Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 26 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Duda przyciągnął młodych energią i prostotą, Komorowski niemrawy i butny (opinie o kampanii)

Bronisław Komorowski przez zdecydowaną część kampanii był w roli zwycięzcy tych wyborów i to się zemściło. Andrzej Duda zarysował się jako samodzielny i niezależny polityk. W jego przypadku zdecydowanie wygrał efekt nowości i otwartości. O wizerunkowych i marketingowych przyczynach porażki wyborczej ustępującego prezydenta i sukcesie prezydenta-elekta mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i PR. więcej

 
Media opiniotwórcze razem z Komorowskim przegrały w kampanii z internautami (opinie)

- Media mainstreamowe przegrały kampanię wyborczą z internetowymi oraz z samymi internautami. Sztab Komorowskiego zatrzymał się na komunikacji jednokierunkowej, a opiniotwórczość nie jest w kampanii niezbędna lub należy definiować ją inaczej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Michał Kobosko, Tomasz Wróblewski, Mikołaj Nowak i Wojciech Surmacz. więcej

 
Pusty fotel u Tomasza Lisa dla polityków PiS. Gowin odmówił po ,,tweecie Kingi Dudy"

W swoim ostatnim programem w TVP2 Tomasz Lis zostawił pusty fotel dla przedstawiciela Prawa i Sprawiedliwości. Udziału w programie odmówił też Jarosław Gowin, który skrytykował dziennikarza za wpadkę z fałszywym tweetem rzekomo napisanym przez córkę Andrzeja Dudy. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Monitoring Analyst

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Monitoring Analyst

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Vizeum poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

First Media House poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Radio Merkury poszukuje osoby na stanowisko
Doradca ds. reklamy

Streetcom Polska poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Development Producer Discovery

PBC poszukuje osoby na stanowisko
Członek Zarządu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 400 tys. widzów, ale dalej hitem Polsatu

Trzecią edycję programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,23 mln widzów, czyli o 360 tys. osób mniej niż pierwszą odsłonę show. Stacja w czasie nadawania formatu nadal była jednak liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 29 mln zł. więcej

 
Koniec serialu ,,Nie rób scen". TVN przegrał z konkurencją

Komediowy serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,1 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,42 mln zł. więcej

 
Rada nadzorcza TVP ostatecznie odrzuciła Odorowicz, Wekslera i Kozaka z konkursu na nowy zarząd

Wczoraj członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej na nadzwyczajnym posiedzeniu decydowali o powrocie do konkursu na nowy zarząd TVP Agnieszki Odorowicz, Jacka Wekslera i Roberta Kozaka. Wszystkie kandydatury ostatecznie odrzucono, a po zebraniu rada rozpoczęła przesłuchania pozostałych kandydatów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Prasa drukowana przetrwa, ale jako towar ekskluzywny i niszowy (opinie)

- Rola wydawców nadal polega na dostarczaniu czytelnikom wysokiej jakości treści, zmienia się jednak ich nośnik i sposób dystrybucji. Druk wciąż generuje przychody, jednak spadające czytelnictwo spowoduje, że w tym segmencie przetrwają głównie wydawnictwa specjalistyczne i poradnikowe - prognozują dla portalu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci rynku mediów. więcej

Dziennikarze aluzjami omijali ciszę wyborczą - szacunkowe wyniki na Twitterze

W niedzielę od popołudnia niektórzy dziennikarze zaczęli podawać szacunkowe wyniki drugiej tury wyborów prezydenckiej, oznaczając kandydatów aluzyjnymi określeniami. Media nie zdecydowały się natomiast zamieścić wyników głosowania w Chicago podanych przez tamtejszy konsulat Polski. więcej

Aleksander Kutela jako CEO to wyraźny kurs Onetu w stronę segmentu wideo (opinie)
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". ,,Do Rzeczy" z największym spadkiem
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Pusty fotel u Tomasza Lisa dla polityków PiS. Gowin odmówił po ,,tweecie Kingi Dudy"

W swoim ostatnim programem w TVP2 Tomasz Lis zostawił pusty fotel dla przedstawiciela Prawa i Sprawiedliwości. Udziału w programie odmówił też Jarosław Gowin, który skrytykował dziennikarza za wpadkę z fałszywym tweetem rzekomo napisanym przez córkę Andrzeja Dudy. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 400 tys. widzów, ale dalej hitem Polsatu

Trzecią edycję programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,23 mln widzów, czyli o 360 tys. osób mniej niż pierwszą odsłonę show. Stacja w czasie nadawania formatu nadal była jednak liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 29 mln zł. więcej

 
Koniec serialu ,,Nie rób scen". TVN przegrał z konkurencją

Komediowy serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,1 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,42 mln zł. więcej

 
Rada nadzorcza TVP ostatecznie odrzuciła Odorowicz, Wekslera i Kozaka z konkursu na nowy zarząd

Wczoraj członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej na nadzwyczajnym posiedzeniu decydowali o powrocie do konkursu na nowy zarząd TVP Agnieszki Odorowicz, Jacka Wekslera i Roberta Kozaka. Wszystkie kandydatury ostatecznie odrzucono, a po zebraniu rada rozpoczęła przesłuchania pozostałych kandydatów. więcej

 
,,Tylko muzyka 9" straciła 200 tys. widzów. 26,5 mln zł z reklam

Dziewiątą edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,28 mln osób, o 200 tys. mniej niż siódmą serię emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 26,54 mln zł. więcej

 
TVN rezygnuje z serialu ,,Mąż czy nie mąż". Tylko milion widzów

Serial „Mąż czy nie mąż” oglądało średnio 1,05 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 7,77 mln zł. więcej

 
Stefano Terrazzino poprowadzi ,,Salon sukien ślubnych" w TLC

Gospodarzem polskiej edycji programu „Salon sukien ślubnych”, który jesienią br. pokaże kanał TLC, będzie Stefano Terrazzino - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP najlepiej pokazuje osoby starsze i niepełnosprawne

Osoby niepełnosprawne i starsze pojawiają się w stacjach naziemnych głównie w programach interwencyjnych, ale coraz częściej w szerszym  kontekście. Najlepiej ich pozytywny wizerunek prezentuje TVP - wynika z analizy KRRIT. więcej

 
W 2020 r. telewizję analogową będzie oglądać tylko 2,4 proc. widzów

Za 5 lat na całym świecie 1,65 mld gospodarstw domowych będzie korzystało z dostępu do telewizji w technologii cyfrowej - wynika z raportu Digital TV Research. To oznacza, że z sygnał analogowy będzie globalnie odbierany jedynie przez 2,4 proc. użytkowników. więcej

 
,,M jak miłość", ,,Na dobre i na złe" i ,,Ranczo" hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
6,1 mln osób obejrzało w TVP występ Moniki Kuszyńskiej na Eurowizji

6,1 mln osób obejrzało występ Moniki Kuszyńskiej podczas finału 60. Konkursu Piosenki Eurowizji, który odbył się w minioną sobotę w Wiedniu. Cały finałowy koncert do TVP1 i TVP Polonia przyciągnął średnio 4,74 mln widzów, o 260 tys. mniej niż rok temu. więcej

 
Finał Ligi Europy Dnipro - Sevilla w TVP1 i Canal+

W środę 27 maja br. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się finał Ligi Europy UEFA, w którym zmierzą się Dnipro Dniepropietrowsk i Sevilla FC. Transmisję z meczu obejrzą widzowie TVP1 oraz Canal+. więcej

 
Ponad 11 mln widzów zobaczyło sondażowe wyniki wyborów prezydenckich

Średnio 11,4 mln widzów oglądało w telewizji ogłoszenie sondażowych wyników drugiej tury wyborów prezydenckich, które wygrał Andrzej Duda. To o 3,6 mln osób więcej niż przy pierwszej turze wyborów. więcej

 
"Marseille" - powstanie francuska wersja "House of Cards"

Serwis Netflix szykuje francuską wersję "House of Cards". Do roli głównej typowany jest Gérard Depardieu. więcej

 
Telenowela ,,Za głosem serca" w TV Puls

15 czerwca 2015 roku TV Puls rozpocznie emisję nowej telenoweli „Za głosem serca”. więcej

 
 
Radio  
 
Marek Kurowski odchodzi z Eurozetu

Grupa Eurozet rozstaje się z Markiem Kurowskim, dyrektorem sprzedaży lokalnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polskie Radio przyznało ,,Melchiory 2015", Janina Jankowska i Krystyna Melion z nagrodami specjalnymi

Polskie Radio rozstrzygnęło jedenastą edycję Ogólnopolskiego Konkursu Reportażystów „Melchiory”. Statuetki wręczono w kategoriach Premiera Roku, Inspiracja Roku oraz Radiowy Reportażysta Roku. Przyznano również dwie nagrody specjalne. więcej

 
22 czerwca rusza letnia ramówka radiowej Dwójki

22 czerwca br. wystartuje letnia ramówka Programu II Polskiego Radia, w której redakcja przygotowała m.in. cykl prezentujący członków jury tegorocznego Konkursu Chopinowskiego oraz transmisje z najważniejszych letnich koncertów. więcej

 
Helsińska Fundacja Praw Człowieka o sytuacji w RDC: niezależność redakcyjna musi być chroniona

Pod wpływem doniesień o naciskach wywieranych na dziennikarzy Polskiego Radia RDC oraz zwolnieniu Elizy Michalik Helsińska Fundacja Praw Człowieka opublikowała opinię dotyczącą kompetencji redaktora naczelnego i rady programowej z perspektywy standardów międzynarodowych oraz polskiego prawa. więcej

 
Radio ZET i VOX FM zyskały w Lublinie, duży spadek Trójki i Jedynki

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Mariusz Bojarowicz rekomendowany na prezesa Radia Olsztyn

Rada Nadzorcza Radia Olsztyn rekomendowała aktualnego prezesa zarządu rozgłośni Mariusza Bojarowicza do pełnienia tej funkcji przez kolejne 4 lata. więcej

 
Reklama  
 
Duda przyciągnął młodych energią i prostotą, Komorowski niemrawy i butny (opinie o kampanii)

Bronisław Komorowski przez zdecydowaną część kampanii był w roli zwycięzcy tych wyborów i to się zemściło. Andrzej Duda zarysował się jako samodzielny i niezależny polityk. W jego przypadku zdecydowanie wygrał efekt nowości i otwartości. O wizerunkowych i marketingowych przyczynach porażki wyborczej ustępującego prezydenta i sukcesie prezydenta-elekta mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i PR. więcej

 
,,Komorowskiego zgubiła arogancja. Dudę niosły wiece, internet i rodzina"

- W przypadku Andrzeja Dudy jego osobista wizja prezydentury była spójna ze strategią opracowaną przez sztab wyborczy. Natomiast w przypadku Bronisława Komorowskiego była rozmyta i chaotyczna - powody sukcesu nowo wybranego prezydenta i przyczynach porażki odchodzącego analizuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Czupryk, specjalista ds. wizerunku politycznego. więcej

 
Maciej Musiał z kolegami reklamują Pakiet Swobodny w Orange (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl” (tym razem postaci granej przez Macieja Musiała oraz jej kolegów) promowany jest Pakiet Swobodny. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Chimney, Post Meridan i Initiative Warszawa. więcej

 
Sławomir Szwaj awansował w Starcom MediaVest Group

Sławomir Szwaj awansował na dyrektorskie stanowisko w strukturze agencyjnej Starcom MediaVest Group - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Anna Nawrocka, Bartłomiej Szabłowski i Krzysztof Kwapisz w Cheil Poland

Pracę w agencji reklamowej Cheil Poland zaczęły trzy osoby: Anna Nawrocka jako UX/UI architect, Bartłomiej Szabłowski jako junior web developer oraz Krzysztof Kwapisz jako junior copywriter. więcej

 
Zakupy z Mają Sablewską promują Perwoll (wideo)

Henkel Polska zaczął kolejną kampanię reklamową środków piorących marki Perwoll z udziałem Mai Sablewskiej. Za realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie”, odpowiadają agencje TBWA i Smolar oraz dom mediowy MEC. więcej

 
Maciej Biernacki: z EM Lab do San Markos

Maciej Biernacki zaczął pracę jako group account director w agencji reklamowej San Markos. Wcześniej był związany m.in. z agencjami EM Lab, TBWA Warszawa i Leo Burnett. więcej

 
TOP10 reklamodawców: Unilever i Orange w górę, Kino Świat w dół

W kwietniu br. najwięcej na reklamy w tradycyjnych mediach, podobnie jak wcześniej wydał Aflofarm. Nakłady marketingowe znacznie zwiększyli Unilever Polska i Orange Polska, a ograniczyli je m.in. Kino Świat i P4. więcej

 
,,#Teraz! To Twój czas!" w kampanii ActivLab Sport (wideo)

Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła współpracę z marką ActivLab Sport należącą do firmy Regis. Jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację jej niestandardowej akcji marketingowej pod hasłem „#Teraz! To Twój czas!”. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Perwoll: Wygraj zakupy z Mają Sablewską w Mediolanie Kit Kat: Play The Kraken: Rum American Colors: Widow Eyes Camden Hells Lager: Quite The Opposite
 
Prasa  
 
Media opiniotwórcze razem z Komorowskim przegrały w kampanii z internautami (opinie)

- Media mainstreamowe przegrały kampanię wyborczą z internetowymi oraz z samymi internautami. Sztab Komorowskiego zatrzymał się na komunikacji jednokierunkowej, a opiniotwórczość nie jest w kampanii niezbędna lub należy definiować ją inaczej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Michał Kobosko, Tomasz Wróblewski, Mikołaj Nowak i Wojciech Surmacz. więcej

 
Maciej Kędziak: z ,,Gali" do Grupy Super Expressu. Pokieruje nowym serwisem

Maciej Kędziak, do niedawna zastępca redaktor naczelnej „Gali”, od maja br. dołączył do spółki ZPR Media. Został kierownikiem nowego projektu internetowego w Grupie Super Expressu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Newsweek" przedwyborczy w druku, a powyborczy w e-wydaniu

Redakcja „Newsweeka” przygotowała w niedzielę wieczorem elektroniczną wersję nowego numeru zaktualizowaną o wyniki wyborów prezydenckich. W wydaniu zmieniła się okładka i część komentarza Tomasza Lisa. więcej

 
Jedynki  
 
 
Playboy - 2015-05-26 VOGUE - 2015-05-25 Relaks - 2015-05-25 Pani Domu - 2015-05-25 Dobry Tydzień - 2015-05-25
 
Internet  
 
Media opiniotwórcze razem z Komorowskim przegrały w kampanii z internautami (opinie)

- Media mainstreamowe przegrały kampanię wyborczą z internetowymi oraz z samymi internautami. Sztab Komorowskiego zatrzymał się na komunikacji jednokierunkowej, a opiniotwórczość nie jest w kampanii niezbędna lub należy definiować ją inaczej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Michał Kobosko, Tomasz Wróblewski, Mikołaj Nowak i Wojciech Surmacz. więcej

 
Maciej Kędziak: z ,,Gali" do Grupy Super Expressu. Pokieruje nowym serwisem

Maciej Kędziak, do niedawna zastępca redaktor naczelnej „Gali”, od maja br. dołączył do spółki ZPR Media. Został kierownikiem nowego projektu internetowego w Grupie Super Expressu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Google szykuje nowy system Android, okulary Glass 2.0 i ulepszone smartwatche

Według niepotwierdzonych informacji na tegorocznej konferencji I/O dla deweloperów Google może zaprezentować system Android M, nową wersję okularów do rzeczywistości rozszerzonej oraz kolejne rozwiązania w segmencie inteligentnych zegarków. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Dzień Matki obchodzi większość Polaków, upominek najpopularniejszy (infografika)

Większość Polaków zamierza obchodzić przypadający na 26 maja Dzień Matki - wynika z badania IQS. więcej

 
Public Relations  
 
Duda przyciągnął młodych energią i prostotą, Komorowski niemrawy i butny (opinie o kampanii)
 
Joanna Kornaga: z BNP Paribas do PKO Banku Polskiego
 
Katarzyna Dworzyńska: z Play do własnej agencji PR Calling
 
Grupa Geberit z 38PR & Content Communication
 
Technologie  
 
Google szykuje nowy system Android, okulary Glass 2.0 i ulepszone smartwatche
 
Gospodarka  
 
Mateusz Szczurek: nadal będziemy trzymać finanse publiczne w ryzach
 
Żyjemy coraz dłużej. Potrzebne zmiany w systemie opieki, służbie zdrowia i diagnostyce
 
Spadające ceny żywności dużym problem dla sieci handlowych
 
Rozliczenie podatku dochodowego w SSE na nowych deklaracjach
 
Kultura/Rozrywka  
 
18 nowych odcinków "Miasteczka Twin Peaks", za muzykę odpowiada Angelo Badalamenti
 
"Marseille" - powstanie francuska wersja "House of Cards"
 
Johnny Depp gangsterem w "Black Mass"
 
The Kooks wystąpią na Jarocin Festiwal 2015
 
Telenowela ,,Za głosem serca" w TV Puls
 
"Magnifique" - nowa płyta zespołu Ratatat
 
"Kraina jutra" hitem
 
Blog  
 
Po wyborach... - Andrzej Bober
 
Komisjo Wyborcza - musisz!!! - Ewaryst Fedorowicz
 
Szpagat - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Tolerancja i szaszłyki - ks. Artur Stopka
 
Przelało się - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl