Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 28 Stycznia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Biedronka z tygodnikiem ,,7 dni". W środku teksty z magazynów RASP

W przyszłym tygodniu w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowy tygodnik „7 dni. Przegląd tygodnia”, w którym znajdą się przedruki z magazynów i portali internetowych Grupy Ringier Axel Springer w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Związek Firm Public Relations i Kompania Piwowarska omówili nowy standard przetargów PR

Związek Firm Public Relations zapowiada wypracowanie rynkowych reguł fair-play w przetargach na obsługę public relations. Pretekstem to podjęcia tych działań był ostatni przetarg Kompanii Piwowarskiej. więcej

 
Reklama zewnętrzna wyszła na plus w IV kwartale 2014 r.

W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce wyniosły 448,5 mln zł, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Przy czym w samym czwartym kwartale wzrosły o 3,9 proc., głównie dzięki kampaniom przed wyborami samorządowymi. Wydatki na reklamę tranzytową w całym ub.r. wyniosły 15,3 mln zł, a jej udział w rynku outdoorowym - 3,4 proc. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Director/ Account Supervisor

Grupa naTemat poszukuje osoby na stanowisko
Project manager

Firma z branży Media / Reklama poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży powierzchni internetowych

Mastergroove Studios poszukuje osoby na stanowisko
Head of Production

Cheil Poland poszukuje osoby na stanowisko
Digital Account

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/Specjalista ds. Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Operacyjnych

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Finansowych

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Polsat chce praw do Formuły 1, ale znów jest za drogo

Telewizja Polsat chce kupić prawa do tegorocznych zawodów Formuły 1, ale - tak jak rok temu - liczy na obniżenie ceny przez ich właściciela - firmę MP&Silva. więcej

 
UPC stawia na galerie handlowe. Chce mieć tam 50 punktów i salonów sprzedaży

Sieć kablowa UPC Polska otwiera kolejne salony i punkty sprzedaży w centrach handlowych. W tym roku ich liczba ma dobić do 50. - Chcemy, aby oferta naszych usług była łatwo dostępna dla klientów - przekonuje Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży UPC. więcej

 
LinkedinIn z rekordem, GoldenLine blisko 2 mln użytkowników

Pod koniec ub.r. GoldenLine odwiedziało prawie 2 mln internautów miesięcznie, dzięki czemu serwis zbliżył się do swojej rekordowej popularności. Z kolei LinkedinIn osiągnął najwyższy jak dotąd zasięg wynoszący 1-1,2 mln polskich użytkowników. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Antyradio zwiększy zasięg kosztem ZET Chilli. ,,Nie planujemy zwolnień"

Rockowe Antyradio 15 lutego przejmie częstotliwości Radia ZET Chilli, które dostępne będzie tylko w trzech miastach. Eurozet liczy, że operacja poprawi pozycję spółki na rynku radiowym. więcej

Redaktorzy naczelni krytykują wywiady mailowe. ,,Dopuszczalne tylko w wyjątkowych sytuacjach"

Mail jako sposób udzielania wywiadu raczej niedopuszczalny- uważają zapytani przez Wirtualnemedia.pl redaktorzy naczelni Robert Feluś, Michał Broniatowski i Agata Młynarska, komentując zamieszanie wokół niedawnej publikacji Malemena”. więcej

Robert Feluś: chcę ocieplić wizerunek ,,Faktu"
Wearables to nowe możliwości i wyzwania dla branży reklamowej (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat chce praw do Formuły 1, ale znów jest za drogo

Telewizja Polsat chce kupić prawa do tegorocznych zawodów Formuły 1, ale - tak jak rok temu - liczy na obniżenie ceny przez ich właściciela - firmę MP&Silva. więcej

 
UPC stawia na galerie handlowe. Chce mieć tam 50 punktów i salonów sprzedaży

Sieć kablowa UPC Polska otwiera kolejne salony i punkty sprzedaży w centrach handlowych. W tym roku ich liczba ma dobić do 50. - Chcemy, aby oferta naszych usług była łatwo dostępna dla klientów - przekonuje Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży UPC. więcej

 
,,Dzień na żywo" TVN24 najbardziej dochodowym programem publicystycznym. Tomasz Lis na siódmym miejscu

Emitowane codziennie w TVN24 pasmo „Dzień na żywo” osiągnęło w 2014 roku największe wpływy reklamowe wśród telewizyjnych programów publicystycznych - wynika z analizy Lowe Media. więcej

 
Katarzyna Drogowska wicedyrektorem ośrodka TVP Technologie

Katarzyna Drogowska od stycznia br. jest pełniącym obowiązki zastępcą dyrektora ośrodka TVP Technologie ds. mediów interaktywnych. To nowe funkcja w strukturze jednostki. więcej

 
Telewizja TTV szuka prezenterów

Stacja TTV organizuje casting, w którym znaleźć chce nowych prowadzących. Kanał nie ujawnia, czy poprowadzą oni w stacji nowe programy, czy pojawią się w kolejnych seriach znanych już widzom pozycji. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka i Radio ZET zyskują, Polskie Radio Białystok poza podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Reklama zewnętrzna wyszła na plus w IV kwartale 2014 r.

W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce wyniosły 448,5 mln zł, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Przy czym w samym czwartym kwartale wzrosły o 3,9 proc., głównie dzięki kampaniom przed wyborami samorządowymi. Wydatki na reklamę tranzytową w całym ub.r. wyniosły 15,3 mln zł, a jej udział w rynku outdoorowym - 3,4 proc. więcej

 
Dystyngowana i poważna Kim Kardashian reklamuje T-Mobile (wideo)

W nowym spocie T-Mobile Kim Kardashian z przesadną powagą opowiada o przykrych konsekwencjach utraty połączenia z internetem i dostępu do interesujących zdjęć, także tych, które ona sama publikuje na Instagramie. więcej

 
Adobe: większe ekrany mobilne napędzają rynek reklamy

Rosnąca popularność urządzeń przenośnych z dużymi ekranami ma coraz większy wpływ na segment reklamy mobilnej - wynika z raportu firmy Adobe. - Współczynnik zaangażowania i konwersji w tych urządzeniach jest uderzający - podkreśla Tim Waddell, dyrektor marketingu w Adobe. więcej

 
Pięć domów mediowych walczy o obsługę BZ WBK

Pięć domów mediowych złożyło oferty w przetargu na obsługę mediową BZ WBK. Są to ZenithOptimedia Group, Starcom, Carat, PHD i Havas Media. więcej

 
,,Czas na coś nowego" w reklamie ,,młodszej" Škody Fabia (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję samochodu Škoda Fabia. Akcja, przygotowana przez firmy Opcom, MediaCom Warszawa i Kalicińscy.com. więcej

 
Piwny spot reklamuje krakersy Lay's Strong (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca wprowadzone niedawno do sprzedaży krakersy ziemniaczane Lay’s Strong (produkowane przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo). Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD. więcej

 
Starcom zdobył 18 mln zł budżetu mediowego Poczty Polskiej

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg Poczty Polskiej na planowanie i zakup mediów przez dwa lata. Pokonał w nim siedmiu konkurentów, m.in. Universal McCann, Mindshare Polska i Lowe Media. więcej

 
Blueberry dla T-Mobile Polska w social media

Agencja Blueberry wygrała przetarg firmy telekomunikacyjnej T-Mobile Polska na obsługę w social media. Będzie pracować dla marek T-Mobile, Heyah i T-Mobile Usługi Bankowe. więcej

 
,,Warzywne inspiracje" reklamują Bonduelle Gotowane na parze

Startuje internetowa kampania reklamowa warzyw w puszkach „Gotowane na parze” i „Już przygotowane na parze” marki Bonduelle. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Insignia i Codemedia. więcej

 
Jędrzej Piotrowski: z John Pitcher do Pompidou

Jędrzej Piotrowski zaczął pracę jako copywriter w agencji kreatywnej Pompidou. Wcześniej pracował w agencjach John Pitcher, Havas Worldwide Warsaw i White Octopus. więcej

 
4Frame z shopper marketingową obsługą wody Żywiec Zdrój

Agencja 4Frame zwyciężyła w przetargu na obsługę shopper marketingową niegazowanej wody Żywiec Zdrój (produkowanej przez spółkę Żywiec Zdrój należącą do Danone Polska). więcej

 
Mariusz Rzeczkowski: z Polish Sport Promotion do Totolotka

Mariusz Rzeczkowski objął funkcję specjalisty ds. sponsoringu i PR w firmie Totolotek. Poprzednio pracował w agencji Polish Sport Promotion. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
BIC: Big Ideas Adidas: Real Cia Athletica: Don't let water go extinct Domino's Pizza: Super spicy, super tasty. ING: Shanghai, here I come
 
Prasa  
 
Biedronka z tygodnikiem ,,7 dni". W środku teksty z magazynów RASP

W przyszłym tygodniu w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowy tygodnik „7 dni. Przegląd tygodnia”, w którym znajdą się przedruki z magazynów i portali internetowych Grupy Ringier Axel Springer w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ilona Szajkowska szefową custom publishingu w ZPR Media

Ilona Szajkowska od stycznia 2015 roku została redaktor naczelną działu custom publishing w spółce ZPR Media - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. To jej powrót do wydawnictwa. więcej

 
Michał Sztand: dawno zrezygnowałem z pensji, wolę procent od zysków

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Sztand, CEO Direct Publishing Group. więcej

 
,,Fakt" został liderem czytelnictwa na Dolnym Śląsku, w Małopolsce i w Wielkopolsce

W pięciu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od czerwca do listopada 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży. Tylko ,,Tina" na plusie (dane dwutygodników poradnikowych)

W październiku 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”. Zyskała tylko „Tina”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2015-01-28 Tygodnik Powszechny - 2015-01-28 Przepis na zdrowie - 2015-01-28 Przepisy Czytelników - 2015-01-28 SpongeBob Kanciastoporty magazyn - 2015-01-27
 
Internet  
 
LinkedinIn z rekordem, GoldenLine blisko 2 mln użytkowników

Pod koniec ub.r. GoldenLine odwiedziało prawie 2 mln internautów miesięcznie, dzięki czemu serwis zbliżył się do swojej rekordowej popularności. Z kolei LinkedinIn osiągnął najwyższy jak dotąd zasięg wynoszący 1-1,2 mln polskich użytkowników. więcej

 
Blogerzy modowi wysłani do fabryki ubrań w Kambodży w norweskim reality-show. "Szok"

Norweski dziennik „Aftenposten” w 5-odcinkowym reality-show pokazuje skrajny wyzysk siły roboczej w fabrykach tekstylnych w Kambodży. Uczestnicy programu, blogerzy modowi, nie kryją łez. więcej

 
Twitter wprowadza prywatne grupy i klipy wideo

Serwis Twitter wprowadził do swojej aplikacji nowe opcje pozwalające na wymianę wiadomości wewnątrz grupy znajomych użytkowników, a także na umieszczanie filmowych tweetów o długości 30 sekund. więcej

 
Wyrzuć nowych fanów postaw na promocje wpisów na fanpage'u (felieton)

Branża social media marketingu dużo i nieustająco mówi o obniżaniu zasięgów organicznych postów na fanpage’ach facebookowych. A ja ciągle i nieustająco obserwuję kampanie like-ads, nawet dla znaczących reklamodawców. Jak to możliwe? - zastanawia się Agnieszka Stelmaszczyk z agencji Fenomem. więcej

 
Adobe: większe ekrany mobilne napędzają rynek reklamy

Rosnąca popularność urządzeń przenośnych z dużymi ekranami ma coraz większy wpływ na segment reklamy mobilnej - wynika z raportu firmy Adobe. - Współczynnik zaangażowania i konwersji w tych urządzeniach jest uderzający - podkreśla Tim Waddell, dyrektor marketingu w Adobe. więcej

 
Technologia cross-device zdominuje e-commerce w 2015 r.

Zwiększone możliwości rozwiązań cross-device, wzrost transakcji mobilnych, gwałtowny rozwój reklamy natywnej i angażowanie użytkowników aplikacji mobilnych - to najważniejsze trendy e-commerce w 2015 r. według raportu Criteo. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Technologia cross-device zdominuje e-commerce w 2015 r.

Zwiększone możliwości rozwiązań cross-device, wzrost transakcji mobilnych, gwałtowny rozwój reklamy natywnej i angażowanie użytkowników aplikacji mobilnych - to najważniejsze trendy e-commerce w 2015 r. według raportu Criteo. więcej

 
Public Relations  
 
Związek Firm Public Relations i Kompania Piwowarska omówili nowy standard przetargów PR
 
Agnieszka Dziedzic za Katarzynę Kluk partnerem zarządzającym Weber Shandwick
 
Kompania Piwowarska wybrała trzy agencje PR
 
Mariusz Rzeczkowski: z Polish Sport Promotion do Totolotka
 
Piotr Kabała i Marcin Mizgalski w Glaubicz Garwolińska Consultants
 
Technologie  
 
Rekordowe wyniki Apple, sprzedaż iPhone'ów wzrosła o 46 proc.
 
Play: koniec darmowego LTE, nowe pakiety za 20 zł
 
Smartfony Samsung Galaxy A5 i Galaxy A3 w Polsce za 1599 zł i 1199 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
Indeks Wolności Gospodarczej 2015: Polska znowu w górę, liderem Hongkong
 
Stabilny wzrost PKB w 2014 roku
 
Luzowanie polityki pieniężnej przez EBC ożywi europejską i polską gospodarkę, ale osłabi naszą walutę
 
Lepsza sytuacja na rynku pracy, również dzięki ostatniej decyzji EBC
 
Fed może zasugerować czas pierwszej podwyżki stóp. Nie nastąpi ona jednak wcześniej niż w czerwcu
 
Od polisolokaty trzeba zapłacić podatek Belki
 
Frank może jeszcze sporo potanieć, na rynku walutowym lepiej wstrzymać się z pochopnymi decyzjami
 
Eksport aut w Polsce w 2014 roku sięgnął 18,6 mld euro
 
Frankowicze mogą liczyć na obniżkę szwajcarskich stóp procentowych
 
Przekształcenie własnościowego spółdzielczego prawa do lokalu w odrębną własność
 
Kultura/Rozrywka  
 
Janusz Gajos w filmie "Body/Ciało" kontaktuje się ze zmarłą żoną
 
Artur Rojek rusza w trasę koncertową
 
"Godziny szczytu" - nowy serial CBS
 
Emma Watson zagra w filmie w filmie "Piękna i bestia"
 
31 lipca premiera filmu "Mission: Impossible 5"
 
Taylor Lautner, Dan Aykroyd, Terry Crews i Nick Nolte w "Ridiculous 6"
 
Blog  
 
Komunikat Agencji APA: Pilecki nie był więźniem Auschwitz! - Ewaryst Fedorowicz
 
Wpadki i upadki - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Zakazać ufrankowionym dziennikarzom wypowiedzi! - Mirosław Usidus
 
Arogancja władzy - Krzysztof Czabański
 
Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie - Bartosz Konopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl