Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 19 Kwietnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wydawnictwo Bauer największym wydawcą prasy w Polsce. Za nim RASP i Polskapresse (raport za 2014)

W 2014 roku liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Większość wydawców zanotowała spadki, wyjątkiem były firmy wydające tytuły dla dzieci. więcej

 
Beacony mogą być rewolucją, jeśli użytkownicy przekonają się do aplikacji

- Technologia beaconów ma przed sobą obiecujące perspektywy, choć musi pokonać kilka stojących przed nią barier. Są to zarówno kwestie techniczne, jak i przekonanie użytkowników do korzystania z odpowiednich aplikacji. Jeśli to się uda, to za kilka lat beacony będą normalną częścią naszej rzeczywistości - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci związani z segmentem beaconów, nowych technologii i branży inwestycyjnej. więcej

 
,,Wprost" dzięki publikacjom o Kamilu Durczoku podwoił sprzedaż

Dwa lutowe wydania tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”), w których znalazły się teksty dotyczące Kamila Durczoka, miały dwa razy wyższą sprzedaż od pozostałych numerów z lutego br. - wynika z analizy raportu Wirtualnemedia.pl. Magazynowi daleko było jednak do rekordów z "afery taśmowej". więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Universal Music Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior Project Manager, New Business

Streetcom Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Warsaw Creatives poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Freelance Project Manager

4Frame poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Pride Media poszukuje osoby na stanowisko
Główny Specjalista w Biurze Reklamy

Polityka poszukuje osoby na stanowisko
Specjalisty ds. sprzedaży prenumeraty instytucjonalnej Polityki Cyfrowej

Polityka poszukuje osoby na stanowisko
Analityk w dziale dystrybucji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor serwisów internetowych TVN

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Content Marketingu

Dentsu Aegis Network poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner / Communications Planner

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Online

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Lider Zespołu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Borek, Pol i Kołtoń na czele dziennikarzy sportowych na Twitterze, najaktywniejsi Małecki, Zachodny i Nawrot (TOP 50)

Zdecydowanie najpopularniejszymi dziennikarzami sportowymi na Twitterze są Mateusz Borek, Michał Pol i Roman Kołtoń, którzy też w br. zyskali najwięcej nowych followersów. Z kolei najwięcej wpisów zamieścili Adam Małecki, Michał Zachodny i Radosław Nawrot. więcej

 
Stanisław Tyczyński zamyka Alvernia Studios, kilkadziesiąt osób zwolnionych

Studio filmowe Alvernia Studios powoli kończy działalność. Obecnie w firmie prowadzona jest restrukturyzacja w ramach której zostanie zwolnionych kilkadziesiąt osób. Jego prezes i właściciel Stanisław Tyczyński za kłopoty finansowe firmy obarcza działający w Polsce system finansowania produkcji filmowych. więcej

 
Aflofarm musi zmienić spot reklamujący Herbapect jako wyjątkowy ,,nr 1 na suchy i mokry kaszel" (wideo)

W telewizyjnej reklamie syropu Herbapect (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) należy wprowadzić zmiany, bo zawarte w niej informacje wprowadzają w błąd konsumentów - uznała Komisja Etyki Reklamy. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Designerzy o logo województwa pomorskiego: mało udane, ale nie przepłacone

Grzechem nowego znaku jest też to, że brakuje mu wyróżnialności, za bardzo przypomina dziesiątki innych z kategorii „regiony i miasta” - mówi część ekspertów, natomiast według innych dzięki nowemu logo marka województwa pomorskiego kojarzy się z czymś przyjaznym, optymistycznym i przyjemnym. Nowe logo regionu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Kwiatkowski, Wojciech Mierowski, Danuta Napierała, Aleksander Koczy i Maciej Wiśniewski. więcej

Gemius uspokaja Onet: Megapanel bez związku z debiutem giełdowym Wirtualnej Polski

Prezes Grupy Onet.pl na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” wyraził zdziwienie, że wyniki Megapanelu kolejny raz mogą zostać opóźnione, tym razem tuż przed debiutem giełdowym Wirtualnej Polski, a do Grupy Onet - RASP może nie zostać jeszcze dodany ruch z NK.pl. - Prowadzimy obiektywne badanie internetu. Data publikacji wyników nie ma żadnego związku z datą debiutu giełdowego Wirtualnej Polski - podkreśla Gemius. Natomiast prezes Wirtualnej Polski zauważa niekonsekwencję konkurenta co do znaczenia wyników Megapanelu. więcej

LeasingTeam zwolni grupowo 78 pracowników TVP. Wśród zwalnianych znani dziennikarze i prezenterzy
Wirtualna Polska przeprasza za reklamę z ,,wynikami sekcji Leszczyńskiego". ,,Agencja przygotowała ją bez naszej akceptacji"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Klan" stracił 180 tys. widzów. TVP1 liderem rynku

Telenowelę „Klan” w bieżącym roku śledzi średnio 2,57 mln widzów, czyli o 180 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej. więcej

 
Polsat SuperHit Festiwal i ,,Mega Hit" najdroższe dla reklamodawców w Polsacie

Według majowego cennika Polsatu reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy Polsat SuperHit Festiwal oraz za spoty w paśmie filmowym „Mega Hit”. więcej

 
SPI szykuje kanał w jakości 4K

Spółka SPI International zamierza w tym roku uruchomić kanał w jakości 4K. Stacja nadawać będzie pod nazwą FunBox 4K Ultra HD i pojawi się także w Polsce. więcej

 
Walka Floyd Mayweather Jr. - Manny Pacquiao w TVP

W Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć pojedynek Floyda Mayweathera juniora z Mannym Pacquiao o tytuł mistrza świata federacji WBC, WBA i WBO kategorii półśredniej. Galę z Las Vegas, podczas której zostanie rozegrana ta walka, pokażą TVP1 i TVP Sport w nocy z 2 na 3 maja. więcej

 
Maciej Grzywaczewski: Producenci telewizyjni mają więcej zamówień od mniejszych stacji

Oglądalność tzw. wielkiej czwórki stacji telewizyjnych w ciągu ostatniego roku spadła o blisko 2 pkt proc. Zyskują natomiast mniejsze anteny, które łącznie mają już ponad połowę udziałów w oglądalności. Rosnąca popularność powoduje, że coraz częściej zamawiają one u krajowych producentów telewizyjnych. więcej

 
National Geographic Channel i General Electric pracują nad cyklem ,,Breakthrough" o przełomach w nauce

National Geographic Channel i firma GE rozpoczynają współpracę przy dokumentalnej serii „Breakthrough”, poświęconej rewolucjom technologicznym i innowacjom największych naukowców. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET zmienia oprawę muzyczną (posłuchaj)

Radio ZET w tym tygodniu ma zmienić oprawę muzyczną serwisów informacyjnych - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Testowo na antenie wiadomości w nowej oprawie można było usłyszeć już w piątek. więcej

 
,,Szewski poniedziałek" zastępuje ,,Praia latina" w Polskim Radiu RDC

W poniedziałek 20 kwietnia br. na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutuje autorska audycja muzyczna Wojciecha Krzaka „Szewski poniedziałek”. Pozycja zastąpi program „Praia latina”, który był emitowany w wieczornym paśmie. więcej

 
Radio Fest straciło połowę słuchaczy w Aglomeracji Śląskiej

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2014 roku i I kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Stanisław Tyczyński zamyka Alvernia Studios, kilkadziesiąt osób zwolnionych

Studio filmowe Alvernia Studios powoli kończy działalność. Obecnie w firmie prowadzona jest restrukturyzacja w ramach której zostanie zwolnionych kilkadziesiąt osób. Jego prezes i właściciel Stanisław Tyczyński za kłopoty finansowe firmy obarcza działający w Polsce system finansowania produkcji filmowych. więcej

 
Aflofarm musi zmienić spot reklamujący Herbapect jako wyjątkowy ,,nr 1 na suchy i mokry kaszel" (wideo)

W telewizyjnej reklamie syropu Herbapect (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) należy wprowadzić zmiany, bo zawarte w niej informacje wprowadzają w błąd konsumentów - uznała Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Sekretny cukierek przeciw przemocy seksualnej wobec dzieci (wideo)

Fundacja Dzieci Niczyje prowadzi kampanię kinową zwracającą w zaskakujący sposób uwagę na problem przemocy seksualnej wobec dzieci. Przy akcji fundacja współpracuje z agencjami McCann Warsaw, Momentum i Craft. więcej

 
Mrozu z prawami młodości reklamuje aplikację mobilną BZ WBK (wideo)

Pod hasłem „Każdy wiek ma swoje prawa” Bank Zachodni WBK reklamuje swoją aplikację mobilną BZWBK24. W akcji, przygotowanej przez firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom, występuje piosenkarz Mrozu. więcej

 
Bartosz Gomółka: nowe reklamy lodów Koral to ,,wylewanie dziecka z kąpielą"

Jest współcześnie i w lepszym guście, ale czy będzie skuteczniej - mam poważne wątpliwości - ocenia dla Wirtualnemedia.pl nową kampanię reklamową lodów Koral Bartosz Gomółka z agencji BBDO Warszawa. więcej

 
,,Otwórz się na możliwości" w reklamach drzwi Porta (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania marketingowa producenta drzwi Porta KMI Poland. Działania - pod hasłem „Otwórz się na możliwości” - przygotowały i realizują firmy marketingowe Starcom, GPD Advertising, Papaya Films i Alert Media Communications. więcej

 
80-letnia modelka w kampanii reklamowej Vans

Bohaterką kampanii promującej nowe trampki Vans została 80-letnia modelka Daphne Selfe. więcej

 
Kiełbasy Morlińskie w reklamach mają głos (wideo)

Ruszyła pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa kiełbasek Morlińskich, oferowanych pod marką Morliny przez Animex. Akcja - przygotowana przez firmy Publicis Poland, Human Ark i MEC - przebiega pod hasłem „Teraz Morlińskie mają głos”. więcej

 
Rainbow Tours reklamuje ,,najbardziej rozrywane last minute" (wideo)

Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło promocję last minute dotyczącą letniej oferty wycieczek. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Najbardziej rozrywane last minute”, którą przygotowały Fat Baby i Blueway Com. więcej

 
Bajkowa produkcja z natury w kampanii żelków Verbena (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa żelków funkcjonalnych Verbena (dystrybuowanych przez IDC Polonia), podkreślająca ich naturalny charakter. Akcję przygotowały i realizują firmy Eura7, Sfera Group i Media Group. więcej

 
Pretensje kontuzjowanej wiewiórki w reklamach orzeszków Felix (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu orzeszków Felix (produkowanych przez Intersnack Poland) - z pieca. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Koniec tłustych łapek”, przygotowały firmy PZL, Platige Image, Post Meridian i Starcom. więcej

 
Przemysław Matyjaszczyk dyrektorem sprzedaży w agencji Whites

Przemysław Matyjaszczyk awansował w agencji marketingu internetowego Whites na nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży. Pracuje w niej od półtora roku, a wcześniej był związany z SearchLab i Groupe SEB Polska. więcej

 
75 mln dolarów na promocję Nowego Jorku

Empire State Development szuka agencji, która zajmie się promocją Nowego Jorku. Przeznaczy na to od 50 do 75 mln dolarów. więcej

 
Atoderm reklamowany jako ,,więcej niż emiolient"

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamująca dermokosmetyki Atoderm (produkowane przez firmę Bioderma). Akcję, przebiegającą pod hasłem „Atoderm - więcej niż emiolient”, przygotował i prowadzi dom mediowy MediaCom Warszawa. więcej

 
Reklamy tygodnia: Carlsberg, Hyundai, Redd's, Netia i ,,Przytul hejtera" (wideo)

W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam znalazły się tym razem dwie zagraniczne: Hyundaia Genesis i piwa Carlsberg, dwie polskie: piwa Redd’s i GigaNagrywarki w Netii, oraz kampania społeczna „Przytul hejtera” Fundacji Dzieci Niczyje. więcej

 
IKEA w reklamach dodaje kolorów szarym blokowiskom

Szare, nużące powierzchnie betonowych bloków i bajecznie kolorowy balkon w samym środku tego pejzażu - to nowy pomysł Ikei na reklamę jej produktów. więcej

 
OgilvyOne wygrywa globalny przetarg IKEA

Agencja OgilvyOne wygrała globalny przetarg firmy IKEA. Zajmie się obsługą w internecie i działaniami BTL-owymi dla sklepów tej marki na całym świecie. więcej

 
Natalia Zadykowicz: z ZenithOptimedia Group do Vizeum

Natalia Zadykowicz zaczęła pracę jako communications planner w domu mediowym Vizeum (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała w ZenithOptimedia Group. więcej

 
Walka na ringu, boisku i polu bitwy reklamuje piwo Okocim (wideo)

W nowej reklamie piwa Okocim Jasne Pełne (produkowanego przez Carlsberg Polska) znów prezentowani są różnego typu wojownicy. Akcję przygotowały firmy marketingowe Brasil, TPS i PHD. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Bic: Soft feel Evian: Live is young Mini: To fit it Pirelli: Power in safe Volkswagen: Drive carefully
 
Prasa  
 
Wydawnictwo Bauer największym wydawcą prasy w Polsce. Za nim RASP i Polskapresse (raport za 2014)

W 2014 roku liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Większość wydawców zanotowała spadki, wyjątkiem były firmy wydające tytuły dla dzieci. więcej

 
,,Wprost" dzięki publikacjom o Kamilu Durczoku podwoił sprzedaż

Dwa lutowe wydania tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”), w których znalazły się teksty dotyczące Kamila Durczoka, miały dwa razy wyższą sprzedaż od pozostałych numerów z lutego br. - wynika z analizy raportu Wirtualnemedia.pl. Magazynowi daleko było jednak do rekordów z "afery taśmowej". więcej

 
,,Gość Niedzielny" na czele tygodników opinii, ,,Gazeta Polska" i ,,Do Rzeczy" dalej mocno tracą

W lutym 2015 roku większość tygodników opinii zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły jak zwykle „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”. Mocno do góry poszła sprzedaż „Wprost”. więcej

 
Fabuła Fraza wyda miesięcznik ,,Ekspress reporterów"

Działalność na polskim rynku rozpoczęło wydawnictwo Fabuła Fraza, które ma wydawać książki z gatunku reportażu i literatury faktu. Spółka będzie też wydawcą miesięcznika „Ekspress reporterów”.   więcej

 
Tygodnik ,,ABC" przebija mur w reklamie (wideo)

Fratria rozpoczęła kampanią promocyjną tygodnika tabloidowego „ABC”, który w środę 22 kwietnia br. ukaże się na rynku. Spot promocyjny tytułu oglądać można już w telewizji i w internecie. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Fakt" nowymi liderami czytelnictwa dzienników w dwóch województwach

W dwóch województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od września 2014 roku do lutego 2015 roku - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-04-20 Do Rzeczy - 2015-04-20 Wprost - 2015-04-20 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-04-20 Auto Świat - 2015-04-19
 
Internet  
 
Borek, Pol i Kołtoń na czele dziennikarzy sportowych na Twitterze, najaktywniejsi Małecki, Zachodny i Nawrot (TOP 50)

Zdecydowanie najpopularniejszymi dziennikarzami sportowymi na Twitterze są Mateusz Borek, Michał Pol i Roman Kołtoń, którzy też w br. zyskali najwięcej nowych followersów. Z kolei najwięcej wpisów zamieścili Adam Małecki, Michał Zachodny i Radosław Nawrot. więcej

 
Onet.tv, WP.pl i Open.fm liderami w treściach audio wideo (TOP 10)

Zdecydowanie najwięcej użytkowników i odtworzeń treści audio i wideo notują strony Onetu i RASP oraz Grupy Wirtualna Polska. Wśród poszczególnych serwisów i aplikacji liderami są Onet.tv, WP.pl i Open.fm. więcej

 
Trzy czwarte kupujących w internecie chwali nowe prawo konsumenckie

Po trzech miesiącach od wejścia w życie w Polsce nowelizacji unijnej dyrektywy o prawach konsumenta 60 proc. osób robiących zakupy w internecie wie już, że ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Matthew Kaminski: Politico będzie patrzeć na ręce politykom w Brukseli

- Obecnie na rynku tempo dostarczania czytelnikom newsów ma swoje znaczenie. Jednak nie do końca liczy się nośnik czy sposób dostarczania informacji, ale jej wysoka jakość - ocenia w wywiadzie dla serwisu Wirtualnemedia.pl Matthew Kaminski, szef Politico Europe. więcej

 
Jakóbiak po wywiadzie z Komorowskim zyskał 7,2 tys. obserwujących i 1,3 mln wyświetleń (analiza)

W ciągu 7 dni od publikacji wywiadu z Bronisławem Komorowskim youtuber Łukasz Jakóbiak i jego program „20m2” zyskały w serwisach społecznościowych 7,2 tys. obserwujących. Dyskusja o materiale była prowadzona głównie na YouTubie i Facebooku. więcej

 
23,7 mld dol. na reklamy w portalach społecznościowych w 2015 r.

Reklamodawcy na całym świecie przeznaczą w tym roku na reklamy w portalach społecznościowych 23,68 miliarda dolarów, czyli o 33,5 proc. więcej niż w roku 2014 - prognozuje firma eMarketer. więcej

 
Jarosław Kuźniar zmienia krytyczny tag twitterowy w stronę dla podróżników SekretyKuzniara.com

Dziennikarz TVN24 Jarosław Kuźniar stara się zmienić krytyczną wymowę tagu #SekretyKuźniara, pod którym internauci, głównie na Twitterze, żartowali z jego niefortunnej wypowiedzi o oszczędnościach w czasie podróży. Uruchomił stronę SekretyKuzniara.com, na której użytkownicy mogą radzić, jak ułatwiać sobie podróżowanie. więcej

 
Onet.tv pokaże koncert polskich gwiazd z Wembley

Serwis Onet.tv w niedzielę 19 kwietnia br. transmitować będzie z Londynu koncert Top Music Wembley, w którym wystąpi plejada polskich gwiazd m.in. Edyta Górniak, Dawid Kwiatkowski i LemON. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Przez internet w 2015 r. z fiskusem rozliczy się blisko 7,6 mln Polaków

W 2015 roku przez internet rozliczy się 40 proc. podatników, podczas gdy rok temu takie plany miało 28 proc. Mimo że większość podatników deklaruje, że wypełnienie formularza PIT nie sprawia im większych trudności, co drugi Polak w całości zleca przygotowanie rozliczenia innej osobie. 41 proc. podatników deklaruje, że skorzysta z ulg podatkowych, a 75 proc. twierdzi, że przekaże 1 proc. swojego podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego - wynika z raportu KPMG. więcej

 
Trzy czwarte kupujących w internecie chwali nowe prawo konsumenckie

Po trzech miesiącach od wejścia w życie w Polsce nowelizacji unijnej dyrektywy o prawach konsumenta 60 proc. osób robiących zakupy w internecie wie już, że ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Tech Data postawiła na GutPR
 
Technologie  
 
Beacony mogą być rewolucją, jeśli użytkownicy przekonają się do aplikacji
 
Adam Jesionkiewicz: dzięki beaconom big data poprawi jakość życia milionów, a może miliardów ludzi
 
Łukasz Felsztukier: liczba miejsc, gdzie wykorzystywane są beacony. będzie lawinowo rosnąć
 
Chris Waclawek: o powodzeniu beaconów zdecydują twórcy aplikacji
 
Adam Pachucki: Najważniejsze są jednak wygodne i wartościowe modele interakcji tworzone przez aplikacje do beaconów
 
Konrad Pawlus: beacony urzeczywistniają dość abstrakcyjny internet rzeczy
 
Prawie 300 tys. polskich komputerów zarażonych złośliwym oprogramowaniem
 
Aplikacje Roberta Bednarskiego: Facebook, Gmail, Megaweather, iFishing i Nike Running
 
Najpopularniejsze aplikacje mobilne. Na czele Facebook i Google (Top 15)
 
Apple: 79 proc. urządzeń z iOS działa na iOS 8
 
Samsung Galaxy S6 Edge droższy od iPhone'a 6 Plus w produkcji, ale tańszy w sklepie
 
Gospodarka  
 
Przez internet w 2015 r. z fiskusem rozliczy się blisko 7,6 mln Polaków
 
Polskie firmy zaczynają myśleć o fuzjach i przejęciach
 
Polacy coraz chętniej piją wino, ale sporo nam brakuje do winiarskich potęg
 
Jak przy rozliczeniu PIT-u można stosować nową ulgę na dzieci
 
Widać rosnące zainteresowanie zagranicznych inwestorów spółkami z WIG20
 
Szansa na lepsze stawki i warunki wynajmu biur. Skorzystają na tym głównie małe i średnie firmy
 
Rośnie sprzedaż samochodów ciężarowych, producenci opon zacierają ręce
 
Kultura/Rozrywka  
 
Zagraniczne hity wywindowały frekwencję w polskich kinach do 14 mln
 
Michael Douglas w parodii "Nagiego instynktu" w "The Late Late Show with James Corden"
 
Matthew McConaughey największym fanem "Gwiezdnych wojen" (wideo)
 
"The Chemicals" od Garbage
 
Omenaa Mensah wydała książkę ,,Gorzka czekolada"
 
We Are the Ocean i ich "Holy Fire"
 
Blog  
 
Dyrektor FBI, James Comey powiedział prawdę. - Ewaryst Fedorowicz
 
Co łączy z Żydami Magdalenę Cielecką ? - Andrzej Bober
 
RACHUNEK SUMIENIA - Wanda Konarzewska
 
Są Wilki - jest okazja - Mirosław Usidus
 
Tramwaj znany lansowaniem - Paweł Tomczyk
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl