Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 3 Marca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Bloomberg Businessweek Polska" stał się miesięcznikiem

Magazyn „Bloomberg Businessweek Polska” (Gremi Business Communication), który do końca stycznia br. wydawany był jako tygodnik, od marca jest miesięcznikiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł zmienia też model funkcjonowania i poszerza dystrybucję. więcej

 
Prawnik szefa ,,Faktów": pozwy przeciwko wszystkim, którzy wkroczyli w życie prywatne Kamila Durczoka

Kancelaria adwokacka mecenasa Jacka Duboisa pracuje nad przygotowaniem pozwów przeciwko podmiotom, które naruszyły dobra osobiste i zniesławiły Kamila Durczoka. W sądzie dokumenty mogą zostać złożone jeszcze w tym tygodniu, a pozwanymi - oprócz wydawcy „Wprost” - będą prawdopodobnie dziennikarze tygodnika. więcej

 
TVP1 i TVP2 mocno w dół w lutym. Polsat wyprzedził TVN w grupie 16-49

W lutym br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.   więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
Sales and Marketing Manager

PrimeMovers poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik produkcji/ Producent filmów reklamowych i promocyjnych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalisty ds. Komunikacji B2B

Eurozet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy

Miesięcznik WERANDA poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Gremi Business Communication poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Strony Głównej rp.pl

Publicis Poland poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Wydawca tytułów branżowych poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Kluczowych Klientów

Publicis Poland poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. analiz ruchu w serwisie Zumi

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator zespołu cutterów

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Cisza nad rozlewiskiem" pokonała konkurencję, ale znika z TVP1

Serial „Cisza nad rozlewiskiem” zimą w TVP1 śledziło 3,8 mln widzów. Produkcja zapewniła Jedynce pozycję lidera rynku, ale miała o 300 tys. widzów mniej od poprzedniej części sagi. Wpływy z reklam wyniosły 6,1 mln zł. TVP informuje, że to był już ostatni sezon opowieści. więcej

 
TVP2 z nową oprawą, spotem wizerunkowym i hasłem ,,Zawsze pod wrażeniem" (wideo)

Telewizyjna Dwójka wraz ze startem wiosennej ramówki zmieniła oprawę antenową. Stacja przygotowała też spot wizerunkowy, w którym pojawia się hasło „Zawsze pod wrażeniem”. więcej

 
Polska Press Grupa nową spółką po fuzji Polskapresse i Mediów Regionalnych

Polskapresse i Media Regionalne zostały połączone w jedną spółkę - Polska Press Grupa. Zmiana ta kończy etap konsolidacji obu wydawnictw, będący efektem zakupu Mediów Regionalnych przez Polskapresse.   więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
81-letnia aktorka promująca Bohoboco pokazuje, że pomarszczona twarz nie przeszkadza w reklamie odzieży (opinie)

Pomarszczona twarz nie jest przeszkodą, żeby zachwycić. Udział w reklamie kobiety w podeszłym wieku demonstruje szacunek marki dla nienaruszalnych wartości, nabiera rysu prawdziwości uważają eksperci z agencji reklamowych. O tym, czy udział 81-letniej aktorki Heleny Norowicz w kampanii odzieży Bohoboco stanie się początkiem nowego trendu w komunikacji polskich marek modowych mówią dla Wirtualnemedia.pl m.in. Ewa Sieńkowska, Magdalena Brodka-Makara, Michał Siejak i Robert Sosnowski. więcej

Bohdan Tomaszewski był ostatnim dżentelmenem polskiego dziennikarstwa (wspomnienia)

Bohdan Tomaszewski o sporcie potrafił opowiadać inaczej niż komentatorzy sportowi robią to teraz. Dla młodszych od siebie dziennikarzy był ikoną dziennikarza przedwojennego, z epoki, której już nie ma - zmarłego Tomaszewskiego wspominają Marek Rudziński, Przemysław Babiarz, Michał Pol i Andrzej Janisz. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowane, wysoko Wirtualnemedia.pl
Niestandardowe reklamy w telewizji, wideo w internecie, mobile i rozszerzona rzeczywistość wyznaczą trendy marketingowe
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Prawnik szefa ,,Faktów": pozwy przeciwko wszystkim, którzy wkroczyli w życie prywatne Kamila Durczoka

Kancelaria adwokacka mecenasa Jacka Duboisa pracuje nad przygotowaniem pozwów przeciwko podmiotom, które naruszyły dobra osobiste i zniesławiły Kamila Durczoka. W sądzie dokumenty mogą zostać złożone jeszcze w tym tygodniu, a pozwanymi - oprócz wydawcy „Wprost” - będą prawdopodobnie dziennikarze tygodnika. więcej

 
TVP1 i TVP2 mocno w dół w lutym. Polsat wyprzedził TVN w grupie 16-49

W lutym br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.   więcej

 
,,Cisza nad rozlewiskiem" pokonała konkurencję, ale znika z TVP1

Serial „Cisza nad rozlewiskiem” zimą w TVP1 śledziło 3,8 mln widzów. Produkcja zapewniła Jedynce pozycję lidera rynku, ale miała o 300 tys. widzów mniej od poprzedniej części sagi. Wpływy z reklam wyniosły 6,1 mln zł. TVP informuje, że to był już ostatni sezon opowieści. więcej

 
TVP2 z nową oprawą, spotem wizerunkowym i hasłem ,,Zawsze pod wrażeniem" (wideo)

Telewizyjna Dwójka wraz ze startem wiosennej ramówki zmieniła oprawę antenową. Stacja przygotowała też spot wizerunkowy, w którym pojawia się hasło „Zawsze pod wrażeniem”. więcej

 
,,Na Wspólnej" najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a ,,Pierwsza miłość" - 2014 roku (TOP 10)

Emitowany w TVN serial „Na Wspólnej” przez dziesięć ostatnich lat zarobił cennikowo z reklam ponad 2 mld zł, co daje mu pozycję lidera wśród polskich seriali. Z kolei najbardziej dochodową produkcją serialową w ub.r. była „Pierwsza miłość” w Polsacie. więcej

 
TVN przed Polsatem, liderem TVP1

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Ruszyła wiosenna ramówka. ,,Strażacy" przyciągnęli 3,4 mln widzów a ,,Mamy Cię" - 3,2 mln

W zeszłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszyły się seriale TVP2, na czele z „M jak miłość”. W weekend ruszyły już pierwsze nowości z ramówki wiosennej, ale uplasowały się one dopiero pod koniec stawki. więcej

 
Flywheel PR zajmie się obsługą kanałów Discovery

Agencja Flywheel PR wygrała zorganizowany przez Discovery Networks przetarg zamknięty na obsługę PR kanałów dokumentalnych i lifestylowych tego nadawcy. więcej

 
UPC otwiera nowe salony Katowicach i Czeladzi

Operator kablowy UPC Polska otworzył w tym roku dwa nowe salony sprzedaży w Katowicach i Czeladzi. W centrach handlowych w Warszawie, Krakowie i Bydgoszczy ruszyły zaś stanowiska obsługi klienta. więcej

 
Finał piątego sezonu serialu "Żywe trupy" potrwa 90 minut

Stacja AMC zapowiedziała, że finałowy odcinek obecnego serialu "Żywe trupy" ("The Walking Dead") zostanie wydłużony. więcej

 
Serial ,,Fortitude" w Ale Kino+

8 marca br. na antenie kanału Ale Kino+ zadebiutuje brytyjski serial kryminalny „Fortitude” z Sofie Gråbøl i Stanleyem Tuccim. więcej

 
 
Radio  
 
Plebiscyt ,,Srebrne Usta" po raz dziewiętnasty. Nominowani Komorowski, Tusk i Kaczyński

Wystartowała 19. edycja plebiscytu „Srebrne Usta”, organizowanego przez radiową Trójkę. O zwycięstwo w konkursie na najbardziej zaskakującą wypowiedź polskiego polityka walczyć będą m.in. prezydent Bronisław Komorowski, Donald Tusk, Elżbieta Bieńkowska, Jarosław Kaczyński i Leszek Miller. więcej

 
VOX FM z kampanią wizerunkową i zabawą antenową ,,Łowcy hitów"

Wystartowała kampania wizerunkowa Radia VOX FM połączona z antenową akcją specjalną pod hasłem „Łowcy hitów”. więcej

 
Marcin Fugiel z RMF FM przechodzi do Radia eM Kielce

Marcin Fugiel, dotąd związany z RMF FM, dołączył do zespołu Radia eM Kielce. Będzie koordynował też prace prezenterów kieleckiej rozgłośni i zajmie się wdrożeniem nowej oprawy muzycznej radia. więcej

 
Polskie Radio Kielce liderem. ZET Gold awansowało na podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Raiffeisen Polbank już bez Justyny Kowalczyk reklamuje Wymarzone Konto Osobiste (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca Wymarzone Konto Osobiste wprowadzone właśnie do oferty przez Raiffeisen Polbank. Jest to pierwsza od prawie pięciu lat akcja marketingowa banku bez udziału Justyny Kowalczyk. Kampanię przygotowały firmy GPD Agency, Bomaye, Focus Ad, Comfitura i Starcom. więcej

 
Piotr Piętka: budżety branży FMCG i handlu zaważą na dynamice rynku reklamowego

- W 2015 roku najszybciej rosnąć będzie reklama w internecie, pozytywnie na dynamikę rynku wpływać będzie także reklama telewizyjna i radiowa, neutralnie zaś reklama zewnętrzna. Spodziewamy się dalszych spadków w reklamie prasowej. W 2014 roku największy wpływ na rynek reklamy wywierała wysokość budżetów sektorów FMCG i handel. W naszym odczuciu podobnie będzie się kształtować sytuacja w 2015 roku - prognozuje Piotr Piętka ze Starcom MediaVest Group. więcej

 
,,Na Wspólnej" najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a ,,Pierwsza miłość" - 2014 roku (TOP 10)

Emitowany w TVN serial „Na Wspólnej” przez dziesięć ostatnich lat zarobił cennikowo z reklam ponad 2 mld zł, co daje mu pozycję lidera wśród polskich seriali. Z kolei najbardziej dochodową produkcją serialową w ub.r. była „Pierwsza miłość” w Polsacie. więcej

 
Palenie w spocie House naruszyło kodeks reklamowy (wideo)

Komisja Etyki Reklamy uznała za sprzeczny z branżowym kodeksem etycznym spot marki odzieżowej House (LPP), w którym mężczyzna pali skręta lub papierosa. więcej

 
Adam Kornacki reklamuje swój standard OC i AC w Avivie (wideo)

Dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo Adam Kornacki został ambasadorem nowej oferty ubezpieczenia OC i AC w Avivie - Standard Kornackiego. Za przygotowanie i realizację kampanii reklamowej odpowiadają firmy Gong, Papaya Films, ZenithOptimedia Group i Edelman Polska. więcej

 
McDonald's kolejny raz promuje się darmową poranną kawą

Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła kolejną odsłonę akcji „Poczęstuj się poranną kawą”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication. więcej

 
Historia Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej reklamuje piwo Żywiec (wideo)

W nowym spocie o historii i sposobie produkcji piwa Żywiec prezentowana jest Żywiecka Szkoła Piwowarska. Kampanię reklamową przygotowały firmy Timecode, Discovery Media, MediaVest i TBWA PR. więcej

 
Milion książek z przepisami cukierniczymi w wielkanocnej kampanii Lidla (wideo)

W sklepach Lild ruszyła wielkanocna promocja, w ramach której można wygrać książkę z przepisami autorstwa reklamującego Lidla od dwóch lat cukiernika Pawła Małeckiego. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez GPD Agency i Havas Media. więcej

 
Gatta reklamuje rajstopy BB creme effect

Rozpoczęła się kampania reklamująca wprowadzone właśnie do sprzedaży rajstopy Gatta BB creme effect. Akcję, obejmującą radio i prasę, produkująca je firma Ferax przygotowała wspólnie z domem mediowym Starcom. więcej

 
,,Można jeść na okrągło" w reklamach wędlin Indykpol (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa mięsa i wędlin produkowanych przez Indykpol. Akcja, przygotowana przez agencję So What i dom mediowy Codemedia, przebiega pod hasłem „Można jeść na okrągło”. więcej

 
Group One dalej się konsoliduje: Change Integrated wchłania We Love Ads

Działające dotychczas niezależnie od siebie w ramach grupy komunikacyjnej Group One agencje Change Integrated i We Love Ads zostają połączone. W ich miejsce na rynku pojawia się zintegrowana agencja Change. więcej

 
Sebastian Stępak i Maciej Waligóra w jury Cannes Lions

Dwóch Polaków dołączyło do grona jurorów tegorocznej edycji konkursu reklamowego Cannes Lions. Są to Maciej Waligóra, szef kreacji w agencji DDB & Tribal, oraz Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający agencji MSL. więcej

 
Starcom MediaVest Group wygrała przetarg firmy Danwood

Firmy należące do Starcom MediaVest Group po wygranym przetargu rozpoczynają obsługę spółki Danwood produkującej domy szkieletowe. Next zajmie się dla niej strategią i komunikacją, a Starlink - obsługą mediową. więcej

 
Lemon Sky JWT zmienia nazwę na Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Agencja reklamowa Lemon Sky JWT wprowadza swoją nową nazwę - Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, czemu towarzyszy odpowiednia zmiana identyfikacji wizualnej. więcej

 
Karolina Perczyńska w Grupie Doradztwa Radiowego, awans Justyny Kociubińskiej

Do zespołu Grupy Doradztwa Radiowego, należącej do ZPR Media, dołączyła Karolina Perczyńska, obejmując funkcję junior media plannera. Natomiast Justyna Kociubińska awansowała na stanowisko media plannera. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Tambour Paint: Say it with colour. Sony Pictures: 8-Bit Walter White McDonald's: darmowa kawa Gatta: rajstopy BB creme effect Indykpol: Można jeść na okrągło
 
Prasa  
 
,,Bloomberg Businessweek Polska" stał się miesięcznikiem

Magazyn „Bloomberg Businessweek Polska” (Gremi Business Communication), który do końca stycznia br. wydawany był jako tygodnik, od marca jest miesięcznikiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł zmienia też model funkcjonowania i poszerza dystrybucję. więcej

 
Polska Press Grupa nową spółką po fuzji Polskapresse i Mediów Regionalnych

Polskapresse i Media Regionalne zostały połączone w jedną spółkę - Polska Press Grupa. Zmiana ta kończy etap konsolidacji obu wydawnictw, będący efektem zakupu Mediów Regionalnych przez Polskapresse.   więcej

 
Kiedy należy usuwać komentarze w internecie? Sąd oddalił apelację Romana Giertycha w sprawie Fakt.pl

Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił w całości apelację Romana Giertycha w procesie przeciwko Ringier Axel Spinger Polska. Sprawa dotyczyła komentarzy, które opublikowano pod artykułem na portalu Fakt.pl. Wyrok jest prawomocny. więcej

 
Złote Pióro Wolności w hołdzie zabitym dziennikarzom

Światowe Stowarzyszenie Gazet i Wydawców (WAN-IFRA) postanowiło, że w 2015 r. nagrodą Złotego Pióra Wolności uhonoruje wszystkich dziennikarzy i pracowników mediów, którzy zginęli wykonując swoje służbowe obowiązki. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-03-03 Marie Claire - 2015-03-02 VOGUE - 2015-03-02 National Geographic Polska - 2015-03-02 Wiedza i Życie - 2015-03-02
 
Internet  
 
Kiedy należy usuwać komentarze w internecie? Sąd oddalił apelację Romana Giertycha w sprawie Fakt.pl

Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił w całości apelację Romana Giertycha w procesie przeciwko Ringier Axel Spinger Polska. Sprawa dotyczyła komentarzy, które opublikowano pod artykułem na portalu Fakt.pl. Wyrok jest prawomocny. więcej

 
Google+ zostanie podzielony na dwie części: do wpisów i do zdjęć

Koncern Google zapowiedział, że zamierza podzielić swój serwis społecznościowy Google+ na dwie części. Stream będzie odpowiadał za obsługę informacji na profilach, a Photos ma obsługiwać zdjęcia. więcej

 
Kamil Rutkowski i Krzysztof Miecugow w Gazeta.pl

Kamil Rutkowski i Krzysztof Miecugow dołączyli do redakcji portalu Gazeta.pl. Rutkowski odpowiada za wideo, a Miecugow jest redaktorem ekonomicznym. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy mają ponad 997 mld zł na wydatki lub oszczędności

W 2015 roku polscy konsumenci będą mieć do dyspozycji łącznie ponad 997 miliardów złotych na wydatki lub oszczędności - prognozuje GfK. więcej

 
Kosmetyki najczęściej kupujemy w drogeriach Rossmann, w górę Biedronka

Dyskonty to obecnie najszybciej rosnący kanał sprzedaży kosmetyków w Polsce, a ich udział w tym rynku wzrósł o ok. 2 proc. w przeciągu ostatnich dwóch lat - wynika z raportu PMR. więcej

 
Public Relations  
 
Jan Ściegienny i Przemysław Mitraszewski w radzie ZFPR, Agnieszka Bajur w zarządzie
 
Flywheel PR zajmie się obsługą kanałów Discovery
 
Katarzyna Forycka-Bełdyga odchodzi z PwC
 
Technologie  
 
Nowe smartfony Blade S6 i Blade S6 Plus od ZTE (wideo)
 
MWC 2015: nowy phablet MediaPad X2 od Huawei (wideo)
 
IKEA zaoferuje meble ładujące urządzenia mobilne
 
Grip - opaska monitorująca kondycję od HTC (wideo)
 
D7200 - nowa cyfrowa lustrzanka jednoobiektywowa formatu DX od Nikona (wideo)
 
LG na MWC 2015 pokazało G Flex 2, nowe gogle VR i zegarek Watch Urbane (wideo)
 
MWC 2015: nowy smartfon Allview Mobile X2 Soul Pro za 1699 zł
 
Live TL2 - nowy smartfon od Telefunken za 449 zł
 
Phablety 52 Platinum, 59 Xenon i 62 Xenon od Archos za mniej niż 600 zł (wideo)
 
Coolpix P900 - nowy aparat kompaktowy z 83-krotnym zoomem optycznym od Nikona (wideo)
 
ME-W1 - nowy mikrofon bezprzewodowy od Nikona
 
MWC 2015: Lumia 640 i 640 XL od Microsoftu za 699 i 949 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
Polacy mają ponad 997 mld zł na wydatki lub oszczędności
 
Kosmetyki najczęściej kupujemy w drogeriach Rossmann, w górę Biedronka
 
LPP zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą i zatrudni kilka tysięcy osób
 
Dowód osobisty bez adresu zameldowania, informacji o kolorze oczu i wzroście
 
Przyspieszy program Mieszkanie dla Młodych. Wykorzystanie środków będzie coraz lepsze
 
Rynek pracy: coraz cenniejsze będą zdolności przywódcze i umiejętność koncentracji
 
Dobre lata przed firmami windykacyjnymi. Banki coraz chętniej sprzedają wierzytelności hipoteczne
 
Ile potrzeba pieniędzy na start działalności gospodarczej
 
Kultura/Rozrywka  
 
Film "Bogowie" zdominował Polskie Nagrody Filmowe Orły
 
Ride gwiazdą OFF Festival Katowice 2015
 
Gaba Kulka pokazała "The Escapist"
 
Finał piątego sezonu serialu "Żywe trupy" potrwa 90 minut
 
"Superhero" od Faith No More (wideo)
 
Serial ,,Fortitude" w Ale Kino+
 
John Ottman napisze muzykę do "X-Men: Apocalypse"
 
Piąty sezon serialu "Przyjaciółki" od 5 marca w Polsacie (wideo)
 
Brak pieniędzy na thriller z Bruce'em Willsem
 
Blog  
 
,,...a każdy facet z widłami to Posejdon", czyli wyprawa PKP z widłami na ryby - Zbigniew Brzeziński
 
Jak Niezależna ukraiński mord w Hucie Pieniackiej zauważyła. - Ewaryst Fedorowicz
 
Samorządowcy nie chcą lub nie potrafią kontrolować władzy - Łukasz Religa
 
Made in China - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Fałszujący budowlaniec - Bartosz Konopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl