Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 6 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
AXN nakręci drugi sezon serialu ,,Zbrodnia". W obsadzie Arciuch i Nowicki

Kanał AXN nakręci drugą serię kryminalnej produkcji „Zbrodnia”. Zdjęcia rozpoczną się w czerwcu, a nowe odcinki pojawią się w telewizji jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do obsady serialu dołączą m.in. Tamara Arciuch i Łukasz Nowicki. więcej

 
Rzecznik praw obywatelskich: przepisy o poborze abonamentu rtv są niezgodne z konstytucją

Rzecznik praw obywatelskich prof. Irena Lipowicz w liście skierowanym do minister kultury Małgorzaty Omilanowskiej zwróciła uwagę na przepisy dotyczące poboru abonamentu radiowo-telewizyjnego. - Liczę na to, że zostaną podjęte pilne prace nad dostosowaniem systemu pobierania opłat abonamentowych do standardów konstytucyjnych - podkreśliła RPO. więcej

 
,,Wiadomości" liderem, mimo utraty 200 tys. widzów. ,,Fakty" straciły w TVN 400 tys. osób

W kwietniu 2015 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Na drugim miejscu znalazł się „Teleexpress”, który wyprzedził „Fakty”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Havas PR Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
Account Supervisor

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Junior Sourcing Coordinator

Ringier Axel Springer Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. dystrybucji

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Główny Specjalista w Biurze Reklamy

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
UX Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

Questia poszukuje osoby na stanowisko
Senior Client Executive

Polska Agencja Prasowa poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor

ZPR MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Samodzielny specjalista ds. sprzedaży reklamy

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. sprzedaży reklam

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Finalizacja sprzedaży TVN nastąpi na początku III kwartału

Zakończenie transakcji sprzedaży pakiety kontrolnego Grupy TVN amerykańskiej grupie Scripps Networks Interactive spodziewane jest na początku trzeciego kwartału br. - poinformowano na wtorkowej konferencji prasowej. więcej

 
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej apeluje do prezydenta o odrzucenie ustawy krajobrazowej

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej skierowała apel do prezydenta Bronisława Komorowskiego o niepodpisywanie przyjętej niedawno przez Sejm tzw. ustawy krajobrazowej. - Ustawa w ostatecznym kształcie wprowadzi bałagan interpretacyjny - ocenia Izba. więcej

 
TVN zwiększył przychody z reklamy. Mocno rosną wpływy z Premium TV

TVN w I kwartale br. zwiększył przychody o 3,6 proc. Odpowiadał za to głównie wzrost przychodów z reklamy, w tym wpływów z obsługi stacji innych nadawców w ramach Premium TV. TVN podniósł też ceny reklam we wszystkich swoich kanałach. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polsat liderem. Udział ,,wielkiej czwórki" spadł do 44,77 proc.

W kwietniu 2015 roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat, a najwięcej spośród głównych stacji stracił TVN. Ranking top 20 najchętniej oglądanych programów zdominowały pozycje TVP1 i TVP2 z serialami na czele. więcej

Wyjście rzecznika PiS ze studia TVP mało skutecznym happeningiem wyborczym (opinie)

Zachowanie rzecznika PiS Marcina Mastalerka w programie TVP Info na pewno nie było przypadkowe i jasno demonstrowało sprzeciw partii. Nie było ani eleganckie, ani honorowe. Trudno mówić tu o profesjonalizmie, jednak w kontekście kampanii wyborczej takie zachowanie może mieć sens - komentują dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Hejnowski, Rafał Czechowski i Joanna Pruszyńska-Witkowska. więcej

Gwiazda telewizji nie powinna prowadzić show ,,Piekielny hotel" (opinie)
NK.pl z 2,8 mln użytkowników i 464 mln odsłon. Przyciąga podobnie jak Fotka, a bardziej niż Wykop i Sympatia
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
AXN nakręci drugi sezon serialu ,,Zbrodnia". W obsadzie Arciuch i Nowicki

Kanał AXN nakręci drugą serię kryminalnej produkcji „Zbrodnia”. Zdjęcia rozpoczną się w czerwcu, a nowe odcinki pojawią się w telewizji jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do obsady serialu dołączą m.in. Tamara Arciuch i Łukasz Nowicki. więcej

 
,,Wiadomości" liderem, mimo utraty 200 tys. widzów. ,,Fakty" straciły w TVN 400 tys. osób

W kwietniu 2015 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Na drugim miejscu znalazł się „Teleexpress”, który wyprzedził „Fakty”. więcej

 
Finalizacja sprzedaży TVN nastąpi na początku III kwartału

Zakończenie transakcji sprzedaży pakiety kontrolnego Grupy TVN amerykańskiej grupie Scripps Networks Interactive spodziewane jest na początku trzeciego kwartału br. - poinformowano na wtorkowej konferencji prasowej. więcej

 
TVN zwiększył przychody z reklamy. Mocno rosną wpływy z Premium TV

TVN w I kwartale br. zwiększył przychody o 3,6 proc. Odpowiadał za to głównie wzrost przychodów z reklamy, w tym wpływów z obsługi stacji innych nadawców w ramach Premium TV. TVN podniósł też ceny reklam we wszystkich swoich kanałach. więcej

 
TVP z 115 mln zł zysku brutto. Więcej z abonamentu, mniej z reklam

Telewizja Polska w I kwartale br. miała 114,7 mln zł zysku brutto. Spółka zanotowała wzrost przychodów z abonamentu, ale zmalały przychody z reklam i sponsoringu. więcej

 
,,Żony Hollywood" hitem TVN. Stacja wygrała z konkurencją

Program „Żony Hollywood” oglądało w TVN średnio 1,03 mln osób. Reality-show dał stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam emitowanym przy nim wyniosły 4,67 mln zł. więcej

 
TVN Fabuła i TVN Meteo Active będą rentowne najpóźniej w przyszłym roku

Kanały TVN Fabuła i TVN Meteo Active osiągną rentowność w tym lub najpóźniej w przyszłym roku - zapowiedział wczoraj Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. więcej

 
2,12 mln abonentów platformy nc+. 525 mln przychodów w I kwartale

Platforma nc+ na koniec I kwartału br. miała 2,12 mln abonentów. Operator zanotował w pierwszych trzech miesiącach br. niższe łączne przychody, ale wzrósł przychód z jednego klienta. więcej

 
Marta Żmuda-Trzebiatowska poprowadzi cykl ,,Niepokonane" w ID

„Niepokonane” to nowy program kanału ID, opowiadający historie kobiet, które wpadły w ręce oprawców i udało im się przetrwać. Polską prowadzącą serii, która trafi na antenę w drugiej połowie maja br., będzie Marta Żmuda-Trzebiatowska. więcej

 
Discovery Communications z większymi przychodami i zyskiem

W I kwartale br. Discovery Communications zanotowało wzrost zysku o 8,7 proc. i przychodów o 9 proc. rok do roku. Przychody z dystrybucji treści zwiększyły się o 17 proc. przy spadku przychodów z reklam. więcej

 
TVN ze wzrostem przychodów i mniejszym długiem. 80 mln zł zysku netto

Grupa TVN w I kwartale br. zanotowała wzrost przychodów do 363 mln zł, a zysk netto spółki wzrósł do 79 mln zł. Firma w ciągu roku zmniejszyła też swoje zadłużenie o 200 mln zł. więcej

 
Powstanie 27. i 28 sezon "Simpsonów"

Stacja Fox zamówiła kolejne odsłony kreskówki "Simpsonowie". więcej

 
 
Radio  
 
Rzecznik praw obywatelskich: przepisy o poborze abonamentu rtv są niezgodne z konstytucją

Rzecznik praw obywatelskich prof. Irena Lipowicz w liście skierowanym do minister kultury Małgorzaty Omilanowskiej zwróciła uwagę na przepisy dotyczące poboru abonamentu radiowo-telewizyjnego. - Liczę na to, że zostaną podjęte pilne prace nad dostosowaniem systemu pobierania opłat abonamentowych do standardów konstytucyjnych - podkreśliła RPO. więcej

 
Zbigniew Zegler przeszedł z Polskiego Radia do Universal Music Polska

Zbigniew Zegler dołączył do zespołu Universal Music Polska i będzie pracował w dziale A&R - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez trzy ostatnie lata pracował jako szef muzyczny Programu I Polskiego Radia. więcej

 
Osoby od 30 do 49 lat wybierają RMF FM. VOX FM wygrywa z Jedynką

W IV kwartale 2014 roku i I kwartale 2015 roku liderem ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 30 do 49 lat było RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rekord FM na czele w Radomiu. Radio Plus ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2014 roku i I kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Wielowieyska i Wróbel sparodiowali w Tok FM wywiad z nieobecnym Andrzejem Dudą (wideo)

Po tym jak kandydat PiS na prezydenta Andrzej Duda w ostatniej chwili odwołał wizytę w porannym programie Tok FM (Grupa Radiowa Agory), publicyści tej rozgłośni Dominika Wielowieyska i Jan Wróbel sparodiowali rozmowę z politykiem, wyśmiewając m.in. nastawienie jego partii do mediów. więcej

 
Reklama  
 
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej apeluje do prezydenta o odrzucenie ustawy krajobrazowej

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej skierowała apel do prezydenta Bronisława Komorowskiego o niepodpisywanie przyjętej niedawno przez Sejm tzw. ustawy krajobrazowej. - Ustawa w ostatecznym kształcie wprowadzi bałagan interpretacyjny - ocenia Izba. więcej

 
TVN zwiększył przychody z reklamy. Mocno rosną wpływy z Premium TV

TVN w I kwartale br. zwiększył przychody o 3,6 proc. Odpowiadał za to głównie wzrost przychodów z reklamy, w tym wpływów z obsługi stacji innych nadawców w ramach Premium TV. TVN podniósł też ceny reklam we wszystkich swoich kanałach. więcej

 
Prawnik, księgowa i mama w kampanii ,,SM - Walcz o siebie" (wideo)

Wystartowała czwarta edycja kampanii społecznej „SM - Walcz o siebie” dotycząca osób zmagających się ze stwardnieniem rozsianym. Akcję przygotowały i realizują firmy Telescope, Mojo Films, Eura7 i On Board PR. więcej

 
Luis Tauffer executive creative directorem w Young & Rubicam Poland

Luis Tauffer dołączył do zespołu agencji reklamowej Young & Rubicam w Polsce, obejmując funkcję executive creative directora. Wcześniej pracował m.in. w różnych oddziałach agencji BBDO, DDB i Ogilvy. więcej

 
Warka Radler reklamowana w wersji Czarna Porzeczka z Limonką (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa nowej wersji smakowej piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec) - Czarna Porzeczka z Limonką. Akcję przygotowały firmy Just, Film Produkcja, HyperCrew, Men at Work, MediaVest i Roots PR. więcej

 
Kramer, Szkiela, Grochowska, Makowski i Spychalska w Saatchi & Saatchi Poland

Do działu kreacji w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Poland dołączyło pięcioro nowych pracowników Magdalena Kramer jako senior art director, Tomasz Szkiela jako senior designer, Paulina Grochowska jako art director oraz Mikołaj Makowski i Marta Spychalska jako copywriterzy. więcej

 
Buntowniczy Ice Diesel kontra harmonijny Ice Shandy w reklamach piwa Lech (wideo)

Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa dwóch wariantów piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską): Ice Shandy i Ice Diesel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, Graffiti Films, Platige Image, Lubię to, Afekt, Mango Design, MEC i Publicon. więcej

 
Magdalena Różczka reklamuje kosmetyki Perfecta (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków kobiecych Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics) z udziałem aktorki Magdaleny Różczki. Akcję przygotowały agencja Walk Creative i dom mediowy Mindshare Polska. więcej

 
T-Mobile Ekstraklasa będzie dalej rozgrywana piłkami adidasa

W sezonie 2016/2017 adidas ponownie będzie oficjalnym i wyłącznym dostawcą piłek nożnych do rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Lech Ice Shandy: lemon power Lech Ice Diesel: turbo orzeźwienie Red Bull: Wild cherry Toys R Us: We know toys inside out. Cafe Pele: Construction
 
Prasa  
 
Ogromny wzrost sprzedaży ,,Gali". ,,Viva!" i ,,Flesz" mocno w dół

W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, zaś najwięcej straciły „Viva!” i „Flesz”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-05-06 Tygodnik Powszechny - 2015-05-06 Polityka - 2015-05-06 GQ - 2015-05-05 Harper's Bazaar (świat) - 2015-05-05
 
Internet  
 
19,41 mln internautów w Polsce, tylko Facebook i YouTube zyskały na popularności

W ub.r. korzystanie z internetu deklarowało 64,4 proc. Polaków, o 3 pkt proc. więcej niż rok wcześniej, co w przeliczeniu na populację daje 19,41 mln internautów. Wśród czołowych dziesięciu serwisów wzrosty popularności zanotowały jedynie Facebook i YouTube. więcej

 
Ponad połowa konsumentów chce robić zakupy spożywcze w sieci

Jedna czwarta konsumentów na świecie przyznaje się do robienia zakupów spożywczych w internecie. 55 proc. zamierza kupować online artykuły spożywcze w przyszłości, najwięcej chętnych na rynkach rozwijających się - wynika z badań firmy Nielsen. więcej

 
TVN: nie ma decyzji o sprzedaży udziałów w Onecie

Grupa TVN nie zamierza na razie sprzedawać posiadanego mniejszościowego pakietu udziałów w Grupie Onet.pl.  - Nie ma decyzji o wyjściu z tej inwestycji - zapowiedział wczoraj Markus Tellenbach, prezes TVN. więcej

 
Google wprowadza nowy format reklam mobilnych

Koncern Google zaprezentował nowy format reklam mobilnych przeznaczonych dla segmentu motoryzacji i nieruchomości. - Jesteśmy w punkcie zwrotnym, w którym wyszukiwanie mobilne pokonuje desktopowe. Musimy na to odpowiedzieć - podkreśla Jerry Dischler, wiceprezes ds. AdWords w Google. więcej

 
Google otworzy warszawski campus w Centrum Praskim Koneser

Warszawski campus Google przeznaczony dla twórców startupów technologicznych zostanie uruchomiony w zabytkowym budynku Centrum Praskiego Koneser. Start zaplanowano pod koniec br. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Ponad połowa konsumentów chce robić zakupy spożywcze w sieci

Jedna czwarta konsumentów na świecie przyznaje się do robienia zakupów spożywczych w internecie. 55 proc. zamierza kupować online artykuły spożywcze w przyszłości, najwięcej chętnych na rynkach rozwijających się - wynika z badań firmy Nielsen. więcej

 
Najwięksi sprzedawcy w USA chętni do wprowadzania beaconów

Coraz więcej sklepów w Stanach Zjednoczonych chce wprowadzić u siebie technologie oparte na beaconach. W br. ich liczba potroi się w wypadku największych sprzedawców, a w 2016 r. beacony będzie stosować ponad połowa. więcej

 
Public Relations  
 
Katarzyna Forycka PR managerem kancelarii CMS w Europie Środkowo-Wschodniej
 
Halina Kochalska rzecznikiem prasowym BIG InfoMonitor
 
Technologie  
 
Najwięksi sprzedawcy w USA chętni do wprowadzania beaconów
 
Angela Ahrendts z Apple najlepiej zarabiającą menedżerką w USA
 
Zmiany w Plush Mix: rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich, smartfony od 1 zł
 
Android: KitKat przed Jelly Bean, Lollipop w górę
 
Vertis 1810 Kern - nowy telefon Overmax za 170 zł
 
Eagle975 - nowy tablet od Kruger&Matz za 749 zł
 
Michał Furman szefem regionu Europy Wschodniej w Alcatel-Lucent Enterprise
 
Gospodarka  
 
LOT pracuje nad nową siatką połączeń od 2016 roku. Spółka cały czas szuka kapitału na rozwój
 
Kiedy możliwy powrót do zwolnienia od VAT
 
Brakuje chętnych, by pracować przy zbiorach w rolnictwie
 
Specjalne fundusze pomogą w restrukturyzacji europejskich banków
 
Po Polsce jeździ już 3 mln samochodów na gaz
 
Wynajem mieszkań to większy zysk niż lokata bankowa. Najlepsze są kawalerki
 
Branża mleczarska wchodzi na nowe rynki zagraniczne. Stawia też na zwiększenie konsumpcji w Polsce
 
Kultura/Rozrywka  
 
Zbigniew Zegler przeszedł z Polskiego Radia do Universal Music Polska
 
Powstanie 27. i 28 sezon "Simpsonów"
 
Lenny Kravitz pokazał "Sex"
 
Jennifer Aniston zagra w komedii "Mean Moms"
 
Justin Timberlake reklamuje tequilę
 
Keanu Reeves zagra w kontynuacji filmu "John Wick"
 
"Mission: Impossible - Rogue Nation" - Tom Cruise ma misję i ucieka (wideo)
 
Blog  
 
Stare i nowe arie - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Polski prezydent Andrzej Duda - Krzysztof Czabański
 
Jestem za a nawet PRZECIW... - Wanda Konarzewska
 
Wszyscy jesteśmy Tomaszami Lisami! - Ewaryst Fedorowicz
 
Aktorzy - Celebryci 1: 0 - Monika Klama
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl