 600 ruchach. więcej

 
,,Życie to podróż" - Krupińska, Orleański i Laufer reklamują Itakę (wideo)

Biuro podróży Itaka zaczęło kampanię reklamową swojej oferty na lato 2015. W reklamach występują modelki Paulina Krupińska i Patrycja Laufer oraz aktor i prezenter telewizyjny Paweł Orleański. więcej

 
Tomasz Sawicki: z GPD Advertising do Isobar Poland

Tomasz Sawicki objął funkcję strategy plannera w agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w agencjach GPD Advertising, TBWA, SoInteractive, Eura7 i Opcom. więcej

 
Ewelina Lisowska zamiast Dody śpiewająco reklamuje Media Expert (wideo)

Bohaterką nowej kampanii reklamowej elektromarketów Media Expert jest piosenkarka Ewelina Lisowska, zastępując w tej roli Dorotę „Dodę” Rabczewską. Akcję przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom produkcyjny Flota Filmowa. więcej

 
Volkswagen rezygnuje z reklam na Super Bowl 2015. Podobnie jak Jaguar i Lincoln

Koncern Volkswagen nie zamierza emitować swoich reklam przy transmisji Super Bowl 2015. Wcześniej wycofały się tego Jaguar i Lincoln. Emisję swoich spotów potwierdzają za to inne firmy. więcej

 
Google wyłączy reklamy na stronach za odpowiednią opłatą

Koncern Google wprowadza eksperymentalne rozwiązanie Contributor, które pozwala uniknąć wyświetlania reklam na stronach internetowych. Za brak banerów użytkownik musi jednak zapłacić. więcej

 
,,Lekcja energi(i)" na piątkę reklamuje Grupę Energa (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania Grupy Energa oparta na cyklu reklam z udziałem nauczyciela i rezolutnego ucznia Stasia. Akcję przygotowały firmy Just, Lowe Media i Q&A Communications. więcej

 
Pizza Hut zmienia logo, reklamy i menu (wideo)

Sieć restauracji Pizza Hut ma nowe logo i zmienioną stronę internetową. Firma przygotowała też kampanię reklamową oraz wprowadziła do menu nowe pozycje. więcej

 
Rafał Sułkowski: z Polskapresse na dyrektora sprzedaży adQuota Poland

Rafał Sułkowski dołączył do zespołu agencji reklamowej adQuota Poland i objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Wcześniej pracował m.in. w Polskapresse i Infor Biznes. więcej

 
Paweł Maliszewski za Marcina Drzewieckiego dyrektorem marketingu Payback

Paweł Maliszewski objął funkcję dyrektora marketingu w firmie Loyalty Partner Polska zarządzającej programem lojalnościowym Payback. Zajmujący poprzednio to stanowisko Marcin Drzewiecki przeszedł do Medicover Group. więcej

 
Reklamy w TVN w grudniu tańsze o ponad 50 proc., najdroższy finał ,,Masterchefa"

51 proc. mniej zapłacą klienci za reklamy na antenie TVN w grudniu br. Najwięcej kosztować będzie spot przy finałowym odcinku „Masterchefa”. więcej

 
Easymedia przejmuje budżet mediowy ZM Kania

Dom mediowy Easymedia (należący do Grupy OMD) w efekcie wygranego przetargu rozpoczął obsługę produkującej wędliny firmy ZM Kania w zakresie planowania i zakupu mediów. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Fiat: When you spend to fix your car, you don't spend on yourself. Van Gogh Museum Amsterdam: Museumnight Cocoa Metro: How to hide your dark drinking chocolate in plain sight. Życie to podróż - reklama biura podróży Itaka „Lekcja energi(i)” na piątkę reklamuje Grupę Energa
 
Prasa  
 
Polacy najchętniej czytają ,,Twój Styl" i ,,Claudię". Najpopularniejsze miesięczniki i dwumiesięczniki

„Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Kąty” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce w II i III kwartale br. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazł się „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Tygodnik Zamojski" na czele tygodników lokalnych. ,,Tygodnik Ostrołęcki" najbardziej w dół

We wrześniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Czas Chojnic”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”. więcej

 
Tymoteusz Bilecki przeszedł z Polsat Media do Mediów Regionalnych

Tymoteusz Bilecki został kierownikiem sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej w spółce Media Regionalne (należącej do Grupy Polskapresse). Poprzednio pracował w Polsat Media. więcej

 
Bogusław Chrabota: Znam dziennikarstwo Moniki Olejnik i takie zachowanie nie jest u niej normą

Znam, jak wszyscy dziennikarstwo Moniki Olejnik. Wiem, że takie zachowanie nie jest u niej normą, dlatego nie mam ani ochoty, ani nie widzę potrzeby by ją potępiać - tak czwartkowe zachowanie Moniki Olejnik ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. więcej

 
,,Kropka TV" co miesiąc z dodatkiem dla mężczyzn

Do najbliższego wydania tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P na zlecenie Jeronimo Martins Polska), które pojawi się w sprzedaży 24 listopada br., dołączony zostanie męski dodatek „On i kropka!”. Będzie on ukazywać się wraz z magazynem raz w miesiącu. więcej

 
Direct Publishing Group dla spółek Grupy PKP

Firma Direct Publishing Group podpisała umowy ze spółkami Grupy PKP na wydawanie trzech publikacji wewnętrznych. więcej

 
Jedynki  
 
 
Kropka TV - 2014-11-21 Z życia wzięte - 2014-11-21 Czas na Relaks   - 2014-11-21 Kropka TV - 2014-11-20 Podróże - 2014-11-20
 
Internet  
 
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)

Facebook ma podstawy, żeby ograniczać naturalny zasięg treści zamieszczanych przez marki na rzecz reklam i emisji sponsorowanych, bo jest pod wieloma względami liderem wśród serwisów społecznościowych. Natomiast marketerzy powinni przyzwyczaić się, że za obecność w social media trzeba płacić, tak samo jak w przypadku tradycyjnych mediów - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji e-marketingowych. więcej

 
Mobilny internet w Polsce: coraz więcej użytkowników, spadają ceny, Orange z największym udziałem (raport)

Popularność internetu mobilnego w Polsce sukcesywnie rośnie. Na koniec 2013 r. korzystało z niego blisko 4,3 mln osób, czyli o ponad 8% więcej niż w 2012 r. - wynika z raportu UKE. więcej

 
3 miliardy internautów w 2015 r., Polska w Top 25

Globalna liczba użytkowników internetu przekroczy w przyszłym roku próg 3 miliardów - prognozuje firma eMarketer. więcej

 
Można już kupić bilety na pociągi PKP Intercity przez internet

Można już kupić bilety na pociągi PKP Intercity przez internet - poinformowała wczoraj spółka. W nocy z soboty na niedzielę PKP Intercity rozpoczęło sprzedaż biletów w nowym elektronicznym systemie, który jednak nie zadziałał. Klientom pozostawały zakupy w kasach. więcej

 
Google wyłączy reklamy na stronach za odpowiednią opłatą

Koncern Google wprowadza eksperymentalne rozwiązanie Contributor, które pozwala uniknąć wyświetlania reklam na stronach internetowych. Za brak banerów użytkownik musi jednak zapłacić. więcej

 
Netflix wyprzedza YouTube'a i BitTorrent w generowaniu transferu w Ameryce Północnej

Aktywność użytkowników serwisu Netflix sprawia, że generują oni w amerykańskiej sieci ponad 30 proc. ruchu przy ściąganiu danych, i z górą 9 proc. przy ich wysyłaniu. więcej

 
Nowa lista ,,Billboard 200" uwzględni dane z serwisów streamingowych

Zestawienie najlepiej sprzedawanych płyt magazynu „Billboard” będzie uwzględniało liczbę pobrań ze Spotify i innych muzycznych serwisów streamingowych. Pierwsza nowa lista pojawi się 4 grudnia br. więcej

 
Szybki internet na ulicach Nowego Jorku. 400 darmowych hot-spotów

Do końca 2015 r. w Nowy Jorku ma działać 400 darmowych hot-spotów. W zamian za dostęp do internetu będą wyświetlały reklamy. więcej

 
Oskar Berezowski: marki muszą płacić za ,,leasing" Facebooka, bo nie mają gdzie uciekać

Facebook w oczach malkontentów powinien być miejscem, gdzie wszystko jest bezpłatne? Nie! To największy serwis świata. Mało tego, posiada najwięcej danych o użytkownikach i zamierza się tym dzielić z markami, które chciałyby docierać do odpowiednich odbiorców. Trzeba go przenieść z kategorii „owned” do „leased media” - uważa Oskar Berezowski z NapoleonCat.com. więcej

 
Yahoo będzie domyślną wyszukiwarką w Firefoksie. Google schodzi na drugi plan

Yahoo zostanie domyślną wyszukiwarką przeglądarki Firefox w USA. Google pozostaje w wersji europejskiej. - Kończymy z polityką jednego globalnego partnera - mówi Chris Beard, szef Mozilli. więcej

 
Katarzyna Tusk wśród laureatów Zalando Blogger Awards

Sklep internetowy Zalando.pl przyznał nagrody Zalando Blogger Awards dla najlepszych blogerów modowych. Wśród nagrodzonych znalazła się m.in. Katarzyna Tusk.   więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Skoki narciarskie zyskały na rozgłosie. Małysz popularniejszy od Stocha - 4F, Red Bull i Lotos czołowymi sponsorami

Skoki narciarskie od wielu lat plasują się na drugiej pozycji - zaraz po piłce nożnej - wśród najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce. Popularność tej dyscypliny znacząco wzrosła w ciągu ostatniego sezonu, w dużej mierze za sprawą igrzysk olimpijskich w Soczi i sukcesu polskich skoczków - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
76 procent pozytywnych ocen prezydenta Komorowskiego, najlepsze notowania w kadencji

W listopadzie CBOS zarejestrował najlepsze notowania głowy państwa w tej kadencji. Prezydenturę Komorowskiego pozytywnie ocenia 76 proc. badanych. Spadają za to notowania Sejmu. Odsetek osób źle oceniających pracę izby zwiększył się o 7 pkt proc. więcej

 
Public Relations  
 
Public Dialog dla Uczelni Łazarskiego
 
Maciej Szymałkowski dołącza do Prowly.com
 
7PR 4 Strategy dla Fun In Design Concept Store w Krakowie
 
Technologie  
 
Mobilny internet w Polsce: coraz więcej użytkowników, spadają ceny, Orange z największym udziałem (raport)
 
Blade Vec 4G i Blade Vec 3G - nowe smartfony od ZTE w Polsce za 799 zł i 699 zł (wideo)
 
Insignia 800 Win i Insignia 1010 Win - nowe tablety od Goclever za 499 zł i 899 zł
 
Play ma 11,8 mln klientów i ponad 20 proc. udziału w rynku
 
Viva H7 Xtreme - nowy tablet od Allview Mobile za 799 zł
 
,,Zamów z Orange" - dostęp do multimediów w internecie od Orange
 
Sony ?7 II - nowy aparat fotograficzny od Sony
 
Gospodarka  
 
KNF: duże nieprawidłowości w działalności SKOK-ów
 
Euro szansą dla Polski na sukces, ale pod pewnymi warunkami
 
Energa stawia na nowe technologie. Mają zmniejszyć zużycie prądu
 
Mniej studentów, ale spadek dotyczy głównie uczelni niepublicznych. Jakie najpopularniejsze kierunki studiów?
 
Można już wysłać list polecony z samodzielnie wydrukowanym znaczkiem. Nowa oferta Poczty Polskiej
 
Polskie firmy coraz bliżej europejskich standardów
 
Radosław Sikorski: musimy zapewnić etyczne zasady globalnej gospodarki
 
Agencja Nieruchomości Rolnych ma w zasobach 100 tys. ha gruntów inwestycyjnych
 
Najczęstsze przyczyny kłopotów finansowych? Utrata zatrudnienia, obniżka wynagrodzenia i ceny paliw
 
Duże zmiany w obsłudze podatników przez urzędy skarbowe
 
Andrzej Halicki: szereg błędów w przetargu na system dla PKW
 
Schemat żywienia niemowląt. Nie słyszało o tym 40 proc. rodziców
 
Kultura/Rozrywka  
 
Nowa lista ,,Billboard 200" uwzględni dane z serwisów streamingowych
 
Macy Gray w lutym wystąpi w Warszawie
 
Lily James - oto nowy "Kopciuszek" (wideo)
 
Agata Młynarska wydała książkę ,,Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu"
 
Niebawem nowa płyta Rihanny. "Jestem niesamowicie podekscytowana"
 
Hugh Laurie zagra w serialu "Figurantka"
 
Elvis Perkins wydaje płytę "I Aubade". Zestaw promuje "Hogus Pogus"
 
"A Conspiracy Of Stars" - nowa płyt UFO
 
Tomasz Raczek wydał płytę ,,Sztuka słuchania filmów. Przeboje"
 
2 stycznia premiera filmu "The Woman in Black: Angel of Death"
 
Blog  
 
Communication is a noble profession* - Monika Klama
 
Bój o analfabetów - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Guz i dziura w całym - ks. Artur Stopka
 
ABC marketingu dla kobiet - Małgorzata Bednarek
 
Wybory nie będą unieważnione. Jest już jasne, że władza woli je sfałszować. To dla niej prostsze i skuteczniejsze. Pytanie: czy PiS ma foto protokołów z wszystkich podstawowych komisji? - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl